Werkt hier prima..quote:
Ik probeerde een topic te openen, maar kreeg steeds database-errors. En hier reageren ging wel gewoonquote:
Shark zat zeker weer met zijn knopjes te spelen... Ach, tis nog zijn proeftijdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik probeerde een topic te openen, maar kreeg steeds database-errors. En hier reageren ging wel gewoon![]()
Maar 't kwam goed uiteindelijk. Nadat P mij uitlachte omdat ik een topic-open-ban had![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef RonaldV het volgende:
Shark zat zeker weer met zijn knopjes te spelen... Ach, tis nog zijn proeftijd
wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij wordt eerst van FOK geschopt en nu wil jij hem ook nog eens uit zijn huis schoppen
Re is voor 3 maanden gebanned van fok.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef fraubitch het volgende:
wat heb ik gemist?
waarom staat het niet bij de bans?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Re is voor 3 maanden gebanned van fok.
Omdat niet iedereen het open en bloot hoeft te weten. TIs al erg genoeg dattie gebanned is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef fraubitch het volgende:
waarom staat het niet bij de bans?
Om hem te sparen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom staat het niet bij de bans?
ok, schnappiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het open en bloot hoeft te weten. TIs al erg genoeg dattie gebanned is.
Je maakt me nogal nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Om hem te sparen.
De reden waarom hij gebanned is, is niet zo netjes...
Bans worden niet besproken op het forumquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Je maakt me nogal nieuwsgierig
Het was lekker dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef freud het volgende:
Blijdorp in de regen telt niet als uitwaaien vond Yoni... Is zeg JA, dat telt wel degelijk als uitwaaien
Ach, ff hersenen op nul en guppen kijken.quote:
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum
Ik zou zeggen: leef je uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingeren![]()
daar mag het wel
www.teleweer.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |