Zo zie je maar, de invloed van freud ook in het heden overschatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef freud het volgende:
Ik had nog zoooo gewaarschuwd...
Sorry, ik was even afgeleid door leuke dingen elders op het webquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef freud het volgende:
Ik had nog zoooo gewaarschuwd...
Nee, wel een portret van jouw hand. Maar dat was nu net pas.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:13 schreef PoseidonVS het volgende:
had je een pasfoto van me gevonden?
Bokeh, bedoel je? Ongeveer een jaar geleden, dacht ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:30 schreef stil het volgende:
vraagje;welke maand was ook alweer het onderwerp Boken??
Ja dat bedoel ik ;0quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bokeh, bedoel je? Ongeveer een jaar geleden, dacht ik.
Je maakt me nieuwsgierig, welke bedoel je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, wel een portret van jouw hand. Maar dat was nu net pas.
Ik keek even op Fotologie, en kwam je vrouw tegen. Volgens mij had ik die foto ook al eens hier gezien, kan dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:08 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig, welke bedoel je?
smaakt dat, een jengelende spanjaard met gitaar?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:44 schreef -Marjo- het volgende:
Net heerlijk tapas gegeten![]()
Inclusief blerende spanjaard met jengel gitaar op 2 meter afstand...
gitaar was van kunststofquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Niet een beetje een houterig smaakje, zo'n gitaar?
Gefeliquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:
het huisje is het geworden
gelukkig hoef ik er voorlopig niet in te wonen. is een mooi huis hoor, maar sittard
ik hou van je!quote:
Gingen wij niet samenwonenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:
het huisje is het geworden
gelukkig hoef ik er voorlopig niet in te wonen. is een mooi huis hoor, maar sittard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |