Coolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:59 schreef Haruhi het volgende:
* 1. Andrei Sjevtsjenko (52)
* 2. Raúl González Blanco (51)
* 3. Alfredo Di Stéfano (49)
* 4. Ruud van Nistelrooij (47)
* 5. Eusébio da Silva Ferreira (46)
* 6. Thierry Henry (41)
* 7. Alessandro Del Piero (38)
* 8. Filippo Inzaghi (36)
* 9. Ferenc Puskas (36)
* 10. Gerd Müller (35)
eindelijk weer een punt!quote:
not even close ! ( je moet echt te film hebben gezien, anders kom je er echt niet op! )quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:02 schreef Haruhi het volgende:
Terence Simon ?
Lukt het nog wel een beetje dan, zo zonder alcohol en vreten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik 't ook een keer gemakkelijk met tellen...
Ik denk dat hij van z'n stoel is gevallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Lukt het nog wel een beetje dan, zo zonder alcohol en vreten?
Het lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van z'n stoel is gevallen.
Nee, eigenlijk niet. Maar ach...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Lukt het nog wel een beetje dan, zo zonder alcohol en vreten?
Yhey!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:04 schreef Irakeez het volgende:
[..]
1+ Asmodian
netjes hoor!!
goed film![]()
Ja ik had hem iets anders moeten stellen inderdaad.. Sorry tong bij de volgende doe ik beter mijn bestquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Stel dan een leuke sportvraag war de echte kemnners worden gevraagd ik had je zo 4 namen kunnen geven maar niet in de juiste volgorde
De trein.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yhey!![]()
De film nog nooit gezien, maar het boek is zeker een aanrader!![]()
Op wat/wie wachten Vladimir en Estragon in een bekend toneelstuk van Samuel Beckett?
Nee, maar het had zomaar gekundquote:
hun geliefdes?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Op wat/wie wachten Vladimir en Estragon in een bekend toneelstuk van Samuel Beckett?
Ik wil niet teveel zeuren maar dit is toch een Algemene Kennis Quiz? Toch niet een 'kennersquiz'?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Stel dan een leuke sportvraag war de echte kemnners worden gevraagd ik had je zo 4 namen kunnen geven maar niet in de juiste volgorde
Ja, toneel sucksquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:12 schreef Asmodian het volgende:
Nee... Laat ik maar een andere vraag stellen
Nee, maar dat is het wel!quote:
Welk genre ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:14 schreef Haruhi het volgende:
Nou tong, kom maar op met je kennersvraag
Dat is een belangrijk motief in het werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
WTF is een Godot?
Sport is ook overrated.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Sport of muziek, geen boeken schilderijen of andere overrated poepzooi
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sport is ook overrated.
Muziek!
Nembrionic is motorisch gestoord gok ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.
En het ergste is dat iedereen dan denkt dat ze "supporteren" voor PSV, terwijll ze eigenlijk voor EVV aan 't roepen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen kortzichtige voetbal eh..'fans' die de hele dag 'Eindhovuh' roepen...
Dat kwam omdat jij zo heen en weer waggelde door die wijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nembrionic is motorisch gestoord gok ik
Hij schoot mis.
Blijkbaar niet aangezien ik aan beide punten niet voldoequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen kortzichtige voetbal eh..'fans' die de hele dag 'Eindhovuh' roepen...
Waaraan voldoe jij wel dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien ik aan beide punten niet voldoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |