Je kan me de puntentelling mailen of het hier posten. Anders kan ik het ook wel tellenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
Oh uhh, had ik het beloofd, en dan ben ik nog te laat ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:27 schreef MaJo het volgende:
En uiteraard bedankt Asmo!
kunnen we ook nog iets doen met extra verjaardagspunten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, MaJo is jarigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gefeliciteerd, MaJoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We hadden een paar gokvragen (fruitsoort met meeste calorieën en hoe oud de jongste moeder was). Of ben ik een pagina vergeten te tellen denk jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn er weinig punten gehaald in het vorige topic trouwens?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie dat Asmo niet alle uitroeptekens over heeft genomen, vandaar. Ik vertrouw je optelsom helemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
We hadden een paar gokvragen (fruitsoort met meeste calorieën en hoe oud de jongste moeder was). Of ben ik een pagina vergeten te tellen denk jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, goed hè? Ik moet snel scoren voordat jij 's nachts on line komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef Asmodian het volgende:
Ik zie dat je lekker hebt staan scoren in mijn afwezigheid, Wyccie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop