quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik flikker er 's middags of 's avonds altijd een slotje op, hoor.
Waarom dan niet op die van 4 augustus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik flikker er 's middags of 's avonds altijd een slotje op, hoor.
Omdat ik die hoogstwaarschijnlijk niet had gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom dan niet op die van 4 augustus?
Dat kan ook prima in het fotoboek, op MSN of via de mail.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
doe nou niet, het is juist een fijn topic om mensen op een aardige manier hallo te zeggen, goeiemorgen/middag/avond en zo
![]()
please mogen ze openblijven tot de avond?
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is genoeg SC open, leef je daar maar uit.
Serieus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
En welke lamzak heeft die TR bij dit topic geplaatst?
Nog anderhalve krat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie nog bier?
Net nieuw gehaald, dus je bent niet van me af tot morgenochtend vroeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie nog bier?
hee snee, ik drink gezellig mee!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net nieuw gehaald, dus je bent niet van me af tot morgenochtend vroeg.![]()
Mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
hee snee, ik drink gezellig mee!
dat rijmt
[NB#67] Wil je de nacht door komen? Meld het hier! Veel plezier.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:18 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Maar sneaky, ik ga straks pas weg!
[/papegaai]quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:20 schreef Svensational het volgende:
Of open een nieuw topic.
Done.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:28 schreef Svensational het volgende:
WTF, dat topic bedoelde ik niet. Ik bedoelde Sven! Opgedroogde oppereikel.
!
Mag die weer open?
Ik was alleen maar de afsluitende 1 vergeten hoorquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Lieve Snakey, NJ of maakt niet uit....zou iemand in mijn NB -TT nummertje 70 bij kunnen zetten?
Ja sorry ik raakte gestressed...geheel tegen mijn verwachtingen in had ik de laatste post, en toen en toen en toen....kreeg ik van die berichtjes: jahaaaa jij bent!!! En toen was ik iets te vlot geweest zonder ff na te kijken om het goed te doenquote:
Maar je hebt het gefixed, tnxquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:45 schreef Snakey het volgende:
Shit happens.
I know.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar je hebt het gefixed, tnxje bent een schat!
en dan nog zo een loze TTquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Ongeloveloos...maar het is toch echt zo, die sukkel van een manhattan moest het volgende NB-topic openen. Ik kan prutsen maar die idioot maakt er echt niets van, hij probeert het nieteens![]()
.
Weetik, ben ook pas net online, ga nu even vegenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:22 schreef Niwa het volgende:
Duurde wel lang Jogydogy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |