Zo zie je maar, de invloed van freud ook in het heden overschatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef freud het volgende:
Ik had nog zoooo gewaarschuwd...
Sorry, ik was even afgeleid door leuke dingen elders op het webquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef freud het volgende:
Ik had nog zoooo gewaarschuwd...
Nee, wel een portret van jouw hand. Maar dat was nu net pas.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:13 schreef PoseidonVS het volgende:
had je een pasfoto van me gevonden?
Bokeh, bedoel je? Ongeveer een jaar geleden, dacht ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:30 schreef stil het volgende:
vraagje;welke maand was ook alweer het onderwerp Boken??
Ja dat bedoel ik ;0quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bokeh, bedoel je? Ongeveer een jaar geleden, dacht ik.
Je maakt me nieuwsgierig, welke bedoel je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, wel een portret van jouw hand. Maar dat was nu net pas.
Ik keek even op Fotologie, en kwam je vrouw tegen. Volgens mij had ik die foto ook al eens hier gezien, kan dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:08 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig, welke bedoel je?
smaakt dat, een jengelende spanjaard met gitaar?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:44 schreef -Marjo- het volgende:
Net heerlijk tapas gegeten![]()
Inclusief blerende spanjaard met jengel gitaar op 2 meter afstand...
gitaar was van kunststofquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Niet een beetje een houterig smaakje, zo'n gitaar?
Gefeliquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:
het huisje is het geworden
gelukkig hoef ik er voorlopig niet in te wonen. is een mooi huis hoor, maar sittard
ik hou van je!quote:
Gingen wij niet samenwonenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:
het huisje is het geworden
gelukkig hoef ik er voorlopig niet in te wonen. is een mooi huis hoor, maar sittard
ik ook van mezelfquote:
jawel, we gingen re het huis uit schoppenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gingen wij niet samenwonen.
Hoi.
Het vertrouwen is er nog niet helemaal hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaa de bami was lekkerVolgende week eens bekijken of jij ook kan koken
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gingen wij niet samenwonen.
Hoi.
Hij wordt eerst van FOK geschopt en nu wil jij hem ook nog eens uit zijn huis schoppenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jawel, we gingen re het huis uit schoppen
Gezelligquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het vertrouwen is er nog niet helemaal heIk heb overigens nog een deelneemster gestrikt voor onze kookmeet
andersom P.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hij wordt eerst van FOK geschopt en nu wil jij hem ook nog eens uit zijn huis schoppen
Oh....maakt het niet minder erg hoorquote:
Je hebt er iets ingestopt met een incubatietijd van 8 uur?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:02 schreef freud het volgende:
Maarruh, ik spreek jullie morgen nog wel over de bami.
Whehehe, je hebt pas de ochtend erna pret van spaanse pepers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef RonaldV het volgende:
Je hebt er iets ingestopt met een incubatietijd van 8 uur?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt er iets ingestopt met een incubatietijd van 8 uur?![]()
Spaanse Pepersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef freud het volgende:
[..]
Whehehe, je hebt pas de ochtend erna pret van spaanse pepers.
Ik haat spaanse pepers...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef freud het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen doe ik ook altijd. Ook met uien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik haat spaanse pepers...
en vooral omdat ik nog wel eens mijn vingers in mijn oog por en dat brand ja !!
zelfs na het wassen van mijn handen!!
Havank is sowiesoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spaanse Pepers
geweldige detective van Havank
Ik heb het nu al een paar keer gehad en nog steeds heb ik er last van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen doe ik ook altijd. Ook met uien.
Oja?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef freud het volgende:
tip 1: gebruik mes en vorkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:06 schreef prupke het volgende:
Ik haat spaanse pepers...
en vooral omdat ik nog wel eens mijn vingers in mijn oog por en dat brand ja !!
zelfs na het wassen van mijn handen!!
Er is een makkelijker manier: gewoon niet met je vingers in je oog porren. Da's sowieso veiliger.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tip 1: gebruik mes en vork
tip 2: gebruik handschoenen, afwashandschoenen of di eplastic dingetjes om je eten mee te pakken die ze ook bij de broodjeszaak aan hebben.
tip 3: snij je peper zorgvuldiger.
Ik heb er nooit last van, en ik snij al jaren pepers (en ui)
tip 1 : geef mij geen mes en vork op het zelfde tijdstip, tenzij je me iets ergs toewenstquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tip 1: gebruik mes en vork
tip 2: gebruik handschoenen, afwashandschoenen of di eplastic dingetjes om je eten mee te pakken die ze ook bij de broodjeszaak aan hebben.
tip 3: snij je peper zorgvuldiger.
Ik heb er nooit last van, en ik snij al jaren pepers (en ui)
zou een optie zijn idd, mar ik heb wel eens last van jeuk bij mijn ogenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er is een makkelijker manier: gewoon niet met je vingers in je oog porren. Da's sowieso veiliger.
MIjn mening :quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef RonaldV het volgende:
Even iets anders trouwens: los van de vorm waarin Fles het giet, wat vinden julie van 550 pixels is voor Fred Flintstone ? Moet er meer (pixel-)ruimte komen voor afbeeldingen op Fok?
JAquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef RonaldV het volgende:
Even iets anders trouwens: los van de vorm waarin Fles het giet, wat vinden julie van 550 pixels is voor Fred Flintstone ? Moet er meer (pixel-)ruimte komen voor afbeeldingen op Fok?
je eet ook niet met mes en vork?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
tip 1 : geef mij geen mes en vork op het zelfde tijdstip, tenzij je me iets ergs toewenst
tjaquote:tip 2: ik kan niet tegen handschoentjes.
quote:tip 3 : ik leg mijn peper met de gladde kant naar benee dus kan ik niet uitschieten.
ademen door je mond help ook erg goed.quote:Uien heb ik geen last van , ja soms een traanoog omdat ik weer teveel van de ui af heb gehaald of hem niet onder de kraan heb gehad.
Daarentegen ben je weer behoorlijk sterk in understatementsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA
en nee, Fles speelt het diplomatiek gezien niet altijd even optimaal, dat is zo
NEE!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA
Whehehe.. dat was ons al wel eens vaker opgevallenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
JA
Ik eet soms met mes en vorkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je eet ook niet met mes en vork?
[..]
tja
[..]ehm.. een peper is 1 en al glad bij mij, behalve het groene gedeelte aan de top
[..]
ademen door je mond help ook erg goed.
Ik niet want dan kan iedereen zien wat voor baggerfotos dat ik schiet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:39 schreef RonaldV het volgende:
persoonlijk geef ik de voorkeur aan een lay-out die uitgaat van een resolutie van 1024x768, zodat foto's van 800pix breed mogelijk worden. Hi-res lijkt me onzin, maar ietsie groter dan nu mag wel, hoor!
* kwiebuske fully agreesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik niet want dan kan iedereen zien wat voor baggerfotos dat ik schiet.
(iso veel te hoog enz )
hmmmm.... nieuwe sig anyone?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:40 schreef prupke het volgende:
Ik niet want dan kan iedereen zien wat voor baggerfotos dat ik schiet.
Hou je bek snolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Daarentegen ben je weer behoorlijk sterk in understatements
En da's nou weer jammer...quote:
Als ik een ander daarmee de lol kan gunnen dan fijn , have fun.quote:
als ik een bagger camera koop? ruilen dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
Als ik een ander daarmee de lol kan gunnen dan fijn , have fun.
Ik weet tenminste dat ik baggerfotos maak ...daarom zeg ik het ook
gegroet de baggerfotografe
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef prupke het volgende:
Nee ze is er niet
nice try but helaasch....
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef prupke het volgende:
Als ik een ander daarmee de lol kan gunnen dan fijn , have fun.
Ik weet tenminste dat ik baggerfotos maak ...daarom zeg ik het ook
gegroet de baggerfotografe
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
MIjn mening :
580 is groot genoeg voor fok
niet iedereen heeft kabel (ook al denkt iedereen dat)
en dan daarbij kan iedereen in fot zijn of haar foto klikbaar maken zodat je naar de highres kan gaan.
Nope gewoon een goed karakter.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]2 keer reageren op dezelfde post? meerdere personaliteiten prup?
Mijn 15" TFT snapt niet hoger dan 1024*768quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Draait niet iedereen 1600x1200?
dus 1280x1024 foto's moeten toch kunnen hier? past zat
Nope!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Paar weken terug nog daar geweest ..wilde mijn ogen de schuld geven van de baggerfoto's die maak..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hup naar hier
Tis te klein voor je he
nee, ik draai 1920 bij 1200quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
En dan nog kunnen ze het stelen en gebruiken....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, ik draai 1920 bij 1200
ik vind 800 breed zat; anders gaat het laden mij te lang duren; DPZ zit op 800x600. groot zat
IVM diefstal van mijn foto's zou ik ze niet groter online zetten dan 640.
Dat kunnen ze altijd denk ik...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
En dan nog kunnen ze het stelen en gebruiken....
ja stelen kan altijd zelfs al heb je een programma waarbij je een eigen watermerk in de foto kan zetten. Alleen is dan wel feit dat als jij een foto plaatst met watermerk dat jij je fotos kan tracken en dus achteraf een factuur kan schrijven die ze moeten betalen ivm gebruik van jouw fotoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat kunnen ze altijd denk ik...
Maar goed, ik vind persoonlijk dat 580 breed zat is, ook ivm de eerder genoemde bandbreedte van minder bedeelde personen.
Aan de andere kant vind ik 580 pixels wel een beetje een raar getal en zou 640 wat dat betreft beter zijn. Maar breder zou ik sowieso zeker sowieso zeker en sowieso niet doen
Ze wilden jou sparen en het meetapparaat omdat de schaal verdeling niet zo ver gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
Paar weken terug nog daar geweest ..wilde mijn ogen de schuld geven van de baggerfoto's die maak..
Maar ze konden me daar niet helpen.... mevrouw uw zicht is beter dan wat dan ook ..
Ik kreeg het idee dat er naar mijn mening werd gevraagdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ze wilden jou sparen en het meetapparaat omdat de schaal verdeling niet zo ver gaat.
Maar wat is het hele punt om van 550 naar 580 te gaan of zelfs naar 640? Ik zie het hele punt niet.
Als je ze groter wil laten zien maak ze dan klikbaar naar een hi res versie.
Als hij mooi genoeg is dan klikt men wel.
just my 2 cents.
Ja, daarom maximaal 640 breed of hoog (langste zijde).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:29 schreef prupke het volgende:
En dan nog kunnen ze het stelen en gebruiken....
Poeh, dat is nogal wat Ynskequote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:15 schreef Ynske het volgende:
wat zeg je hier van
vanmorgen bij ergo ging t kut
kreeg even verteld dat ik mijn leven moet aanpassen, en dat weiger ik
ik ga toch ge3en andere baan zoeken om mijn pols, niet meer fietsen en fotograferen, etc etc
En dat kan je nu allemaal wel?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:15 schreef Ynske het volgende:
ik ga toch ge3en andere baan zoeken om mijn pols, niet meer fietsen en fotograferen, etc etc
kunnen is een groot woordquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dat kan je nu allemaal wel?
Uitgaande dat bijna iedereen met minimaal 1024 werkt, en een redelijke inetverbinding heeft, is 580 een beetje achterhaald. Als je echter kijkt naar WAAROM je dan groter wil, dan is dat voor kwaliteit. In FOT is die kwaliteit ook met 1024 zelfs imo nog niet goed geborgd, en zal het linken naar het X.X megapixel origineel handig zijn. Je zal altijd moeten croppen/verkleinen/etc met alle kwaliteitsverlies van dien. Of het dan naar 580 of 1024 verkleind wordt is imo niet boeiend, de kwaliteit degraderende acties moet je toch uitvoeren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef RonaldV het volgende:
Zeiden ze ook bij mijn spastische nichtje: "Ze zal nooit kunnen lopen en een normale school doen". Nu heeft ze net haar rijbewijs gehaald en doet mee aan de paralympics zwemmen... Ik zou gewoon nog een second of third opinion doen, goed online je orienteren, en vooral blijven geloven in jezelf. Je weet zelf vaak beter hoe of wat je wel of niet kan doen, dan een arts. Luister wel naar hem, maar neem het nooit klakkeloos aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:15 schreef Ynske het volgende:
wat zeg je hier van
vanmorgen bij ergo ging t kut
kreeg even verteld dat ik mijn leven moet aanpassen, en dat weiger ik
Uitwaaien is goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef freud het volgende:, en ik vertrek zo ook voor een uitwaaisessie.
Have funquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef freud het volgende:, en ik vertrek zo ook voor een uitwaaisessie.
Laten we hopen dat het niet gaat stormen zegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Er was iets met stilte en storm maar wat weet ik ook niet meer
selfknowledge is a wonderfull thingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]2 keer reageren op dezelfde post? meerdere personaliteiten prup?
Het duurt nog ff voor het herfst is, hoor!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Er was iets met stilte en storm maar wat weet ik ook niet meer
Hoiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
helleauw everyone!!
vakantie begint mooi met kutweer maar het mag de pret niet drukken
geen tijdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi
foto's maken van die wolken? HDR
jammerquote:
aaah. .kewl. Ik ben benieuwd.quote:maar misschien ga ik morgen wel ff een poging wagen bij de Efteling, lijk me wel grappig met zo'n attractie op de achtergrond.
Werkt hier prima..quote:
Ik probeerde een topic te openen, maar kreeg steeds database-errors. En hier reageren ging wel gewoonquote:
Shark zat zeker weer met zijn knopjes te spelen... Ach, tis nog zijn proeftijdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik probeerde een topic te openen, maar kreeg steeds database-errors. En hier reageren ging wel gewoon![]()
Maar 't kwam goed uiteindelijk. Nadat P mij uitlachte omdat ik een topic-open-ban had![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef RonaldV het volgende:
Shark zat zeker weer met zijn knopjes te spelen... Ach, tis nog zijn proeftijd
wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij wordt eerst van FOK geschopt en nu wil jij hem ook nog eens uit zijn huis schoppen
Re is voor 3 maanden gebanned van fok.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef fraubitch het volgende:
wat heb ik gemist?
waarom staat het niet bij de bans?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Re is voor 3 maanden gebanned van fok.
Omdat niet iedereen het open en bloot hoeft te weten. TIs al erg genoeg dattie gebanned is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef fraubitch het volgende:
waarom staat het niet bij de bans?
Om hem te sparen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom staat het niet bij de bans?
ok, schnappiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het open en bloot hoeft te weten. TIs al erg genoeg dattie gebanned is.
Je maakt me nogal nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Om hem te sparen.
De reden waarom hij gebanned is, is niet zo netjes...
Bans worden niet besproken op het forumquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Je maakt me nogal nieuwsgierig
Het was lekker dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef freud het volgende:
Blijdorp in de regen telt niet als uitwaaien vond Yoni... Is zeg JA, dat telt wel degelijk als uitwaaien
Ach, ff hersenen op nul en guppen kijken.quote:
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum
Ik zou zeggen: leef je uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klinkt als een goede reden om maar eens IRC aan te slingeren![]()
daar mag het wel
www.teleweer.nlquote:
dankjequote:
Ik ga desondanks aan het schieten morgen. Het regent tenslotte niet de hele dag.quote:
HalfLife 2, Episode 1, vorige week gekocht, nu pas kunnen spelen. Ik ga een andere keer wel verder...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef CocaColaLight het volgende:
wat speel je dan?
http://www.weeronline.nl/nlnlaaz.htm is net ff iets overzichtelijker ..quote:
ik vond het wel leuk gevonden. Halflife zelf ook, hoewel als je naar die andere wereld gaat vind ik er geen zak meer aan, had ik de cheat codes gebruiktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga half life 1: opposing force maar eens installeren
alleen in je eentje is er geen kut aan
Ik doe single player. Ik vind het wel mooi spul. Quake IV moet ik ook nog eens aanschaffen, hoewel ik hoop dat ik er 1tje kan krijgen van die maat van me die in Amerika woont & werktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:41 schreef CocaColaLight het volgende:
halflife
Quake III met clan arena mod![]()
We schijnen nog te leven allemaalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef freud het volgende:
Zoooooooooo, hoest hier?
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We schijnen nog te leven allemaal
Mss een sterfgeval?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?
Blikseminslag... ik noem maar watquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn? Heb ik een natuurramp of rel gemist?
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Blikseminslag... ik noem maar wat
Of we daar nou zo blij mee moeten zijn is natuurlijk ook nog maar de vraagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemist
Das ook knap van de bliksem!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, de blikseminslag heeft in ieder geval MIJ gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |