Het is een maanvormig ringetje ofzo die de boel daar bij mekaar houdt. Want toen het daar vast werd gehouden, schakelde hij wel gewoon normaal, toen het werd losgelaten deed hij het niet meer. Moet er daarvoor echt een hele nieuwe kabel komen? Ze hebben zat sloopauto's in die garage, kunnen ze toch een ringetje van een andere wagen afhalen, of werkt dat zo niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:38 schreef DonJames het volgende:
Schakelmechanisme heet dat. Snappen ze wel hoor! Ze zullen de kabel moeten bestellen die van de pook naar de versnellingsbak loopt, een los "ringetje" kan je niet bestellen.
Ze heeft dat ding net een paar dagenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:42 schreef dagizmo het volgende:
Of je gaat lans de sloop, zoekt het ringetje op en je bent klaar voor een paar euro's.
Ja precies! M'n vader zei ook al dat ik het zelf moest zoeken en erop laten zetten, maar ik heb garantie bij de garage, dus zij mogen dat lekker opknappen.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze heeft dat ding net een paar dagen
Zulke dingen moet je gewoon fijn de garage op laten lossen.![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
Zou het gewoon simpel houden.
Dat je niet meer verder komt dan de 2e versnelling, de rest is aan hun
Ja. En ik mocht altijd langskomen. Alleen zullen zij naar mij moeten komen, want ik kan nergens heen met dat ding.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:54 schreef Bill_E het volgende:
heb je hem van die garage gekocht dan?
Uiteraard mag je altijd langskomen, mits je maar betaaltquote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja. En ik mocht altijd langskomen. Alleen zullen zij naar mij moeten komen, want ik kan nergens heen met dat ding.
Nou, dat denk ik toch even niet. Dat ringetje kost geen drol, en het is maar 5 minuten werk. Dus ze gaan het gewoon gratis doen, anders geef ik hem terug, en wil ik m'n geld terug.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Uiteraard mag je altijd langskomen, mits je maar betaalt![]()
Het zal wel?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:06 schreef DukeBox het volgende:
Niet gewoon een borgring ?
Heb je de auto dan met bovag-garantie gekocht?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik toch even niet. Dat ringetje kost geen drol, en het is maar 5 minuten werk. Dus ze gaan het gewoon gratis doen, anders geef ik hem terug, en wil ik m'n geld terug.
Nee, maar de garagehouder verzekerde me dat ik altijd langs kon komen en de eerste maanden garantie heb.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:09 schreef klipper het volgende:
[..]
Heb je de auto dan met bovag-garantie gekocht?
En heb je dat op papier staan?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, maar de garagehouder verzekerde me dat ik altijd langs kon komen en de eerste maanden garantie heb.
Daar gaat het nu niet om. Ik ken die man al langer, en m'n ouders ook. En daar gaat dit topic ook niet over, het gaat mij om dat kloteringetje!quote:
Nou als je hem al langer kent en hij komt betrouwbaar bij je over, dan zal hij dit ook wel goed oplossen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om. Ik ken die man al langer, en m'n ouders ook. En daar gaat dit topic ook niet over, het gaat mij om dat kloteringetje!
Nee, ik twijfel niet aan zijn betrouwbaarheid, maar ik wil wel graag goed duidelijk kunnen maken wat er aan de hand is, dus met die intentie opende ik dit topic.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:19 schreef klipper het volgende:
[..]
Nou als je hem al langer kent en hij komt betrouwbaar bij je over, dan zal hij dit ook wel goed oplossen.
Maar aangezien je dit topic opende, heb ik toch wel de indruk dat je twijfelt aan zijn betrouwbaarheid.
Als je niks op papier heb staan, dan is het jouw woord tegen het zijne.
Maar als hij eerlijk is dan zal hij het heus wel maken, alleen moet je geen nieuw onderdeel verwachten maar eentje van de sloop.
Tenslotte was die auto ook niet echt duur.
sorry, ik had die 150km als 1500 euro gelezen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel niet aan zijn betrouwbaarheid, maar ik wil wel graag goed duidelijk kunnen maken wat er aan de hand is, dus met die intentie opende ik dit topic.
En waar haal jij vandaan dat de auto niet echt duur was? Je loopt nu te oordelen zonder dat je er wat vanaf weet. Voor mij was ie wel duur, een rib uit m'n lijf, maar ben er enorm blij mee. En voor dat geld verwacht ik gewoon enige service, zeker als het voor een kleinschalig iets is. En het boeit me niet als er iets van de sloop opkomt, als het maar goed zit en niet weer kan gebeuren.
Het zal wel. En nu weer ontopic.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:28 schreef klipper het volgende:
[..]
sorry, ik had die 150km als 1500 euro gelezen.
En dat is niet echt duur voor een auto, ondanks dat zo`n bedrag voor veel mensen een rib uit het lijf is blijft het goedkoop.
Geen Bovag, dus aanschafprijs < 4500 Euro.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
En waar haal jij vandaan dat de auto niet echt duur was?
Heel simpel dus eigenlijk maar dat zeggen dan.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Geen Bovag, dus aanschafprijs < 4500 Euro.
Wil niet zeggen dat het niet duur is. Voor mij is een auto boven de 1000 ook een rib uit m'n lijf.
Anyway, gewoon langs de garage gaan en zeggen dat de auto niet kan schakelen naar 3 en hoger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |