Zo zie je maar, de invloed van freud ook in het heden overschatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef freud het volgende:
Ik had nog zoooo gewaarschuwd...
Sorry, ik was even afgeleid door leuke dingen elders op het webquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef freud het volgende:
Ik had nog zoooo gewaarschuwd...
Nee, wel een portret van jouw hand. Maar dat was nu net pas.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:13 schreef PoseidonVS het volgende:
had je een pasfoto van me gevonden?
Bokeh, bedoel je? Ongeveer een jaar geleden, dacht ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:30 schreef stil het volgende:
vraagje;welke maand was ook alweer het onderwerp Boken??
Ja dat bedoel ik ;0quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bokeh, bedoel je? Ongeveer een jaar geleden, dacht ik.
Je maakt me nieuwsgierig, welke bedoel je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, wel een portret van jouw hand. Maar dat was nu net pas.
Ik keek even op Fotologie, en kwam je vrouw tegen. Volgens mij had ik die foto ook al eens hier gezien, kan dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:08 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig, welke bedoel je?
smaakt dat, een jengelende spanjaard met gitaar?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:44 schreef -Marjo- het volgende:
Net heerlijk tapas gegeten![]()
Inclusief blerende spanjaard met jengel gitaar op 2 meter afstand...
gitaar was van kunststofquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Niet een beetje een houterig smaakje, zo'n gitaar?
Gefeliquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:
het huisje is het geworden
gelukkig hoef ik er voorlopig niet in te wonen. is een mooi huis hoor, maar sittard
ik hou van je!quote:
Gingen wij niet samenwonenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:
het huisje is het geworden
gelukkig hoef ik er voorlopig niet in te wonen. is een mooi huis hoor, maar sittard
ik ook van mezelfquote:
jawel, we gingen re het huis uit schoppenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gingen wij niet samenwonen.
Hoi.
Het vertrouwen is er nog niet helemaal hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaa de bami was lekkerVolgende week eens bekijken of jij ook kan koken
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gingen wij niet samenwonen.
Hoi.
Hij wordt eerst van FOK geschopt en nu wil jij hem ook nog eens uit zijn huis schoppenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jawel, we gingen re het huis uit schoppen
Gezelligquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het vertrouwen is er nog niet helemaal heIk heb overigens nog een deelneemster gestrikt voor onze kookmeet
andersom P.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hij wordt eerst van FOK geschopt en nu wil jij hem ook nog eens uit zijn huis schoppen
Oh....maakt het niet minder erg hoorquote:
Je hebt er iets ingestopt met een incubatietijd van 8 uur?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:02 schreef freud het volgende:
Maarruh, ik spreek jullie morgen nog wel over de bami.
Whehehe, je hebt pas de ochtend erna pret van spaanse pepers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef RonaldV het volgende:
Je hebt er iets ingestopt met een incubatietijd van 8 uur?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt er iets ingestopt met een incubatietijd van 8 uur?![]()
Spaanse Pepersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef freud het volgende:
[..]
Whehehe, je hebt pas de ochtend erna pret van spaanse pepers.
Ik haat spaanse pepers...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef freud het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen doe ik ook altijd. Ook met uien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik haat spaanse pepers...
en vooral omdat ik nog wel eens mijn vingers in mijn oog por en dat brand ja !!
zelfs na het wassen van mijn handen!!
Havank is sowiesoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spaanse Pepers
geweldige detective van Havank
Ik heb het nu al een paar keer gehad en nog steeds heb ik er last van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen doe ik ook altijd. Ook met uien.
Oja?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef freud het volgende:
tip 1: gebruik mes en vorkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:06 schreef prupke het volgende:
Ik haat spaanse pepers...
en vooral omdat ik nog wel eens mijn vingers in mijn oog por en dat brand ja !!
zelfs na het wassen van mijn handen!!
Er is een makkelijker manier: gewoon niet met je vingers in je oog porren. Da's sowieso veiliger.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tip 1: gebruik mes en vork
tip 2: gebruik handschoenen, afwashandschoenen of di eplastic dingetjes om je eten mee te pakken die ze ook bij de broodjeszaak aan hebben.
tip 3: snij je peper zorgvuldiger.
Ik heb er nooit last van, en ik snij al jaren pepers (en ui)
tip 1 : geef mij geen mes en vork op het zelfde tijdstip, tenzij je me iets ergs toewenstquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tip 1: gebruik mes en vork
tip 2: gebruik handschoenen, afwashandschoenen of di eplastic dingetjes om je eten mee te pakken die ze ook bij de broodjeszaak aan hebben.
tip 3: snij je peper zorgvuldiger.
Ik heb er nooit last van, en ik snij al jaren pepers (en ui)
zou een optie zijn idd, mar ik heb wel eens last van jeuk bij mijn ogenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er is een makkelijker manier: gewoon niet met je vingers in je oog porren. Da's sowieso veiliger.
MIjn mening :quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef RonaldV het volgende:
Even iets anders trouwens: los van de vorm waarin Fles het giet, wat vinden julie van 550 pixels is voor Fred Flintstone ? Moet er meer (pixel-)ruimte komen voor afbeeldingen op Fok?
JAquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef RonaldV het volgende:
Even iets anders trouwens: los van de vorm waarin Fles het giet, wat vinden julie van 550 pixels is voor Fred Flintstone ? Moet er meer (pixel-)ruimte komen voor afbeeldingen op Fok?
je eet ook niet met mes en vork?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
tip 1 : geef mij geen mes en vork op het zelfde tijdstip, tenzij je me iets ergs toewenst
tjaquote:tip 2: ik kan niet tegen handschoentjes.
quote:tip 3 : ik leg mijn peper met de gladde kant naar benee dus kan ik niet uitschieten.
ademen door je mond help ook erg goed.quote:Uien heb ik geen last van , ja soms een traanoog omdat ik weer teveel van de ui af heb gehaald of hem niet onder de kraan heb gehad.
Daarentegen ben je weer behoorlijk sterk in understatementsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA
en nee, Fles speelt het diplomatiek gezien niet altijd even optimaal, dat is zo
NEE!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA
Whehehe.. dat was ons al wel eens vaker opgevallenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
JA
Ik eet soms met mes en vorkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je eet ook niet met mes en vork?
[..]
tja
[..]ehm.. een peper is 1 en al glad bij mij, behalve het groene gedeelte aan de top
[..]
ademen door je mond help ook erg goed.
Ik niet want dan kan iedereen zien wat voor baggerfotos dat ik schiet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:39 schreef RonaldV het volgende:
persoonlijk geef ik de voorkeur aan een lay-out die uitgaat van een resolutie van 1024x768, zodat foto's van 800pix breed mogelijk worden. Hi-res lijkt me onzin, maar ietsie groter dan nu mag wel, hoor!
* kwiebuske fully agreesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik niet want dan kan iedereen zien wat voor baggerfotos dat ik schiet.
(iso veel te hoog enz )
hmmmm.... nieuwe sig anyone?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:40 schreef prupke het volgende:
Ik niet want dan kan iedereen zien wat voor baggerfotos dat ik schiet.
Hou je bek snolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Daarentegen ben je weer behoorlijk sterk in understatements
En da's nou weer jammer...quote:
Als ik een ander daarmee de lol kan gunnen dan fijn , have fun.quote:
als ik een bagger camera koop? ruilen dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
Als ik een ander daarmee de lol kan gunnen dan fijn , have fun.
Ik weet tenminste dat ik baggerfotos maak ...daarom zeg ik het ook
gegroet de baggerfotografe
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef prupke het volgende:
Nee ze is er niet
nice try but helaasch....
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef prupke het volgende:
Als ik een ander daarmee de lol kan gunnen dan fijn , have fun.
Ik weet tenminste dat ik baggerfotos maak ...daarom zeg ik het ook
gegroet de baggerfotografe
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
MIjn mening :
580 is groot genoeg voor fok
niet iedereen heeft kabel (ook al denkt iedereen dat)
en dan daarbij kan iedereen in fot zijn of haar foto klikbaar maken zodat je naar de highres kan gaan.
Nope gewoon een goed karakter.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]2 keer reageren op dezelfde post? meerdere personaliteiten prup?
Mijn 15" TFT snapt niet hoger dan 1024*768quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Draait niet iedereen 1600x1200?
dus 1280x1024 foto's moeten toch kunnen hier? past zat
Nope!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Paar weken terug nog daar geweest ..wilde mijn ogen de schuld geven van de baggerfoto's die maak..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hup naar hier
Tis te klein voor je he
nee, ik draai 1920 bij 1200quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
En dan nog kunnen ze het stelen en gebruiken....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, ik draai 1920 bij 1200
ik vind 800 breed zat; anders gaat het laden mij te lang duren; DPZ zit op 800x600. groot zat
IVM diefstal van mijn foto's zou ik ze niet groter online zetten dan 640.
Dat kunnen ze altijd denk ik...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
En dan nog kunnen ze het stelen en gebruiken....
ja stelen kan altijd zelfs al heb je een programma waarbij je een eigen watermerk in de foto kan zetten. Alleen is dan wel feit dat als jij een foto plaatst met watermerk dat jij je fotos kan tracken en dus achteraf een factuur kan schrijven die ze moeten betalen ivm gebruik van jouw fotoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat kunnen ze altijd denk ik...
Maar goed, ik vind persoonlijk dat 580 breed zat is, ook ivm de eerder genoemde bandbreedte van minder bedeelde personen.
Aan de andere kant vind ik 580 pixels wel een beetje een raar getal en zou 640 wat dat betreft beter zijn. Maar breder zou ik sowieso zeker sowieso zeker en sowieso niet doen
Ze wilden jou sparen en het meetapparaat omdat de schaal verdeling niet zo ver gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
Paar weken terug nog daar geweest ..wilde mijn ogen de schuld geven van de baggerfoto's die maak..
Maar ze konden me daar niet helpen.... mevrouw uw zicht is beter dan wat dan ook ..
Ik kreeg het idee dat er naar mijn mening werd gevraagdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ze wilden jou sparen en het meetapparaat omdat de schaal verdeling niet zo ver gaat.
Maar wat is het hele punt om van 550 naar 580 te gaan of zelfs naar 640? Ik zie het hele punt niet.
Als je ze groter wil laten zien maak ze dan klikbaar naar een hi res versie.
Als hij mooi genoeg is dan klikt men wel.
just my 2 cents.
Ja, daarom maximaal 640 breed of hoog (langste zijde).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:29 schreef prupke het volgende:
En dan nog kunnen ze het stelen en gebruiken....
Poeh, dat is nogal wat Ynskequote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:15 schreef Ynske het volgende:
wat zeg je hier van
vanmorgen bij ergo ging t kut
kreeg even verteld dat ik mijn leven moet aanpassen, en dat weiger ik
ik ga toch ge3en andere baan zoeken om mijn pols, niet meer fietsen en fotograferen, etc etc
En dat kan je nu allemaal wel?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:15 schreef Ynske het volgende:
ik ga toch ge3en andere baan zoeken om mijn pols, niet meer fietsen en fotograferen, etc etc
kunnen is een groot woordquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dat kan je nu allemaal wel?
Uitgaande dat bijna iedereen met minimaal 1024 werkt, en een redelijke inetverbinding heeft, is 580 een beetje achterhaald. Als je echter kijkt naar WAAROM je dan groter wil, dan is dat voor kwaliteit. In FOT is die kwaliteit ook met 1024 zelfs imo nog niet goed geborgd, en zal het linken naar het X.X megapixel origineel handig zijn. Je zal altijd moeten croppen/verkleinen/etc met alle kwaliteitsverlies van dien. Of het dan naar 580 of 1024 verkleind wordt is imo niet boeiend, de kwaliteit degraderende acties moet je toch uitvoeren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef RonaldV het volgende:
Zeiden ze ook bij mijn spastische nichtje: "Ze zal nooit kunnen lopen en een normale school doen". Nu heeft ze net haar rijbewijs gehaald en doet mee aan de paralympics zwemmen... Ik zou gewoon nog een second of third opinion doen, goed online je orienteren, en vooral blijven geloven in jezelf. Je weet zelf vaak beter hoe of wat je wel of niet kan doen, dan een arts. Luister wel naar hem, maar neem het nooit klakkeloos aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:15 schreef Ynske het volgende:
wat zeg je hier van
vanmorgen bij ergo ging t kut
kreeg even verteld dat ik mijn leven moet aanpassen, en dat weiger ik
Uitwaaien is goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef freud het volgende:, en ik vertrek zo ook voor een uitwaaisessie.
Have funquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef freud het volgende:, en ik vertrek zo ook voor een uitwaaisessie.
Laten we hopen dat het niet gaat stormen zegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Er was iets met stilte en storm maar wat weet ik ook niet meer
selfknowledge is a wonderfull thingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]2 keer reageren op dezelfde post? meerdere personaliteiten prup?
Het duurt nog ff voor het herfst is, hoor!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Er was iets met stilte en storm maar wat weet ik ook niet meer
Hoiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
helleauw everyone!!
vakantie begint mooi met kutweer maar het mag de pret niet drukken
geen tijdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi
foto's maken van die wolken? HDR
jammerquote:
aaah. .kewl. Ik ben benieuwd.quote:maar misschien ga ik morgen wel ff een poging wagen bij de Efteling, lijk me wel grappig met zo'n attractie op de achtergrond.
Werkt hier prima..quote:
Ik probeerde een topic te openen, maar kreeg steeds database-errors. En hier reageren ging wel gewoonquote:
Shark zat zeker weer met zijn knopjes te spelen... Ach, tis nog zijn proeftijdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik probeerde een topic te openen, maar kreeg steeds database-errors. En hier reageren ging wel gewoon![]()
Maar 't kwam goed uiteindelijk. Nadat P mij uitlachte omdat ik een topic-open-ban had![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef RonaldV het volgende:
Shark zat zeker weer met zijn knopjes te spelen... Ach, tis nog zijn proeftijd
wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij wordt eerst van FOK geschopt en nu wil jij hem ook nog eens uit zijn huis schoppen
Re is voor 3 maanden gebanned van fok.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef fraubitch het volgende:
wat heb ik gemist?
waarom staat het niet bij de bans?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Re is voor 3 maanden gebanned van fok.
Omdat niet iedereen het open en bloot hoeft te weten. TIs al erg genoeg dattie gebanned is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef fraubitch het volgende:
waarom staat het niet bij de bans?
Om hem te sparen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom staat het niet bij de bans?
ok, schnappiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het open en bloot hoeft te weten. TIs al erg genoeg dattie gebanned is.
Je maakt me nogal nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Om hem te sparen.
De reden waarom hij gebanned is, is niet zo netjes...
Bans worden niet besproken op het forumquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Je maakt me nogal nieuwsgierig
Het was lekker dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef freud het volgende:
Blijdorp in de regen telt niet als uitwaaien vond Yoni... Is zeg JA, dat telt wel degelijk als uitwaaien
Ach, ff hersenen op nul en guppen kijken.quote:
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum
Ik zou zeggen: leef je uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingeren![]()
daar mag het wel
www.teleweer.nlquote:
dankjequote:
Ik ga desondanks aan het schieten morgen. Het regent tenslotte niet de hele dag.quote:
HalfLife 2, Episode 1, vorige week gekocht, nu pas kunnen spelen. Ik ga een andere keer wel verder...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef CocaColaLight het volgende:
wat speel je dan?
http://www.weeronline.nl/nlnlaaz.htm is net ff iets overzichtelijker ..quote:
ik vond het wel leuk gevonden. Halflife zelf ook, hoewel als je naar die andere wereld gaat vind ik er geen zak meer aan, had ik de cheat codes gebruiktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga half life 1: opposing force maar eens installeren
alleen in je eentje is er geen kut aan
Ik doe single player. Ik vind het wel mooi spul. Quake IV moet ik ook nog eens aanschaffen, hoewel ik hoop dat ik er 1tje kan krijgen van die maat van me die in Amerika woont & werktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:41 schreef CocaColaLight het volgende:
halflife
Quake III met clan arena mod![]()
We schijnen nog te leven allemaalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef freud het volgende:
Zoooooooooo, hoest hier?
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We schijnen nog te leven allemaal
Mss een sterfgeval?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?
Blikseminslag... ik noem maar watquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Blikseminslag... ik noem maar wat
Of we daar nou zo blij mee moeten zijn is natuurlijk ook nog maar de vraagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemist
Das ook knap van de bliksem!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemist
Ik heb niet genoeg massaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of we daar nou zo blij mee moeten zijn is natuurlijk ook nog maar de vraag![]()
Is er tenminste nog ergens feestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Noodweer boven Nederland
Komende 36 uur kan het feest zijn
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Noodweer boven Nederland
Waarom moest ik lachenquote:In met name het westen en oosten van Nederland valt extreem veel regen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:49 schreef prupke het volgende:
Hoi An24
Je kan beter een beetje leven dan een beetje dood zijn![]()
jij woont in het noorden/zuiden, en je dacht: arme stakkers (ik lekker niet!) ?quote:
Volgens mij dacht ik meer iets van 'Oosten en westen. Das heel Nederland dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
jij woont in het noorden/zuiden, en je dacht: arme stakkers (ik lekker niet!) ?
Ik welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
Ik heb nog geen regen gezien vanavond
ben ik blij dat we morgenavond richting hongarije vertrekken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Noodweer boven Nederland
ben vandaag wel buitengeweest maar ik moest boodschappen doen tussen winkelend volk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik welLekker ff wandelingetje gemaakt
Heerlijk
wil ook nog een keer paar daagjes weg om fotos te maken (dierentuin enz) alleen ze geven net elke keer te veel regen af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Morgenavond lekker een weekendje wegTot zondagmiddag of zo
Dan ben ik weer thuis
Ik zal zo eens een camera in gaan pakken. Misschien kan ik wel wat fotograferen daar
Met een showcase bij thuiskomst, hoop ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:54 schreef diedrick het volgende:
[..]
ben ik blij dat we morgenavond richting hongarije vertrekken...hoewel het daar ook wel eens stevig kan regenen...
![]()
Kan je me dit uitleggen waarom?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, daarom maximaal 640 breed of hoog (langste zijde).
Wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:24 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Ik ben wel een beetje moe
wat gaat het jou uberhaupt aan waarom hij gebanned is. weer iets om lekker over te roddelen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingeren![]()
daar mag het wel
Subtropisch zwembad een beter idee danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
Smerige kutregen
geen Efteling vandaag, en de voorspellingen zien er niet zodanig uit dat we morgen of overmorgen kunnen gaan, en maandag gaan de kids weer naar huis
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
wat gaat het jou uberhaupt aan waarom hij gebanned is. weer iets om lekker over te roddelen?
je vergeet t afkatten nogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:31 schreef freud het volgende:
[..]roddelen is een hobby van FOTters. Dat en kliekjes vormen, OP plaatjes met usericons en BA-meets
Wij hebben geen OP-plaatjes met usericonsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:31 schreef freud het volgende:
[..]roddelen is een hobby van FOTters. Dat en kliekjes vormen, OP plaatjes met usericons en BA-meets
Da's niet zo mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:42 schreef freud het volgende:
HAhaha, de QE ligt trouwens in rotterrdam...
De Queen Elisabeth, groot cruiseschip, 400m+ langquote:
Af en toe heb jij ook geen smaak ook hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:50 schreef An24 het volgende:
[..]
ik wel vanmiddag...maar bootjes......neeeehh
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
De Queen Elisabeth, groot cruiseschip, 400m+ lang
http://www.cunard.com/OnBoard/default.asp?OB=QE2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
De Queen Elisabeth, groot cruiseschip, 400m+ lang
Wat een enorrrrm stoer idee!!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.pbase.com/davenit/man
Leuke serie foto's
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Dus als jij een keer een nacht ergens anders slaapt dan zet jij je wekker op half 5![]()
Jaquote:
Typisch gevalletje link openen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:36 schreef Yoni het volgende:
*nieuwsgierig is naar wat er op die foto's staat*
Modelleringspoppetjes a la ikea in verschillende hachelijke situaties, mooi belicht en gefotografeerd. Kunnen we bij mij thuis wel een keer doen of zo. Paar lampen, doek, martelwerktuigen, etc...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:36 schreef Yoni het volgende:
*nieuwsgierig is naar wat er op die foto's staat*
Ze is daar helemaal dicht ge-firewalled. (nieuwe spelling?)quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:42 schreef freud het volgende:
[..]
Modelleringspoppetjes a la ikea in verschillende hachelijke situaties, mooi belicht en gefotografeerd. Kunnen we bij mij thuis wel een keer doen of zo. Paar lampen, doek, martelwerktuigen, etc...
Klinkt stoer!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:42 schreef freud het volgende:
[..]
Modelleringspoppetjes a la ikea in verschillende hachelijke situaties, mooi belicht en gefotografeerd. Kunnen we bij mij thuis wel een keer doen of zo. Paar lampen, doek, martelwerktuigen, etc...
Ooit wel een bedacht dat dat soort dingen wel eens buiten een IT-policy kunnen vallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Yoni ooit van http-tunnel gehoord?
Of remotely anywhere op je pc thuis draaien
Of gewoon bepaalde dingen thuis doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Yoni ooit van http-tunnel gehoord?
Of remotely anywhere op je pc thuis draaien
Sommigen zien er best wel zielig uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke serie foto's
Yup, het valt er hier ook buiten officieel gezien. Maar men is maar wat blij als ik remote thuis een grote update van een software pakket download. Is aanzienljik sneller voor mij om dat thuis te doen en even heen en weer te rijden dan het hier te downloadenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ooit wel een bedacht dat dat soort dingen wel eens buiten een IT-policy kunnen vallen
Hij laad nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
De definitieve FP van mijn site is af.
http://members.home.nl/puckzz
er werken nog maar drie links, ik ben nu bezig de rest te maken
s.v.p. technisch commentaar, bijv. laadt ie lang?
Laadt best redelijk snel, alleen amy en toeps werken hier...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Laadtijden zijn ok bij mij, maar heb aardige verbinding. Ik zou de links bij de mouseovers mooier maken, zodat je onderin niet het hele pad ziet, maar mooie tekst.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben 30 euro per jaar kwijt incl domein, makkelijk alles geregeld. Nu simpleviewer nog aan de praat krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ja alleen Amy en Toeps werkten, nu doet Rachel het ook (hier tenminste)
Ach P, ik zie wel ff, ik weet nog niet waar en hoe en hoe duur dat allemaal is. voorlopig eerst maar es de site afmaken
I knowquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
Puckz zou ook de tekst rechts niet als plaatje weergeven krijg zon heerlijk schermpje te zien met printen opslaan en zo
ow simpleviewer vind ik juist weer makkelijk, en ik ben echt een n00b op dit gebiedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:40 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben 30 euro per jaar kwijt incl domein, makkelijk alles geregeld. Nu simpleviewer nog aan de praat krijgen.
Klein puntje. Mocht je simpleviewer gebruiken zodat men de foto's niet kan downloaden zet dan even een lege index.html in de images directories. Die zijn nou nog open.quote:
Dat is idd die ene Steeph-Steephquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:52 schreef elcastel het volgende:
Thanks P, is dat Steeph-Steeph ? Die ene ? En zal er erg veel verschil tussen auto's en motoren zitten ?
Hij heeft geen 300D meer !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is idd die ene Steeph-SteephEn ik betwijfel of er veel verschil in zit. Wat wil je precies weten
Ik ben er vorig jaar ook geweest. Misschien kan ik gewoon je vraag beantwoorden
Checkquote:
Ik herinner me dat Bri een vaste hoek heeft waar ze blijft staan. Als je binnenkomt bij Zandvoort, ga je naar rechts de duinen in en daar ergens heb je een vrij goed uitzicht twee kanten op.quote:Maar goed, hij heeft geen exif meer in zijn foto's en hij houdt de boel een beetje recht.
Ik schiet zelf met een 300D en een Canon 70-200 L 2.8 eventueel met 1,4 converter. Ik heb noggeen flauw idee waar ik ga staan, maar ik zal ook wel wat wisselen van plek.
Alle foto's die je op die site ziet zijn gemaakt met de 70-200 F4 en de 300Dquote:Wat ik tot nu toe heb achterhaald is dat je de lekkerste pan foto's krijgt als je 1/50 ongeveer aanhoudt, dan pakt de camera ook gelijk een lekker diafragma en heb je een mooie gestreepte achtergrond. Nadeel is dat je wel een beetje knap moet focussen natuurlijk.
Ik denk dat ik alles in Tv ga schieten en dan af en toe iets aan de sluitertijd ga rommelen, een te korte tijd resulteert in stilstaande wielen en een bevroren achtergrond, plus gebrek aan scherptediepte. Een te langzame sluitertijd zal een bewogen beeld opleveren. Verder hou ik hem in iso 100 en ga ik denk ik RAW schieten (ril).
Ik had ook al gezien dat als je met je camera scheef schiet, je meer dynamiek in je foto's krijgt. Nou ja, het zal een flinke uitdaging worden om met 1/50e een knappe plaat te krijgen. Verder is de 300D niet echt een goeie pancamera, maar dat zal ik vanzelf wel merken.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:52 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Klein puntje. Mocht je simpleviewer gebruiken zodat men de foto's niet kan downloaden zet dan even een lege index.html in de images directories. Die zijn nou nog open.
Statief heeft daar geen zin. Ik had hem vorig jaar ook bij me en ik heb hem niet gebruikt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:06 schreef freud het volgende:
Neem in ieder geval en statief mee...
Nee. Die zorgt er alleen voor dat je niet kan browsen. Simpleviewer heeft een eigen scriptje om plaatjes op te roepen denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gewoon een blanco pagina? gaat die de rest niet verstoren?
Ik hoop dan ook dat ik in hetvoordeel ben nu ik een f/2.8 zoom heb, toch een snellere focus en ietsje scherper. Ik ga ook echt hele reeksen verknallen, daarben ik ook nietbang voor, het is voor mij een experiment, echter het is leuk als je een foto of 30-40 overhoudt waar je apetrots op kunt zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Alle foto's die je op die site ziet zijn gemaakt met de 70-200 F4 en de 300DZe zijn van vorig jaar
Verder denk ik dat het je op deze manier wel gaat lukken
Ik heb het vorig jaar met een D30 gedaan en mijn 70-300. Uiteindelijk heb ik van de 600 foto's maar 5% overgehouden, dus hou er rekening mee dat je veel weg kan gooien.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:06 schreef freud het volgende:
Neem in ieder geval en statief mee...
Daar twijfelde ik ook al aan. Of een monopod. Maar tijdens de KLu open dag had ik ook mijn monopod mee, maar dat is toch verdomd lastig pannen. Ik had hem ook na 1 setje foto's al naast me liggen. Jammer dat ik geen IS lens heb though .... (volgende stap dan maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
Statief heeft daar geen zin. Ik had hem vorig jaar ook bij me en ik heb hem niet gebruikt.
euhm...dit gaat mij een beetje boven mijn pet, dus ik laat het maar zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Die zorgt er alleen voor dat je niet kan browsen. Simpleviewer heeft een eigen scriptje om plaatjes op te roepen denk ikWat je ook kan doen is in elke folder een HTML met een redirect neerzetten. Als ze dan proberen te browsen komen ze op je site terecht.
Nope dat verstoord helemaal niks. Aangezien simpleviewer zelf de foto's uit die dir leest.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gewoon een blanco pagina? gaat die de rest niet verstoren?
Blondiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
euhm...dit gaat mij een beetje boven mijn pet, dus ik laat het maar zo
Hey El, praat anders eens met 3mh, die heeft toch redelijk ervaring met motoren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat ik in hetvoordeel ben nu ik een f/2.8 zoom heb, toch een snellere focus en ietsje scherper. Ik ga ook echt hele reeksen verknallen, daarben ik ook nietbang voor, het is voor mij een experiment, echter het is leuk als je een foto of 30-40 overhoudt waar je apetrots op kunt zijn.
Dingen waar ik aan twijfel is of ik op de juiste plek zal focussen en of ik die scherpte erin krijg op die langzamere sluitertijden. Die plek die aangeeft waar Bri ging staan is zeker net in de bocht voor het lange stuk ? Ik denk dat ik deze vragen ook maar in dat DPZ topic plaats (geen idee of ze dat kunnen waarderen). Ik wil zoveel mogelijk dingen van tevoren weten, zodat ik problemen snel herken en het leermoment wat kan versnellen.
Onwijs bedankt voor je tips tot nu toe.
Gewoon een leeg bestandje index.htm noemen en in die directory zetten. Simpleviewer heeft er geen last van. Het voorkomt alleen dat als ze die directorynaam intypen, ze je foto's direct kunnen openen. Wordt erg veel gebruikt deze trucquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
euhm...dit gaat mij een beetje boven mijn pet, dus ik laat het maar zo
Gaat helemaal goed komen volgens mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat ik in hetvoordeel ben nu ik een f/2.8 zoom heb, toch een snellere focus en ietsje scherper. Ik ga ook echt hele reeksen verknallen, daarben ik ook nietbang voor, het is voor mij een experiment, echter het is leuk als je een foto of 30-40 overhoudt waar je apetrots op kunt zijn.
Oefenen en vermoedelijk veel lucky shots. Je kan je focus wel alvast in de buurt zetten, maar ik zou gewoon AF-en op de auto's. Die 70-200 moet dat bij kunnen houden.quote:Dingen waar ik aan twijfel is of ik op de juiste plek zal focussen en of ik die scherpte erin krijg op die langzamere sluitertijden.
Nee. Het was een u-bocht. Ik zoek ff....quote:Die plek die aangeeft waar Bri ging staan is zeker net in de bocht voor het lange stuk ?
ywquote:Onwijs bedankt voor je tips tot nu toe.
Top, ik dacht dat je de Arie Luyendijk bocht bedoelde.quote:
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:17 schreef PoseidonVS het volgende:
Hey El, praat anders eens met 3mh, die heeft toch redelijk ervaring met motoren?
We zijn eruit hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Go Puckzzz
go puckzzz
![]()
je kunt het wel, geloof in jezelf, je kan het, TJAKKAAAAA![]()
Gelukt!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Go Puckzzz
go puckzzz
![]()
je kunt het wel, geloof in jezelf, je kan het, TJAKKAAAAA![]()
Die gaat toch altijd met zijn vader naar Asen? Hij heeft er iig wel eens wat mooie platen van laten zien. In hoeverre dat vergelijkbaar is met wat jij wil weet ik niet.quote:
Misschien mail ik hem nog even, bedankt voor de tip, ik wist het niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:06 schreef PoseidonVS het volgende:
Die gaat toch altijd met zijn vader naar Asen? Hij heeft er iig wel eens wat mooie platen van laten zien. In hoeverre dat vergelijkbaar is met wat jij wil weet ik niet.
Ik ben geen aagjequote:
wat een uber gave foto's!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke serie foto's
Dankquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:45 schreef stil het volgende:
proost
Zuip ze.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Het is bijna weekendZo ff de bar in met de collega's
![]()
Nou...dat gaat het niet worden hoorquote:
joepie....dat wordt genietuhhhquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:04 schreef Yoni het volgende:
Ik vind dat ik vakantie heb![]()
![]()
![]()
*huiswaarts gaat*
Laatste dag van mijn vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:11 schreef An24 het volgende:
joepie....dat wordt genietuhhh![]()
hier alleen nog weekend....nog 1 weekje![]()
Weekje is ook zo voorbijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:11 schreef An24 het volgende:
[..]
joepie....dat wordt genietuhhh![]()
hier alleen nog weekend....nog 1 weekje![]()
1/50e lijkt me wel erg lange sluitertijd. Het hangt natuurlijk ook erg af van de afstand en snelheid van je voorwerp, maar ik heb bij 1/200e al hele mooie effecten gekregen hoor. Staat je focus ook op servo (?) zodat hij continu blijft focussen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:44 schreef elcastel het volgende:
Ik heb net even een uur langs de snelweg zitten oefenen op pannen, maar dat valt me nog vies tegen. Op 1/200e kom ik redelijk goed weg, maar bij de 1/50e heb ik 9 vd 10 keer een probleem (focus). Voor het gemak zeg ik er maar bij dat het wellicht door het slechte licht komt, het hing tegen regen aan namelijk.
En uitgerekend de Porsche's dielangs kwamen zijn het net niet, de beste platen zijn een 2CV en een Ford Mondeo..
Wel leuk om een beetje te oefenen toch.
Pannen is ook niet mijn sterke punt...ik moet nog steeds een keer motoren pannen, maar als ze echt gaan rijden lukt het me niet meerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:44 schreef elcastel het volgende:
Ik heb net even een uur langs de snelweg zitten oefenen op pannen, maar dat valt me nog vies tegen. Op 1/200e kom ik redelijk goed weg, maar bij de 1/50e heb ik 9 vd 10 keer een probleem (focus). Voor het gemak zeg ik er maar bij dat het wellicht door het slechte licht komt, het hing tegen regen aan namelijk.
En uitgerekend de Porsche's dielangs kwamen zijn het net niet, de beste platen zijn een 2CV en een Ford Mondeo..
Wel leuk om een beetje te oefenen toch.
Jawel en een iets kortere sluitertijd levert een veel betere scherpte van het onderwerp. Maar bij 1/50e krijg je een enorm mooie achtergrond, ik zal even wat voorbeeldjes uploaden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:07 schreef freud het volgende:
1/50e lijkt me wel erg lange sluitertijd. Het hangt natuurlijk ook erg af van de afstand en snelheid van je voorwerp, maar ik heb bij 1/200e al hele mooie effecten gekregen hoor. Staat je focus ook op servo (?) zodat hij continu blijft focussen?
Daar ben ik ook mee aan het rommelen, daarom ging ik ook even testen. Wat mij frustreert is dat ik overal plaatjes zie van 1/50e met een diafragma van f11 of f16. Die combinatie krijg ik er onmogelijk uit, maar dat kan alles te maken hebben met het (weinige) licht dat ik had.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:39 schreef pea4fun het volgende:
Ik weet wel hoe ik het zou moeten doen, maar dan moet het ook nog lukken...en dat is dus het probleem
Ja maar hij gaat ook berg af, dan gaat ie extra hardquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee aan het rommelen, daarom ging ik ook even testen. Wat mij frustreert is dat ik overal plaatjes zie van 1/50e met een diafragma van f11 of f16. Die combinatie krijg ik er onmogelijk uit, maar dat kan alles te maken hebben met het (weinige) licht dat ik had.
Hier een voorbeeld van een 1/50e plaatje van vanmiddag, check die achtergrond dan !
[afbeelding]
Ja daarom post ik deze ook, hier is de achtergrond (in mijn ogen) super, dit is wat je wilt. Echter, ik heb de plaat flink moeten bewerken om hem er nog enigzins uit te laten zien en je ziet hem nu ook maar op 580px. Dus ik heb nog een hoop te leren, maar daar is het een hobby voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef pea4fun het volgende:
Ja maar hij gaat ook berg af, dan gaat ie extra hard
zonder gein...het pannen vind ik hier heel aardig gelukt hoor, de achtergrond schreeuwt snelheid!
Ik heb er steeds hooguit 2 geschoten en de tweede was in alle gevallen onscherp. Misschien moet ik wat jij zegt ook even proberen, gewoon een setje draaien (al heb ik een vrij beroerde buffer).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef freud het volgende:
Het lijkt me wel handig om een goeie hoek te kunnen pakken. Ik probeer altijd een stuk ervoor en erna mee te draaien, en dan op drive er een stuk of 3 a 4 uit te schieten. Meestal is de 2e of 3e dan goed. Door er meer te maken lukt het volgen me op een of andere manier beter dan.
Ja een 20D heeft al een veel betere buffer dan een 300D, aan mijn kaartjes zal het niet liggen, aan mijn lens ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef freud het volgende:
De eerste probeer ik iets te vroeg voor mijn gevoel, en dan even meetrekken in drive. Maar goed, ik heb een 20D met lekker CF kaartje erin, dus dat wil wel.
Je moet ook niet inhalen Pea !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Ik krijg altijd iets gehaasts, ik wil meegaan met de beweging van de motor, maar na het indrukken ga ik dan veel te snel
Whehehe...nou de beste foto is nog altijd die waar ik achterstevoren op de motor zit en een andere motor die achter ons rijdt op de foto zetquote:
Ziet er toch goed uit El?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee aan het rommelen, daarom ging ik ook even testen. Wat mij frustreert is dat ik overal plaatjes zie van 1/50e met een diafragma van f11 of f16. Die combinatie krijg ik er onmogelijk uit, maar dat kan alles te maken hebben met het (weinige) licht dat ik had.
Hier een voorbeeld van een 1/50e plaatje van vanmiddag, check die achtergrond dan !
[afbeelding]
Jawel, op het formaat postzegel is hij best te doen. Maar ik zoek dus het onderste uit de spreekwoordelijke kan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef PoseidonVS het volgende:
Ziet er toch goed uit El?
Ik zou er best tevreden mee zijn .
50x75 met commentaar over kreukels in de bestickeringquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jawel, op het formaat postzegel is hij best te doen. Maar ik zoek dus het onderste uit de spreekwoordelijke kan.
Wie immer, je blijft tenslotte El.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jawel, op het formaat postzegel is hij best te doen. Maar ik zoek dus het onderste uit de spreekwoordelijke kan.
Ik wil verdomme gewoon ragscherpe platen op de meest onmogelijke manier, da's toch niet zoveel gevraagd ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef PoseidonVS het volgende:
Wie immer, je blijft tenslotte El.
Ow ja, ik snap het wel. Maar soms moet je je maar gewoon inprenten dat de plaat teld, de weg er naar toe is vergeten zodra je de plaat hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik wil verdomme gewoon ragscherpe platen op de meest onmogelijke manier, da's toch niet zoveel gevraagd ?.
Maar goed, dit moet gewoon beter kunnen, veel beter en anders leg ik de lat gewoon wat lager en schiet met kortere tijden, maar ja je zoekt toch iets waar je je in vast kunt bijten hè, da's de hobby.
Ik vertelde die maat al wat ik aan het oefenen was en ook al begreep hij het verschil, voor hem maakte dat inderdaad geen hol uit. Maar ik heb ook wensen hè ! Nee het is gewoon een kwestie van : ik ga het proberen en ik zie wel wat wel en niet lukt, dat zie ik toch thuis pas, dus reken maar dat ik 3/4 op zeker zal fotograferen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef PoseidonVS het volgende:
Ow ja, ik snap het wel. Maar soms moet je je maar gewoon inprenten dat de plaat teld, de weg er naar toe is vergeten zodra je de plaat hebt.
Maw, of hij nou op 1/50 of 1/100 is geschoten zal je motor vrienden waarschijnlijk aan hun derriëre oxideren. Als ze er maar mooi op staan en het lijkt alsof ze heel hard gaan.
Wat trouwens misschien ook nog een idee is om als dat kan aan de binnenkant van bv de tarzanbocht te gaan staan. kun je ze mooi plat liggend pakken schieten fotograferen.
neem een groothoek of een fish mee voor in een binnenbocht, ik zag er laatst heel toffe foto van van een rallyrace.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vertelde die maat al wat ik aan het oefenen was en ook al begreep hij het verschil, voor hem maakte dat inderdaad geen hol uit. Maar ik heb ook wensen hè ! Nee het is gewoon een kwestie van : ik ga het proberen en ik zie wel wat wel en niet lukt, dat zie ik toch thuis pas, dus reken maar dat ik 3/4 op zeker zal fotograferen.
En qua plek, ik moet even zien wat er kan, maar de bedoeling is wel om inderdaad zoveel mogelijk een binnenbocht te pakken. En de Audi-S bocht lijkt me wel een leuke slinger, dan trekt net het groepje motoren naar elkaar toe. Nou ja, ik heb al wat ideetjes dus.
Ik neem wsl alles wel mee, maar ik verwacht niet dat ik zo dichtbij kan komen dat ik groothoek nodig zal hebben (behalve dan wanneer ze stilstaan). En het zijn motoren die ik ga fotograferne hè, geen auto's.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:34 schreef PoseidonVS het volgende:
neem een groothoek of een fish mee voor in een binnenbocht, ik zag er laatst heel toffe foto van van een rallyrace.
Mocht je willen oefenen op motoren kijk voor de gein hier eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik neem wsl alles wel mee, maar ik verwacht niet dat ik zo dichtbij kan komen dat ik groothoek nodig zal hebben (behalve dan wanneer ze stilstaan). En het zijn motoren die ik ga fotograferne hè, geen auto's.
Beamer is geregeld voor het weekendquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef ableton het volgende:
Hallo allen.
Voor de fotoshoot die gepland staatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Beamer is geregeld voor het weekend
Jeeeeeeeejquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Voor de fotoshoot die gepland staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |