Ik denk dat ik gemist heb en ze er slechts een schampschot aan over heeft gehoudenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, ze heeft teveel aan de wijn liggen lurken en kan nu niet meer slapen. Bang van de kater.
Feli. Ga nou maar slapen dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:07 schreef Soempie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb 100 punten
Komt door je grote rode neus..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gemist heb en ze er slechts een schampschot aan over heeft gehoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan kun je vannacht nog de nr.2 positie pakken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:07 schreef Soempie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb 100 punten
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:07 schreef Soempie het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik heb 100 punten
Dat is mijn laserpointerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Komt door je grote rode neus..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie je het allemaal niet zo goed.
't Is weer openquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Weet u ook waarom het topic nu gesloten is?
Cool, ik heb net The Omen gezien, dus ik ben toch al in horror-sfeer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet er nog iemand foto's zien van m'n duim die vastzit in m'n borst? Dat had ik zo begrepen uit het vorige topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet't niet... Wil ik dat zien?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet er nog iemand foto's zien van m'n duim die vastzit in m'n borst? Dat had ik zo begrepen uit het vorige topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan kan ik nog geen naam opnoemen ..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:14 schreef Soempie het volgende:
nee, turkije
Jazekerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik accepteer de cookies.
Er zijn nog twee delenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cool, ik heb net The Omen gezien, dus ik ben toch al in horror-sfeer.
Ohja? Ik vond het al een einde dat om een sequal riep.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn nog twee delenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stiekem wou ik dat ze bleef, maar ze moet vroeg op enzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Haruhi het volgende:
Zo, vriendin weg gewerkt, even puntjes sprokkelen!
wat? hoe? bahquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat jullie willen...
http://xs204.xs.to/xs204/06313/PICT1297.JPG
Dat is echt smerig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat jullie willen...
En waarom is dit?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat jullie willen...
jughquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat jullie willen...
je citeert wat je zegt, net lange fransquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Stiekem wou ik dat ze bleef, maar ze moet vroeg op enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yhey!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:18 schreef Soempie het volgende:
Asmodian +1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nemrud Dag
Hij zegt wat hij citeert en hij citeert wat hij zegt. At your service!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:21 schreef Irakeez het volgende:
[..]
je citeert wat je zegt, net lange fransom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen ik ben wél tofquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:21 schreef Irakeez het volgende:
[..]
je citeert wat je zegt, net lange fransom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aanleiding?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom is dit?
Ik heb volgens mij vorige keer een artikel gelezen waar dat ook bij iemand gedaan was om de doorbloeding op gang te houden ofso.
Aanleiding?
Moet je 'n ijsblokje hebben?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:22 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Alleen ik ben wél tofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn water is inderdaad wat lauwquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet je 'n ijsblokje hebben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo issie wel goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:24 schreef Soempie het volgende:
Bospurus, zee van marmara en dardanellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(meen een Golden Gate-achtige brug op de achtergrond te zien)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:31 schreef Asmodian het volgende:
San Francisco?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:33 schreef Irakeez het volgende:
lochness river?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vroeg het vorige keer ook al: he, wadde?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:35 schreef Haruhi het volgende:
Irakeez, je bent alweer geflashedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het topic eens op moeten zoeken, misschien iets voor de OP ipv de huidige link tegen 't opzoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vroeg het vorige keer ook al: he, wadde?
Kun je er niet eentje flashen dan, ik weet er niet 1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef Asmodian het volgende:
de Clyde?
(ik ken nog een stuk of 4 rivieren daar, dus ik blijf gokkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij had een keer een hulp gevraagd/gegoogled ofzo. Hij zei dat een vriend op MSN dat antwoord had gegeven, ik vertrouwde het niet.. Googlede dat stukje text wat hij als antwoord gaf en vond dat op een of andere site, letterlijk. Schijnbaar had die vriend van hem Irakeez 'geflashed'.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vroeg het vorige keer ook al: he, wadde?
Ik weet dat die gast vorige keer dingen heeft opgezocht. Snap alleen de term 'geflashed worden' nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zal het topic eens op moeten zoeken, misschien iets voor de OP ipv de huidige link tegen 't opzoeken
neeeeeeeeequote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zal het topic eens op moeten zoeken, misschien iets voor de OP ipv de huidige link tegen 't opzoeken
Oh, geflest, voor de gek gehouden.. zoiets. Ken je streetslang man.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat die gast vorige keer dingen heeft opgezocht. Snap alleen de term 'geflashed worden' niet
Heujjjj damaaagnie!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Asmodian het volgende:
Spey
Tay
Forth
Dee
Don
Toch 5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Oh, geflest, voor de gek gehouden.. zoiets. Ken je streetslang man.
Uiteraard! Irakeez is onze homeboyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Neleos het volgende:
Maar daar heeft Irakeez zijn excuses voor aangeboden en dat is hem allemaal al lang vergeven.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Uiteraard! Irakeez is onze homeboy
Niet mijn favo manier om een puntje te pakkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Soempie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Asmo +1Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
forth
Da' weet ik - ga 't zelfs in de OP zettenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Heujjjj damaaagnie!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ALS ik het had gegoogled had ik toch wel de woorden verandertquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hij had een keer een hulp gevraagd/gegoogled ofzo. Hij zei dat een vriend op MSN dat antwoord had gegeven, ik vertrouwde het niet.. Googlede dat stukje text wat hij als antwoord gaf en vond dat op een of andere site, letterlijk. Schijnbaar had die vriend van hem Irakeez 'geflashed'.
Tja, ik zal zo een vraag googlen zodat ik allemaal sport en rapmuziek vragen kan stellen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:44 schreef Neleos het volgende:
Dit topic wordt een beetje een 1-2tje met heel veel slowchat.
Juustquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:43 schreef Soempie het volgende:
kafka
Ach, dan heb ik 't ook een keer gemakkelijk met tellen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:44 schreef Neleos het volgende:
Dit topic wordt een beetje een 1-2tje met heel veel slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop