Heb het al verbeterdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:22 schreef DeSiever het volgende:
Meneer tong80, het is wel zijn broer, niet zijn zoon aan wie El Commandante de macht heeft overgedragen
Zolang je U tegen Tong blijft zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:37 schreef DeSiever het volgende:
Bedoelt u mij?
Zal ik u liever tutoyeren? Het spijt me als ik ongeduldig overkwam eerder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang je U tegen Tong blijft zeggen
U mag alles, ik vind U een leuke nieuwe deelnemer dan zie ik veel door de vingersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:40 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Zal ik u liever tutoyeren? Het spijt me als ik ongeduldig overkwam eerder.
Is het ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:42 schreef Soempie het volgende:
omg![]()
ik heb teveel wijn gehad. Ik dacht dat het een serieuze vraag was
Is 't ook, ik ken hem ergens van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:42 schreef Soempie het volgende:
omg![]()
Het is iets met Zombie. En hij komt uit de Donald Duck.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het IS een serieuze vraag.
Ik heb nog geen naam gezien.
Daffodil31LE +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bombie de Zombie
Hey, niet zo huilen he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef DeSiever het volgende:
Beetje eng voor in de Donald Duck als u het mij zou vragen.
Bombie de Zombie stond aan de kant van Donald Duck.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef DeSiever het volgende:
Bombie is helemaal niet eng. Hij is gewoon een willoze goedzak die door de neefjes wordt geholpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef DeSiever het volgende:
* Nembrionic mikt met een dubbelloops jachtgeweer op Soempie en roept: "put the fucking wine down"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:42 schreef Soempie het volgende:
omg![]()
Soempie!quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bombie is helemaal niet eng. Hij is gewoon een willoze goedzak die door de neefjes wordt geholpen.
Die is zo oud nog niet... En bovendien Duitser.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Heino.
Weet u ook waarom het topic nu gesloten is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, niet zo huilen he?![]()
Dat heb je al genoeg gedaan vanavond
Ja...er stonden teveel baggerreacties en dus was het topic niet meer te redden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Weet u ook waarom het topic nu gesloten is?
Kijk, DAT weet Asmo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:49 schreef Asmodian het volgende:
Is dat Heinz Herman Polzer? (Drs. P)
Heb je 'm al eens gehoord? Erg toonvast kun je 'm niet noemen. Dan is zelfs Heino beter...quote:
Jammer zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...er stonden teveel baggerreacties en dus was het topic niet meer te redden.
Hij ZINGT dan ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je 'm al eens gehoord? Erg toonvast kun je 'm niet noemen. Dan is zelfs Heino beter...
't gaat om het principequote:
Bij het woord kindervriend krijg ik altijd rillingen over m'n rugquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
't gaat om het principe
En als ik had gevraagd om de schrijver van "Lees- en zangboekje voor belangstellenden door een kindervriend" dan had niemand het geweten.
Yay!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kijk, DAT weet Asmo.
Drs. P. is een geweldig tekstschrijver en doctorandus in de economie. Maar zingen kan hij helaas niet.
Asmodian +1
quote:Two roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down one as far as I could
To where it bent in the undergrowth;
Then took the other, as just as fair
And having perhaps the better claim,
Because it was grassy and wanted wear;
Though as for that, the passing there
Had worn them really about the same,
And both that morning equally lay
In leaves no step had trodden black
Oh, I kept the first for another day!
Yet knowing how way leads on to way,
I doubted if I should ever come back.
I shall be telling this with a sigh
Somewhere ages and ages hence:
Two roads diverged in a wood, and I --
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.
Anderzijds had het me wel leuk geleken om de namen Martijn of Ad weer eens te zien als mogelijk juist antwoord...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij het woord kindervriend krijg ik altijd rillingen over m'n rug
Of Sinterklaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Anderzijds had het me wel leuk geleken om de namen Martijn of Ad weer eens te zien als mogelijk juist antwoord...
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee. Het is een dilemma over welke weg hij/zij zal nemen.
Which road to take?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja. De naam is daar ook mee verbonden...
Nee, maar 'road' zit wel in de titelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok dat het Crossroads heet
The Smithsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:00 schreef Neleos het volgende:
Keats, Yeats & Wilde, So I meet you on the cemetry gates![]()
Oeh, close. een vorm van het werkwoord 'to take' komt ook in de titel voor.quote:
Niet zozeer, hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:04 schreef Soempie het volgende:
voornamen moet ik zeker ook noemen..
Ik denk dat ik gemist heb en ze er slechts een schampschot aan over heeft gehoudenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, ze heeft teveel aan de wijn liggen lurken en kan nu niet meer slapen. Bang van de kater.
Komt door je grote rode neus..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gemist heb en ze er slechts een schampschot aan over heeft gehouden
quote:
Dat is mijn laserpointerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Komt door je grote rode neus..![]()
Zie je het allemaal niet zo goed.
't Is weer openquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Weet u ook waarom het topic nu gesloten is?
Cool, ik heb net The Omen gezien, dus ik ben toch al in horror-sfeer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet er nog iemand foto's zien van m'n duim die vastzit in m'n borst? Dat had ik zo begrepen uit het vorige topic
Ik weet't niet... Wil ik dat zien?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet er nog iemand foto's zien van m'n duim die vastzit in m'n borst? Dat had ik zo begrepen uit het vorige topic
dan kan ik nog geen naam opnoemen ..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:14 schreef Soempie het volgende:
nee, turkije
Jazekerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Er zijn nog twee delenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cool, ik heb net The Omen gezien, dus ik ben toch al in horror-sfeer.
Stiekem wou ik dat ze bleef, maar ze moet vroeg op enzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Haruhi het volgende:
Zo, vriendin weg gewerkt, even puntjes sprokkelen!
wat? hoe? bahquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat jullie willen...
http://xs204.xs.to/xs204/06313/PICT1297.JPG
Dat is echt smerig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat jullie willen...
En waarom is dit?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat jullie willen...
jughquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat jullie willen...
je citeert wat je zegt, net lange fransquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Stiekem wou ik dat ze bleef, maar ze moet vroeg op enzo
Yhey!quote:
Hij zegt wat hij citeert en hij citeert wat hij zegt. At your service!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:21 schreef Irakeez het volgende:
[..]
je citeert wat je zegt, net lange frans![]()
Alleen ik ben wél tofquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:21 schreef Irakeez het volgende:
[..]
je citeert wat je zegt, net lange frans![]()
Aanleiding?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom is dit?
Ik heb volgens mij vorige keer een artikel gelezen waar dat ook bij iemand gedaan was om de doorbloeding op gang te houden ofso.
Aanleiding?
Mijn water is inderdaad wat lauwquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet je 'n ijsblokje hebben?![]()
Zo issie wel goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:24 schreef Soempie het volgende:
Bospurus, zee van marmara en dardanellen![]()
(meen een Golden Gate-achtige brug op de achtergrond te zien)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:31 schreef Asmodian het volgende:
San Francisco?
Ik vroeg het vorige keer ook al: he, wadde?quote:
Ik zal het topic eens op moeten zoeken, misschien iets voor de OP ipv de huidige link tegen 't opzoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vroeg het vorige keer ook al: he, wadde?
Kun je er niet eentje flashen dan, ik weet er niet 1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef Asmodian het volgende:
de Clyde?
(ik ken nog een stuk of 4 rivieren daar, dus ik blijf gokken)
Hij had een keer een hulp gevraagd/gegoogled ofzo. Hij zei dat een vriend op MSN dat antwoord had gegeven, ik vertrouwde het niet.. Googlede dat stukje text wat hij als antwoord gaf en vond dat op een of andere site, letterlijk. Schijnbaar had die vriend van hem Irakeez 'geflashed'.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vroeg het vorige keer ook al: he, wadde?
Ik weet dat die gast vorige keer dingen heeft opgezocht. Snap alleen de term 'geflashed worden' nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zal het topic eens op moeten zoeken, misschien iets voor de OP ipv de huidige link tegen 't opzoeken
neeeeeeeeequote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zal het topic eens op moeten zoeken, misschien iets voor de OP ipv de huidige link tegen 't opzoeken
Oh, geflest, voor de gek gehouden.. zoiets. Ken je streetslang man.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat die gast vorige keer dingen heeft opgezocht. Snap alleen de term 'geflashed worden' niet
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Oh, geflest, voor de gek gehouden.. zoiets. Ken je streetslang man.
Uiteraard! Irakeez is onze homeboyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Neleos het volgende:
Maar daar heeft Irakeez zijn excuses voor aangeboden en dat is hem allemaal al lang vergeven.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Uiteraard! Irakeez is onze homeboy
Niet mijn favo manier om een puntje te pakkenquote:
Da' weet ik - ga 't zelfs in de OP zettenquote:
ALS ik het had gegoogled had ik toch wel de woorden verandertquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hij had een keer een hulp gevraagd/gegoogled ofzo. Hij zei dat een vriend op MSN dat antwoord had gegeven, ik vertrouwde het niet.. Googlede dat stukje text wat hij als antwoord gaf en vond dat op een of andere site, letterlijk. Schijnbaar had die vriend van hem Irakeez 'geflashed'.
Tja, ik zal zo een vraag googlen zodat ik allemaal sport en rapmuziek vragen kan stellen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:44 schreef Neleos het volgende:
Dit topic wordt een beetje een 1-2tje met heel veel slowchat.
Juustquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:43 schreef Soempie het volgende:
kafka
Ach, dan heb ik 't ook een keer gemakkelijk met tellen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:44 schreef Neleos het volgende:
Moet je d'r wel eerst tussen komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:45 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Tja, ik zal zo een vraag googlen zodat ik allemaal sport en rapmuziek vragen kan stellen!
je hebt gelijk , sorryquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:44 schreef Neleos het volgende:
Amendementrecht?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:45 schreef Soempie het volgende:
De tweede kamer mag wijzigingen aanbrengen in een wetsontwerp. Hoe heet dit recht?
Amendemetswet ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:45 schreef Soempie het volgende:
De tweede kamer mag wijzigingen aanbrengen in een wetsontwerp. Hoe heet dit recht?
Neuh, het viel me alleen op, ik heb geen problemen met slowchats en ook niet met 1-2tjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:46 schreef Irakeez het volgende:
[..]
je hebt gelijk , sorry
OT// ik gok sergio mendez?
Gefeli!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:47 schreef Soempie het volgende:
Ik ben MaJo voorbij.
![]()
Nog twee puntjes![]()
1tje goed, maar op de verkeerde plek.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:51 schreef Neleos het volgende:
Litmanen
Van Nistelrooij
Del Pierro
Ronaldo
Makaay
Nee, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:52 schreef Sitethief het volgende:
geen bergkamp?
Je mag het toch niet aan je vader vragenquote:
Kun je alleen via Google weten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:49 schreef Haruhi het volgende:
Ik wil graag de topscorers lijst van de Champions League/Europacup I. En dan de eerste 5, in 1 post, en op goede volgorde.
lekker !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:50 schreef Haruhi het volgende:
Oh en als je de doelpunten erbij weet, stuur ik een halve liter Ben & Jerry ijs naar je op.
Nee, dat is geen doelpuntenmachine, hij maakt er niet belachelijk veel, maar alleen maar belachelijke mooie doelpuntenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:52 schreef Sitethief het volgende:
geen bergkamp?
Dat vind ik persoonlijk veel beterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:53 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee, dat is geen doelpuntenmachine, hij maakt er niet belachelijk veel, maar alleen maar belachelijke mooie doelpunten
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk veel beter
Raul staat niet op 1, Eusebio en Di Stefano zijn ook goed. Henry staat op 6 en die Hongaar staat op 9quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef Asmodian het volgende:
Raul staat zeker op 1
Eusebio en DiStefano zullen er ook wel inzitten. Misschien Henry en Puskas?
Alleen Di Stefano staat goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:55 schreef Asmodian het volgende:
Dan:
Raul
Eusebio
DiStefano
Shevshenko
Nistelrooij
Maar vroeger hadden ze nog niet zoveel wedstrijden per toernooi, dus dan kan je ook minder scoren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef Asmodian het volgende:
Raul staat zeker op 1
Eusebio en DiStefano zullen er ook wel inzitten. Misschien Henry en Puskas?
Vroeger hadden ze ook ballen met veters erin, tja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar vroeger hadden ze nog niet zoveel wedstrijden per toernooi, dus dan kan je ook minder scoren.
Raul staat goed, rest niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:56 schreef Soempie het volgende:
Gokje:
Eusebio
Raul
Nistelrooj
Di stefano
Shevchenko
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
Nistelrooj
Raul
Di stefano
Shevchenko
Eusebio
Gemenerdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
Nistelrooj
Raul
Di stefano
Shevchenko
Eusebio
Eusebio is goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
Nistelrooj
Raul
Di stefano
Shevchenko
Eusebio
Ha! Irakeez +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:58 schreef Irakeez het volgende:
Shevchenko
Raul
Di Stefano
Nistelrooj
Eusebio
Coolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:59 schreef Haruhi het volgende:
* 1. Andrei Sjevtsjenko (52)
* 2. Raúl González Blanco (51)
* 3. Alfredo Di Stéfano (49)
* 4. Ruud van Nistelrooij (47)
* 5. Eusébio da Silva Ferreira (46)
* 6. Thierry Henry (41)
* 7. Alessandro Del Piero (38)
* 8. Filippo Inzaghi (36)
* 9. Ferenc Puskas (36)
* 10. Gerd Müller (35)
eindelijk weer een punt!quote:
not even close ! ( je moet echt te film hebben gezien, anders kom je er echt niet op! )quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:02 schreef Haruhi het volgende:
Terence Simon ?
Lukt het nog wel een beetje dan, zo zonder alcohol en vreten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik 't ook een keer gemakkelijk met tellen...
Ik denk dat hij van z'n stoel is gevallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Lukt het nog wel een beetje dan, zo zonder alcohol en vreten?
Het lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van z'n stoel is gevallen.
Nee, eigenlijk niet. Maar ach...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Lukt het nog wel een beetje dan, zo zonder alcohol en vreten?
Yhey!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:04 schreef Irakeez het volgende:
[..]
1+ Asmodian
netjes hoor!!
goed film![]()
Ja ik had hem iets anders moeten stellen inderdaad.. Sorry tong bij de volgende doe ik beter mijn bestquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Stel dan een leuke sportvraag war de echte kemnners worden gevraagd ik had je zo 4 namen kunnen geven maar niet in de juiste volgorde
De trein.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yhey!![]()
De film nog nooit gezien, maar het boek is zeker een aanrader!![]()
Op wat/wie wachten Vladimir en Estragon in een bekend toneelstuk van Samuel Beckett?
Nee, maar het had zomaar gekundquote:
hun geliefdes?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Op wat/wie wachten Vladimir en Estragon in een bekend toneelstuk van Samuel Beckett?
Ik wil niet teveel zeuren maar dit is toch een Algemene Kennis Quiz? Toch niet een 'kennersquiz'?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Stel dan een leuke sportvraag war de echte kemnners worden gevraagd ik had je zo 4 namen kunnen geven maar niet in de juiste volgorde
Ja, toneel sucksquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:12 schreef Asmodian het volgende:
Nee... Laat ik maar een andere vraag stellen
Nee, maar dat is het wel!quote:
Welk genre ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:14 schreef Haruhi het volgende:
Nou tong, kom maar op met je kennersvraag
Dat is een belangrijk motief in het werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
WTF is een Godot?
Sport is ook overrated.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Sport of muziek, geen boeken schilderijen of andere overrated poepzooi
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sport is ook overrated.
Muziek!
Nembrionic is motorisch gestoord gok ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.
En het ergste is dat iedereen dan denkt dat ze "supporteren" voor PSV, terwijll ze eigenlijk voor EVV aan 't roepen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen kortzichtige voetbal eh..'fans' die de hele dag 'Eindhovuh' roepen...
Dat kwam omdat jij zo heen en weer waggelde door die wijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nembrionic is motorisch gestoord gok ik
Hij schoot mis.
Blijkbaar niet aangezien ik aan beide punten niet voldoequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen kortzichtige voetbal eh..'fans' die de hele dag 'Eindhovuh' roepen...
Waaraan voldoe jij wel dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien ik aan beide punten niet voldoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |