Ik ga desondanks aan het schieten morgen. Het regent tenslotte niet de hele dag.quote:
HalfLife 2, Episode 1, vorige week gekocht, nu pas kunnen spelen. Ik ga een andere keer wel verder...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef CocaColaLight het volgende:
wat speel je dan?
http://www.weeronline.nl/nlnlaaz.htm is net ff iets overzichtelijker ..quote:
ik vond het wel leuk gevonden. Halflife zelf ook, hoewel als je naar die andere wereld gaat vind ik er geen zak meer aan, had ik de cheat codes gebruiktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga half life 1: opposing force maar eens installeren
alleen in je eentje is er geen kut aan
Ik doe single player. Ik vind het wel mooi spul. Quake IV moet ik ook nog eens aanschaffen, hoewel ik hoop dat ik er 1tje kan krijgen van die maat van me die in Amerika woont & werktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:41 schreef CocaColaLight het volgende:
halflife
Quake III met clan arena mod![]()
We schijnen nog te leven allemaalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef freud het volgende:
Zoooooooooo, hoest hier?
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We schijnen nog te leven allemaal
Mss een sterfgeval?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?
Blikseminslag... ik noem maar watquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Blikseminslag... ik noem maar wat
Of we daar nou zo blij mee moeten zijn is natuurlijk ook nog maar de vraagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemist
Das ook knap van de bliksem!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemist
Ik heb niet genoeg massaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of we daar nou zo blij mee moeten zijn is natuurlijk ook nog maar de vraag![]()
Is er tenminste nog ergens feestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Noodweer boven Nederland
Komende 36 uur kan het feest zijn
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Noodweer boven Nederland
Komende 36 uur kan het feest zijn
Waarom moest ik lachenquote:In met name het westen en oosten van Nederland valt extreem veel regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |