Is dat slang voor sex of zulks?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:54 schreef Sebasser het volgende:
TRUSTEN SOL, MAG IK NOG ANTWOORD ?
Dankje
waar is die kut dop heen, wou ik net een dop pakken.
en dan pak ik een wuppie
Koop anal-beads en doe plopperdeplop.quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:03 schreef PsyCha het volgende:
de kabouterdans
dank je NJ, veel plezier met Shirleyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
Kutkick.
Klinkt goed op deze manier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
dank je NJ, veel plezier met Shirley
Over het andere topicquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef SiemeN het volgende:
Oh. Nachtbagger.
De mijne is gescheurd, net.quote:
Jongens, mocht het vorige deel op slot zijn en niet vol doen ze em na 12en zo weer voor je open hoor....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef Qunix het volgende:
NJ: kan je deze even dicht doen
[NB#74] Alleen voor de échte baggeraars!
Zo praat je niet over NBquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
Gelukkig gaat het over iets triviaals als NachtBagger.
Die man van Pattex is al langs geweest.quote:
JA maar was 10minten nog niets en jogy zei dat je een nieuwe moest maken en die OP is wel up-2-date en kon deze niet snel vinden en en en....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Jongens, mocht het vorige deel op slot zijn en niet vol doen ze em na 12en zo weer voor je open hoor....
Leer dat nou eens![]()
heeyquote:
quote van t typetje Dirk (avatar) van Kooten en de Biequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:19 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
heey
Effe denken: is dit nou m'n eerste biertje van vandoag, of m'n loatste van gisteren...?`
wil even zeggen dat ik hem cool vind
![]()
Zelf bedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |