Ik heb niet genoeg massaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of we daar nou zo blij mee moeten zijn is natuurlijk ook nog maar de vraag![]()
Is er tenminste nog ergens feestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Noodweer boven Nederland
Komende 36 uur kan het feest zijn
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Noodweer boven Nederland
Waarom moest ik lachenquote:In met name het westen en oosten van Nederland valt extreem veel regen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:49 schreef prupke het volgende:
Hoi An24
Je kan beter een beetje leven dan een beetje dood zijn![]()
jij woont in het noorden/zuiden, en je dacht: arme stakkers (ik lekker niet!) ?quote:
Volgens mij dacht ik meer iets van 'Oosten en westen. Das heel Nederland dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
jij woont in het noorden/zuiden, en je dacht: arme stakkers (ik lekker niet!) ?
Ik welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
Ik heb nog geen regen gezien vanavond
ben ik blij dat we morgenavond richting hongarije vertrekken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Noodweer boven Nederland
ben vandaag wel buitengeweest maar ik moest boodschappen doen tussen winkelend volk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik welLekker ff wandelingetje gemaakt
Heerlijk
wil ook nog een keer paar daagjes weg om fotos te maken (dierentuin enz) alleen ze geven net elke keer te veel regen af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Morgenavond lekker een weekendje wegTot zondagmiddag of zo
Dan ben ik weer thuis
Ik zal zo eens een camera in gaan pakken. Misschien kan ik wel wat fotograferen daar
Met een showcase bij thuiskomst, hoop ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:54 schreef diedrick het volgende:
[..]
ben ik blij dat we morgenavond richting hongarije vertrekken...hoewel het daar ook wel eens stevig kan regenen...
![]()
Kan je me dit uitleggen waarom?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, daarom maximaal 640 breed of hoog (langste zijde).
Wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:24 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Ik ben wel een beetje moe
wat gaat het jou uberhaupt aan waarom hij gebanned is. weer iets om lekker over te roddelen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingeren![]()
daar mag het wel
Subtropisch zwembad een beter idee danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
Smerige kutregen
geen Efteling vandaag, en de voorspellingen zien er niet zodanig uit dat we morgen of overmorgen kunnen gaan, en maandag gaan de kids weer naar huis
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
wat gaat het jou uberhaupt aan waarom hij gebanned is. weer iets om lekker over te roddelen?
je vergeet t afkatten nogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:31 schreef freud het volgende:
[..]roddelen is een hobby van FOTters. Dat en kliekjes vormen, OP plaatjes met usericons en BA-meets
Wij hebben geen OP-plaatjes met usericonsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:31 schreef freud het volgende:
[..]roddelen is een hobby van FOTters. Dat en kliekjes vormen, OP plaatjes met usericons en BA-meets
Da's niet zo mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:42 schreef freud het volgende:
HAhaha, de QE ligt trouwens in rotterrdam...
De Queen Elisabeth, groot cruiseschip, 400m+ langquote:
Af en toe heb jij ook geen smaak ook hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:50 schreef An24 het volgende:
[..]
ik wel vanmiddag...maar bootjes......neeeehh
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
De Queen Elisabeth, groot cruiseschip, 400m+ lang
http://www.cunard.com/OnBoard/default.asp?OB=QE2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
De Queen Elisabeth, groot cruiseschip, 400m+ lang
Wat een enorrrrm stoer idee!!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.pbase.com/davenit/man
Leuke serie foto's
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Dus als jij een keer een nacht ergens anders slaapt dan zet jij je wekker op half 5![]()
Jaquote:
Typisch gevalletje link openen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:36 schreef Yoni het volgende:
*nieuwsgierig is naar wat er op die foto's staat*
Modelleringspoppetjes a la ikea in verschillende hachelijke situaties, mooi belicht en gefotografeerd. Kunnen we bij mij thuis wel een keer doen of zo. Paar lampen, doek, martelwerktuigen, etc...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:36 schreef Yoni het volgende:
*nieuwsgierig is naar wat er op die foto's staat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |