Ik woon hier in een pitoresk dorpje met 2 boederijen en een huis.
een van de boederijen staat leeg en in de andere woont een familie met een hond , een cavia en ja , ook nog goudvissen.
De vader van het gezin is een ras echte boer en daarom niet bepaald mijn vriend en de moeder is een mooie milf
![]()
Verder heeft dat gezinnetje een zoontje van 14 en een van 19 maar ook een heele mooie dochter van 18 , just the way i like it.
Dus gisteren was ik even naar de locale bar ging en daar stond ze , de mooie boeren dochter met een zwarte minirok en een wit , te klein shirtje waar haar mooie C cup in uitblinkte.
Zoals gewoonlijk groete ik haar en bestelde een biertje en omdat ik zo blij was gaf ik haar ook maar een drankje van me. Na ongeveer een uur gepraat te hebben vond ik het wel eens tijd om naar huis te gaan omdat ik er morgen weer vroeg uitmoest.
maar wat gebeurt er , ze vraagt of ze meekon, dusja ik zeg daar geen nee op en dacht dat ze gewoon een ritje in mn auto wou naar haar huis. maarnee, in de auto begon ze zichzelf langzaam maar sensueel uittekleden en vroeg of ze mee naar mijn huis mocht , nogmaals ik ben geen man die snel nee zegt dus natuurlijk mocht dat.
Thuis aangekomen lag ze op mn bed en van het ene op het andere moment vroeg ze of ik dr eens hard nemen wou. Enja ik zeg daar nogmaals geen nee tegen dus ik geef haar een goede en harde beurt, inmiddels was het al 3uur snachts dus ben ik maar gaan slapen en mja, wat zij allemaal deed zou me mn reet niet roesten, ik was moe.
Sochtends word ik dus wakker , loop naar beneden en zie mn vader aan de tafel zitten.
ik zeg nix en hij zei ook nix maar ik voel aan dat ie wat zeggen wou , dus ik schenk mn coffie in en ga zitten , maar op het moment dat ik de krant pakken wil begint hij te praten... Jim, was dr gisteravond iemand met je mee ?
erelijk als ik ben zeg ik dus dat ik het buurmeisje mee naar huis genomen had , en vertel hem het hele verhaal
dus mn vader springt op en word opeens super lollig , en begint te lachen , ik snapte dr nix van wantja een lelijke meid was het niet, dus wat zegt ie tegen me.
Jimbo , je heb me trots gemaakt , jij heb gisternacht bijna het halve dorp geneukt en nu realizeerde ik het me , ik heb gister 1/2 van alle vrouwen een heel dorp geneukt
![]()
(samenvatting voor de newbies : Ts gaat uit , buurmeisje gaat mee naar huis , ts neukt dr en komt er achter dat ie 1/2 van alle vrouwen in het dorp geneukt heeft)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*