ik ook nog een x oa voltraire, oscare wilde en satre liggen en verderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil die begraafplaats wel een keer bezoeken, er liggen een hoop beroemde mensen daar uit te rusten.
klopt, napoleon ook toch of ben ik nu in de war?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil die begraafplaats wel een keer bezoeken, er liggen een hoop beroemde mensen daar uit te rusten.
Is nog uit het dubbele puntentopic, dus: JimmyDylan +2quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:41 schreef JimmyDylan het volgende:
Brody Dalle
volgens mij ligt die gewoon op elba...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:43 schreef JimmyDylan het volgende:
had ik niet net een vraag goed beantwoord? ow ennuhm:
[..]
klopt, napoleon ook toch of ben ik nu in de war?
quote:
Nee, zijn tombe ligt in het Hotel des Invalidesquote:
idd en nog wat andere bekende mensen uit de absent-tijdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
En Chopin.
Toch krijg je maar 1 keer puntenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef JimmyDylan het volgende:
het antwoord op de vraag was voor de 2de keer, dat de 2 frontmans ruzie hebben omdat ze allebei Brody dalle hebben gedate/date
*mentaal genoteerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, zijn tombe ligt in het Hotel des Invalides
nixon?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:45 schreef JimmyDylan het volgende:
Ok, sorry voor de dubbelpost, het gaat ook zo snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie gaf de aanleiding/inspiratie voor het nummer 'War' van Bob Marley?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:45 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Toch krijg je maar 1 keer puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens ook best wat russen liggen der... op de site kan je trouwens wel wat graven bekijken... vooral die van wilde is mooi...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:45 schreef Byte_Me het volgende:
beaudelaire, voltaire, en nog heel wat meer grote framse namen liggen daar. j.m. is trouwens oo verre van de enige beroemde buitenlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop