Zanger bobquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
ik zing ook veel, maar dan onder de douche.
En dan zeggen de buren altijd zo van, omg!
Wat deed Zanger bob bij je op bezoek
Hoax!!!!!quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
ik zing ook veel, maar dan onder de douche.
En dan zeggen de buren altijd zo van, omg!
Wat deed Zanger bob bij je op bezoek
Hoax!!!!quote:
bij mij kwamen de buren van 3 verdiepingen beneden vragen of ik ook zo'n last had van die muziek 's nachts....ik heel droog: nergens last van want dan slaap ik he. Buuf: ja dat d8 ik ookal want je hebt natuurlijk die kleinequote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij kwamen de buren van 3 verdiepingen beneden vragen of ik ook zo'n last had van die muziek 's nachts....ik heel droog: nergens last van want dan slaap ik he. Buuf: ja dat d8 ik ookal want je hebt natuurlijk die kleine![]()
Sindsdien ben ik de beste vriend van volumeknopje boxen![]()
Ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:03 schreef PeZu het volgende:
ik word dat telekots gebeurem nu wel zat qunix
ik ga 'm voor je zoeken kee?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:12 schreef Pony-Lover het volgende:
m'n lul is zoek
de grootste familie van nederlandquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:30 schreef Qunix het volgende:
TROS!
schat ik heb al naar 'gevonden voorwerpen' gebeld ondertussen , maar daar wisten ze van nix....ik ga nu er even op googlen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja graag![]()
![]()
ik ben een beetje verdrietig nu ie weg is
![]()
de tragediequote:Op maandag 7 augustus 2006 03:36 schreef Qunix het volgende:
Lopen net zo 6 negers op het fietspad hiero en ik hoor 4 schoten snel achter elkaar.. Hoor ik een neger schreeuwen "ej doe die pipa weg man". En nu rennen ze weg... Dit is mijn buurt dus.
pipa = pistool
Hard knock life mattiequote:Op maandag 7 augustus 2006 03:36 schreef Qunix het volgende:
Lopen net zo 6 negers op het fietspad hiero en ik hoor 4 schoten snel achter elkaar.. Hoor ik een neger schreeuwen "ej doe die pipa weg man". En nu rennen ze weg... Dit is mijn buurt dus.
pipa = pistool
welcome to the hoodquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:36 schreef Qunix het volgende:
pipa = pistool
Heb je wel door hoe fout die 2 zinnen bij elkaar samen klinkt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar ik ga lekker slapen...morgenochtend is dochterlief er eindelijk weer, voor iedereen !!!![]()
jij ook truste!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je wel door hoe fout die 2 zinnen bij elkaar samen klinkt klinken?
Bij elkaar word 1.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |