Ik weet hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:54 schreef Dirktator het volgende:
Naast MILF-hunter ben ik nu ook een Bot-hunter geworden. Derhalve vond ik deze case: Goedemorgen. Maar is hij nu werkelijk een bot, lieve toehoordertjes? Of probeert deze user elke dag als eerste het "goedemorgen-topique" te openen? Wie zit er achter deze user? Is het een bouwvakker in nachtploegendienst? Of is het een Euro-parlementariėr die toch niks op zijn agenda heeft staan? Of is het gewoon een klare lamlul met internet?
Ga je me pijn doen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:54 schreef Dirktator het volgende:
Naast MILF-hunter ben ik nu ook een Bot-hunter geworden. Derhalve vond ik deze case: Goedemorgen. Maar is hij nu werkelijk een bot, lieve toehoordertjes? Of probeert deze user elke dag als eerste het "goedemorgen-topique" te openen? Wie zit er achter deze user? Is het een bouwvakker in nachtploegendienst? Of is het een Euro-parlementariėr die toch niks op zijn agenda heeft staan? Of is het gewoon een klare lamlul met internet?
Geen idee,maar Goedemorgen maakt wel mooie Goedemorgentopics.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:54 schreef Dirktator het volgende:
Stervende hoeren kankerdraaimolen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:05 schreef Molluck het volgende:
Over klare lamlul gesproken, ik zag Kees op de kermis in Eindhoven, die gast moet echt eens een make-over en een andere bril aanschaffen![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:08 schreef Niwa het volgende:
[afbeelding] Nee, hij moet altijd zo blijven.
Nee, maar wel een lekkere ventquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:20 schreef Echo99 het volgende:
Die posthistory.![]()
Is goeimorgen ook een lekker wijf?
Iets in mij zegt me dat jij iets nodig hebt van de betreffende userquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, maar wel een lekkere vent.
Nee hoor. Ik ben al voorzien. Maar ik ken de betreffende user(s)quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt me dat jij iets nodig hebt van de betreffende user![]()
Vertel!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Nee hoor. Ik ben al voorzien. Maar ik ken de betreffende user(s).
Dat fotoboekquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben al voorzien. Maar ik ken de betreffende user(s).
Of je hebt nachtdienst?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:29 schreef Croupouque het volgende:
Dus er zijn mensen die iedere nacht om 3 uur een topic openen om elkaar een goede morgen te wensen.
De wereld gaat ten onder.
Leugens!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:55 schreef S1nn3rz het volgende:
mijn kloontsjek zegt dat het sebasser cs is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |