jammerquote:
aaah. .kewl. Ik ben benieuwd.quote:maar misschien ga ik morgen wel ff een poging wagen bij de Efteling, lijk me wel grappig met zo'n attractie op de achtergrond.
Werkt hier prima..quote:
Ik probeerde een topic te openen, maar kreeg steeds database-errors. En hier reageren ging wel gewoonquote:
Shark zat zeker weer met zijn knopjes te spelen... Ach, tis nog zijn proeftijdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik probeerde een topic te openen, maar kreeg steeds database-errors. En hier reageren ging wel gewoon![]()
Maar 't kwam goed uiteindelijk. Nadat P mij uitlachte omdat ik een topic-open-ban had![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef RonaldV het volgende:
Shark zat zeker weer met zijn knopjes te spelen... Ach, tis nog zijn proeftijd
wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij wordt eerst van FOK geschopt en nu wil jij hem ook nog eens uit zijn huis schoppen
Re is voor 3 maanden gebanned van fok.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef fraubitch het volgende:
wat heb ik gemist?
waarom staat het niet bij de bans?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Re is voor 3 maanden gebanned van fok.
Omdat niet iedereen het open en bloot hoeft te weten. TIs al erg genoeg dattie gebanned is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef fraubitch het volgende:
waarom staat het niet bij de bans?
Om hem te sparen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom staat het niet bij de bans?
ok, schnappiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het open en bloot hoeft te weten. TIs al erg genoeg dattie gebanned is.
Je maakt me nogal nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Om hem te sparen.
De reden waarom hij gebanned is, is niet zo netjes...
Bans worden niet besproken op het forumquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Je maakt me nogal nieuwsgierig
Het was lekker dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef freud het volgende:
Blijdorp in de regen telt niet als uitwaaien vond Yoni... Is zeg JA, dat telt wel degelijk als uitwaaien
Ach, ff hersenen op nul en guppen kijken.quote:
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum
Ik zou zeggen: leef je uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingeren![]()
daar mag het wel
www.teleweer.nlquote:
dankjequote:
Ik ga desondanks aan het schieten morgen. Het regent tenslotte niet de hele dag.quote:
HalfLife 2, Episode 1, vorige week gekocht, nu pas kunnen spelen. Ik ga een andere keer wel verder...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef CocaColaLight het volgende:
wat speel je dan?
http://www.weeronline.nl/nlnlaaz.htm is net ff iets overzichtelijker ..quote:
ik vond het wel leuk gevonden. Halflife zelf ook, hoewel als je naar die andere wereld gaat vind ik er geen zak meer aan, had ik de cheat codes gebruiktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga half life 1: opposing force maar eens installeren
alleen in je eentje is er geen kut aan
Ik doe single player. Ik vind het wel mooi spul. Quake IV moet ik ook nog eens aanschaffen, hoewel ik hoop dat ik er 1tje kan krijgen van die maat van me die in Amerika woont & werktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:41 schreef CocaColaLight het volgende:
halflife
Quake III met clan arena mod![]()
We schijnen nog te leven allemaalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef freud het volgende:
Zoooooooooo, hoest hier?
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We schijnen nog te leven allemaal
Mss een sterfgeval?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?
Blikseminslag... ik noem maar watquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Blikseminslag... ik noem maar wat
Of we daar nou zo blij mee moeten zijn is natuurlijk ook nog maar de vraagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemist
Das ook knap van de bliksem!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |