quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:31 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Beter laat dan nooit he.
Werken moet ie.
Werken he dat is nou toevalig een van mijn specialiteiten mijn Miranda zegt dat ook altijd.
Pa zegt ze zo als jij kan werken. Aah fijn zo kan ik werken he.
Bij deze bied ik mijn excuses aan....sorryquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:34 schreef jogy het volgende:
Dit is geen slowchat topic, tenminste niet voor berichten die écht niets met feedback te maken hebben. Einde dienstbericht.
*eensch!quote:
Had het maar niet gedaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:10 schreef Huizilopochtli het volgende:
Uhmz, in die Kan ik u helpen, quote'e ik ipv wijzigen. Mea Culpa.
Ja meneerquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had het maar niet gedaan.Je bent een schande voor de mensheid!
En ook nog eens een stomme edit. De debiele FIPO voor even debiele mensen! Hoe durf je? Schaam je je nu niet?
"Humaniteit is de grote, leidende trek van het milde en weldadige stelsel van voornamelijk mij, en hetgeen bewerkt heeft, dat het tot een zo onschatbare zegen voor de mensheid is geworden."quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:
Humaniteit zei je? Sorry, ken ik niet.
"Slechts zij citeren nooit een ander, die geen hoop hebben zelf ooit geciteerd te worden."quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
"Mensen die tijdens discussies en gesprekken andere mensen citeren horen niet thuis op deze aardkloot. Ze zijn te dom voor woorden."
Die was toch van Annie M.G. Schmidt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef jogy het volgende:
"Houd je bek en sterf"
"Geen verwarring is zo groot als de verwarring van een simpele geest."quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef jogy het volgende:
"Houd je bek en sterf"
Volgens mij was ie van V. van der graaf.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die was toch van Annie M.G. Schmidt?
Huh?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
"Geen verwarring is zo groot als de verwarring van een simpele geest."
Mjah, nu ist leuk geweest.
Mea Culpa![]()
die was helemaal niet dicht!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Lieve Modjes...mag NachtBagger open?
Ik ga wel ff hierheen...je zal vast helemaal gelijk hebben! De afgelopen 2 weken ben ik (te)veel op fok! geweest, en respect voor snakey, nj en de rest!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd gewoon meer baggeraars in ONZ. Er zullen dus ook meer bans vallen.
Maar dat is logisch.
Dat heb je zeker gedaan, waarvoor hulde.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel ff hierheen...je zal vast helemaal gelijk hebben! De afgelopen 2 weken ben ik (te)veel op fok! geweest, en respect voor snakey, nj en de rest!
Maar eririn die het topic opende die jij hebt gesloten is nou niet bepaald een baggeraar die om de haverklap een topic opent, was het nou nodig om dat topic zo snel te sluiten en te zeggen dat er meer bans gaan vallen?
Kun je je aandacht beter niet richten op personen als mart89, FFnog, ryangozer, die werkelijk waar echt zoveel kl***topics openen?
Eririn had alleen even een grapje, meer niet....Dat je het de ochtend erna sluit vind ik niet meer dan begrijpelijk, maar na een paar posts, vind ik best vlot.
Hopelijk heb ik alles een beetje goed geformuleerd...
Tnx voor je antwoord!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb je zeker gedaan, waarvoor hulde.
Hé, ik wil ook wat respect, je weet.
Anyway, je hebt natuurlijk een punt. Eriririririridinges is as far as I know geen notoire baggeraar/baggeraarster/kutuser. Maar al die ongeïnspireerde, in 3 seconden gemaakte naamtopics komen mij persoonlijk m'n strot uit. Totaal nutteloze en debiele gesprekken vinden in dat soort topics plaats, waarbij de rest van de users zoiets heeft van: "Ehrm...oké.En nu?" Dat kan dus hartstikke mooi in elkaars fotoboek of op MSN.
En onze aandacht is zeker wel naar mart89, Ffnog e.a. gegaan, hoor. Ze hebben dan ook al een TO-ban.
Dat is handig he.quote:
Mwoh. Relatief. Ik zie regelmatig liever dat een user een nekschot krijgt, maar dan komt ie er nog vanaf met een TO-ban.quote:
Wist nieteens dat daar ook een ban voor wasquote:
Je ziet inderdaad hele topics vol gepost/spammed worden met zinloze bagger van zogenaamd 'ludieke' kloons, gebaseerd op karakters uit Samson of andere 'grappige' bekende personen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:58 schreef cerror het volgende:
Buup, Jogy, Slangemans en Enjee... mijn medeleven met jullie...
Dankzij de zomervakantie een heleboel pubers met veelsteveel tijd en veelsteveel klonen.
Ik zal aan jullie denken de komende tijd.
Ja joh, vergeet voor het gemak de leukste mod van ONZquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:58 schreef cerror het volgende:
Buup, Jogy, Slangemans en Enjee... mijn medeleven met jullie...
Dankzij de zomervakantie een heleboel pubers met veelsteveel tijd en veelsteveel klonen.
Ik zal aan jullie denken de komende tijd.
Ik sta er gewoon bij hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja joh, vergeet voor het gemak de leukste mod van ONZ.
Nee, het topic is zélfs voor ONZ te kut.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:54 schreef Rio het volgende:
Ten tweede male het verzoek tot heropening van dit topic: RIO FOR PRESIDENT!
Is eerst door Het-Biertje gesloten en weer geopend en naar ONZ verplaatst.
Zoals jullie begrijpen ben ik nogal trots op het topic en zou ik er graag nog wat langer van genieten.
Een kut in ONZ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, het topic is zélfs voor ONZ te kut.
Ik spreek dat tegen; het betreft hier een juweel van een topic dat het niveau van ONZ zelfs opvijzeld. Tel daarbij het unieke karakter van het topic op en je hebt mijns inziens een perfecte reden het te heropenen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, het topic is zélfs voor ONZ te kut.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |