Bombie is helemaal niet eng. Hij is gewoon een willoze goedzak die door de neefjes wordt geholpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef DeSiever het volgende:
Beetje eng voor in de Donald Duck als u het mij zou vragen.
* Nembrionic mikt met een dubbelloops jachtgeweer op Soempie en roept: "put the fucking wine down"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:42 schreef Soempie het volgende:
omg![]()
ik heb teveel wijn gehad. Ik dacht dat het een serieuze vraag was
Soempie!quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bombie is helemaal niet eng. Hij is gewoon een willoze goedzak die door de neefjes wordt geholpen.
Die is zo oud nog niet... En bovendien Duitser.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Heino.
Weet u ook waarom het topic nu gesloten is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, niet zo huilen he?![]()
Dat heb je al genoeg gedaan vanavond
Ja...er stonden teveel baggerreacties en dus was het topic niet meer te redden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Weet u ook waarom het topic nu gesloten is?
Kijk, DAT weet Asmo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:49 schreef Asmodian het volgende:
Is dat Heinz Herman Polzer? (Drs. P)
Heb je 'm al eens gehoord? Erg toonvast kun je 'm niet noemen. Dan is zelfs Heino beter...quote:
Jammer zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...er stonden teveel baggerreacties en dus was het topic niet meer te redden.
Hij ZINGT dan ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je 'm al eens gehoord? Erg toonvast kun je 'm niet noemen. Dan is zelfs Heino beter...
't gaat om het principequote:
Bij het woord kindervriend krijg ik altijd rillingen over m'n rugquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
't gaat om het principe
En als ik had gevraagd om de schrijver van "Lees- en zangboekje voor belangstellenden door een kindervriend" dan had niemand het geweten.
Yay!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kijk, DAT weet Asmo.
Drs. P. is een geweldig tekstschrijver en doctorandus in de economie. Maar zingen kan hij helaas niet.
Asmodian +1
quote:Two roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down one as far as I could
To where it bent in the undergrowth;
Then took the other, as just as fair
And having perhaps the better claim,
Because it was grassy and wanted wear;
Though as for that, the passing there
Had worn them really about the same,
And both that morning equally lay
In leaves no step had trodden black
Oh, I kept the first for another day!
Yet knowing how way leads on to way,
I doubted if I should ever come back.
I shall be telling this with a sigh
Somewhere ages and ages hence:
Two roads diverged in a wood, and I --
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.
Anderzijds had het me wel leuk geleken om de namen Martijn of Ad weer eens te zien als mogelijk juist antwoord...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij het woord kindervriend krijg ik altijd rillingen over m'n rug
Of Sinterklaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Anderzijds had het me wel leuk geleken om de namen Martijn of Ad weer eens te zien als mogelijk juist antwoord...
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee. Het is een dilemma over welke weg hij/zij zal nemen.
Which road to take?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja. De naam is daar ook mee verbonden...
Nee, maar 'road' zit wel in de titelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok dat het Crossroads heet
The Smithsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:00 schreef Neleos het volgende:
Keats, Yeats & Wilde, So I meet you on the cemetry gates![]()
Oeh, close. een vorm van het werkwoord 'to take' komt ook in de titel voor.quote:
Niet zozeer, hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:04 schreef Soempie het volgende:
voornamen moet ik zeker ook noemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |