Ja nee, dat kan ik begrijpen als je zo'n derde been hebt. Denk je dat ik je een keer mag aanraken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:17 schreef NJ het volgende:
Daarbij heb ik een lul van 27 centimeter, dus ik word niet snel jaloers op iemand omdat
hij toevallig een naamtopic heeft.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
Van mij had je wel alleenheerscher van de wereld mogen worden hoor, rio.
Gooi het topic open dan. Ik zal je rijkelijk belonen als de tijd daar isquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
Zo, ook weer een wit voetje gehaald bij een eventuele alleenheerser.
Dan word ik gebitchslapped.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:33 schreef Rio het volgende:
[..]
[..]
Gooi het topic open dan. Ik zal je rijkelijk belonen als de tijd daar is![]()
Dus? Dan stuur ik mijn toekomstig leger van gehersenspoelden wel op ze af joh.quote:
Dat is dan wel weer ok. Helaas is de kans dat je daadwerkelijk ooit alleenheerscher wordt van iets anders dan je eigen fantasie zodanig klein dat ik me hou aan de dictatuur van de meerderheid.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:42 schreef Rio het volgende:
[..]
Dus? Dan stuur ik mijn toekomstig leger van gehersenspoelden wel op ze af joh.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind dat de goeiemorgen topics tot 23:59 open mogen blijven, zodat wij mekaar goeiemorgen/middag/avond/welterusten kunnen wensen.
Komkom, niet zo zwartkijkerig he. Zulks moet je afdwingen door geloof te hebben. Durf te geloven! Repeat after me: "Rio is de toekomstige wereldheerser, Rio is de toekomstige wereldheerser."quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer ok. Helaas is de kans dat je daadwerkelijk ooit alleenheerscher wordt van iets anders dan je eigen fantasie zodanig klein dat ik me hou aan de dictatuur van de meerderheid.
Nu weet ik hoe jij alleenheerscherij gaat behalen. Je lult je gewoon de regering in en dan op een maandag om 6 uur s'ochtends plan je een spoedoverleg. Op dat spoedoverleg lul je iedereen in een coma en uiteindelijk laat je een stemming uitgaan voor een nieuwe wet genaamd 'de rio wet' omdat iedereen slaapt en jij dus als enige stemt kan je verkondigen dat het unaniem is besloten en heb je je eerste stap gezet, dit herhaal je tot je genoeg landen hebt overgehaald in Europa en ga je verder in Rusland, Verenigde staten, Azië en het midden oosten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Komkom, niet zo zwartkijkerig he. Zulks moet je afdwingen door geloof te hebben. Durf te geloven! Repeat after me: "Rio is de toekomstige wereldheerser, Rio is de toekomstige wereldheerser."
Dussss....
Is al een keer geprobeerd met een twijfelachtig succes niet al te lang geleden. Toen hebben we in onze eeuwige wijsheid besloten dat we niet echt een behoefte hebben aan nog een slowchat topic ( waar het binnen 2 dagen in verzandde. )quote:
Dat is slechts één scenario. Als het nodig is zal ik zelfs geweld gebruiken. Geen middel wordt geschuwd om mijn doel te bereiken. Het lijkt mij dan ook verstandiger eerst op goede voet te komen met de leiding van onze strijdmachten. Als stok achter de deur.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe jij alleenheerscherij gaat behalen. Je lult je gewoon de regering in en dan op een maandag om 6 uur s'ochtends plan je een spoedoverleg. Op dat spoedoverleg lul je iedereen in een coma en uiteindelijk laat je een stemming uitgaan voor een nieuwe wet genaamd 'de rio wet' omdat iedereen slaapt en jij dus als enige stemt kan je verkondigen dat het unaniem is besloten en heb je je eerste stap gezet, dit herhaal je tot je genoeg landen hebt overgehaald in Europa en ga je verder in Rusland, Verenigde staten, Azië en het midden oosten.
'Vergeten' is niet het goede woord ben ik bang.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef Rio het volgende:
Maar ondertussen ben je nog vergeten het topic weer te openen.
Dan zal ik je toch moeten deporteren wanneer ik de macht heb gegrepen. Helaas. En we begonnen zo goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
'Vergeten' is niet het goede woord ben ik bang.
Toch wel naar een leuk land, toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef Rio het volgende:
[..]
Dan zal ik je toch moeten deporteren wanneer ik de macht heb gegrepen. Helaas. En we begonnen zo goed.
Nee, integendeel. Het wordt een heel naar oord waar je de rest van je leven zwoegend door zult brengen.quote:
En als ik het topic stiekem open terwijl de rest slaapt, krijg ik dan een leuk plekje in je toekomstige totalitaire dictatuur? Mag ik dan martelen enzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:26 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Het wordt een heel naar oord waar je de rest van je leven zwoegend door zult brengen.
Mits je hem wel open laat uiteraard. Dan kun je je helemaal suf martelen wat mij betreft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
En als ik het topic stiekem open terwijl de rest slaapt, krijg ik dan een leuk plekje in je toekomstige totalitaire dictatuur? Mag ik dan martelen enzo?
Dat laatste.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef PsyCha het volgende:
dacht dat sc niet mocht of valt dit onder onderhandelen?
![]()
Dit heeft nog steeds met het niet of wel openen van het [desbetreffende topic] te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef PsyCha het volgende:
dacht dat sc niet mocht of valt dit onder onderhandelen?
![]()
Inderdaad. Ben jou nou om of bevinden we ons nog steeds in een patstelling en moet ik weer dreigende taal gaan uitslaan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit heeft nog steeds met het niet of wel openen van het [desbetreffende topic] te maken.
Op zich ben ik wel om, maar ik blijf ook gewoon op D66 stemmen dus dat zegt genoeg over mijn rubberen ruggegraat. Daarom ben ik ook zo blij met de tiranische medemodjes die dan weer wat tegenwicht kunnen geven in zaken zoals deze.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef Rio het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben jou nou om of bevinden we ons nog steeds in een patstelling en moet ik weer dreigende taal gaan uitslaan?
Laten we even een deadline afspreken. En ik wil erg graag een schriftelijk verslag van je onderzoeksresultaten. En graag de bijbehorende conclusies en/of aanbevelingen. Dit kunnen we wat mij betreft het beste in de openbaarheid houden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef jogy het volgende:
Rio, ik zal er nog eens goed over nadenken en kom zo snel mogelijk met een besluit. Ik zal je tezijnertijd inlichten over de resultaten.
Ja, hoi.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij met de tiranische medemodjes die dan weer wat tegenwicht kunnen geven in zaken zoals deze.
Je antwoord stond al in de sluitpost van het topic.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef Bierbroeder het volgende:
NJ: nee
Wat is dat nou voor een antwoord?
En jij bent een mod?
Ik wil een antwoord!
Nee want iedereen die in onzin post is geen puber/tiener meer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:17 schreef NJ het volgende:
Nee.
Dezelfde reeks loopt in PUB en daar loopt ie prima. Ga daar maar posten..
Het zoeken van foto's van jonge meisjes op profielsites en daar vervolgens over gaan kwijlen met een stel andere internetentiteiten komt op mij behoorlijk puberaal over.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:18 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee want iedereen die in onzin post is geen puber/tiener meer.
Dus moet er ook een in onzin en deze loopt nog eens beter ook.
Nee fulltime baan als mod is volwassenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zoeken van foto's van jonge meisjes op profielsites en daar vervolgens over gaan kwijlen met een stel andere internetentiteiten komt op mij behoorlijk puberaal over.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:20 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee fulltime baan als mod is volwassen![]()
Daar doe ik niet zo moeilijk over hoor.quote:
Ik zie dat je het moeilijk hebt. Misschien moet je er een topic over openen. En anders moet je hier even kijken waar de dichtsbijzijnde zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Daar doe ik niet zo moeilijk over hoor.
Ben niet zo moeilijk als jou om een succes vol topic dicht te gooien.
Een Praxis is zeker out of the question?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie dat je het moeilijk hebt. Misschien moet je er een topic over openen. En anders moet je hier even kijken waar de dichtsbijzijnde zit.
Ik ga gelijk een topic openen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie dat je het moeilijk hebt. Misschien moet je er een topic over openen. En anders moet je hier even kijken waar de dichtsbijzijnde zit.
Kijk Bierbroeder, haar topics zou ik nooit sluiten.quote:
Slijmbalquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Kijk Bierbroeder, haar topics zou ik nooit sluiten..
Werkt het nou een beetje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schat hé!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef NJ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |