Asmodian +2 (vraag was nog gesteld in het dubbelepuntentopic)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:34 schreef Asmodian het volgende:
Allemaal ook favoriete regisseurs van mij:
Woody Allen
Stanley Kubrick
Alfred Hitchcock
Lars von Trier
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:38 schreef Neleos het volgende:
Het is mij, Neleos!
Hoera!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef wyccie het volgende:
MaJo, je verdient een standbeeld! Lekker snel.
[..]
Asmodian +2 (vraag was nog gesteld in het dubbelepuntentopic)
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
Catcher in the Rye van J.D. Salingerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen ik net F5-e stond het antwoord van wyccie er al volledig en dat van jou er nog niet, sorry.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Nembrionic het volgende:
ARGH..je hebt nét ge-editom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar typefoutjes tellen toch niet mee hè?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Nembrionic het volgende:
ARGH..je hebt nét ge-editom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In principe niet (al zijn sommige vragenstellers daar wat te strict in). Probeer alleen niet te editen, dat komt verdacht over. Als je iets wil toevoegen gewoon in een nieuwe post. Maar ik zag je antwoord ook staan dus niets aan de handquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar typefoutjes tellen toch niet mee hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, als ik iets écht wil editten, dan zet ik er meestal een streep door. En als het een antwoord is, dan zet ik dat natuurlijk in een nieuwe post. Maar dit was een stomme typefout waar ik me voor schaam en het daarom zo snel mogelijk verbeter.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef MaJo het volgende:
In principe niet (al zijn sommige vragenstellers daar wat te strict in). Probeer alleen niet te editen, dat komt verdacht over. Als je iets wil toevoegen gewoon in een nieuwe post. Maar ik zag je antwoord ook staan dus niets aan de handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep! Asmodian +1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Asmodian het volgende:
Iron Maiden!
Niet zo veel typen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
IJzeren maagd / Iron Maiden
Nee dat weet ik. Maar Wyccie had "cathcer" ipv "catcher"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toen ik net F5-e stond het antwoord van wyccie er al volledig en dat van jou er nog niet, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop