Ik zal het topic eens op moeten zoeken, misschien iets voor de OP ipv de huidige link tegen 't opzoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vroeg het vorige keer ook al: he, wadde?
Kun je er niet eentje flashen dan, ik weet er niet 1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef Asmodian het volgende:
de Clyde?
(ik ken nog een stuk of 4 rivieren daar, dus ik blijf gokken)
Hij had een keer een hulp gevraagd/gegoogled ofzo. Hij zei dat een vriend op MSN dat antwoord had gegeven, ik vertrouwde het niet.. Googlede dat stukje text wat hij als antwoord gaf en vond dat op een of andere site, letterlijk. Schijnbaar had die vriend van hem Irakeez 'geflashed'.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vroeg het vorige keer ook al: he, wadde?
Ik weet dat die gast vorige keer dingen heeft opgezocht. Snap alleen de term 'geflashed worden' nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zal het topic eens op moeten zoeken, misschien iets voor de OP ipv de huidige link tegen 't opzoeken
neeeeeeeeequote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zal het topic eens op moeten zoeken, misschien iets voor de OP ipv de huidige link tegen 't opzoeken
Oh, geflest, voor de gek gehouden.. zoiets. Ken je streetslang man.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat die gast vorige keer dingen heeft opgezocht. Snap alleen de term 'geflashed worden' niet
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Oh, geflest, voor de gek gehouden.. zoiets. Ken je streetslang man.
Uiteraard! Irakeez is onze homeboyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Neleos het volgende:
Maar daar heeft Irakeez zijn excuses voor aangeboden en dat is hem allemaal al lang vergeven.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Uiteraard! Irakeez is onze homeboy
Niet mijn favo manier om een puntje te pakkenquote:
Da' weet ik - ga 't zelfs in de OP zettenquote:
ALS ik het had gegoogled had ik toch wel de woorden verandertquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hij had een keer een hulp gevraagd/gegoogled ofzo. Hij zei dat een vriend op MSN dat antwoord had gegeven, ik vertrouwde het niet.. Googlede dat stukje text wat hij als antwoord gaf en vond dat op een of andere site, letterlijk. Schijnbaar had die vriend van hem Irakeez 'geflashed'.
Tja, ik zal zo een vraag googlen zodat ik allemaal sport en rapmuziek vragen kan stellen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:44 schreef Neleos het volgende:
Dit topic wordt een beetje een 1-2tje met heel veel slowchat.
Juustquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:43 schreef Soempie het volgende:
kafka
Ach, dan heb ik 't ook een keer gemakkelijk met tellen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:44 schreef Neleos het volgende:
Dit topic wordt een beetje een 1-2tje met heel veel slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |