ik ook nog een x oa voltraire, oscare wilde en satre liggen en verderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil die begraafplaats wel een keer bezoeken, er liggen een hoop beroemde mensen daar uit te rusten.
klopt, napoleon ook toch of ben ik nu in de war?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil die begraafplaats wel een keer bezoeken, er liggen een hoop beroemde mensen daar uit te rusten.
Is nog uit het dubbele puntentopic, dus: JimmyDylan +2quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:41 schreef JimmyDylan het volgende:
Brody Dalle
volgens mij ligt die gewoon op elba...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:43 schreef JimmyDylan het volgende:
had ik niet net een vraag goed beantwoord? ow ennuhm:
[..]
klopt, napoleon ook toch of ben ik nu in de war?
quote:
Nee, zijn tombe ligt in het Hotel des Invalidesquote:
idd en nog wat andere bekende mensen uit de absent-tijdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
En Chopin.
Toch krijg je maar 1 keer puntenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef JimmyDylan het volgende:
het antwoord op de vraag was voor de 2de keer, dat de 2 frontmans ruzie hebben omdat ze allebei Brody dalle hebben gedate/date
*mentaal genoteerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, zijn tombe ligt in het Hotel des Invalides
nixon?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:45 schreef JimmyDylan het volgende:
Ok, sorry voor de dubbelpost, het gaat ook zo snel
Wie gaf de aanleiding/inspiratie voor het nummer 'War' van Bob Marley?
volgens ook best wat russen liggen der... op de site kan je trouwens wel wat graven bekijken... vooral die van wilde is mooi...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:45 schreef Byte_Me het volgende:
beaudelaire, voltaire, en nog heel wat meer grote framse namen liggen daar. j.m. is trouwens oo verre van de enige beroemde buitenlander.
Heb jij gegoogledquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:45 schreef Asmodian het volgende:
Na het Google/F5-festijn van net heb ik in ieder geval ff wat rust nodig...
Had ik ook al..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
Laat ik eens Johnson zeggen
Daar stond LBJ dus voorquote:
Nee johquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij gegoogled![]()
Zelfs als het mag, heb je daar geen tijd voor in zo'n topic.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee joh- maar af en toe zat ik bij anderen te twijfelen... (2x maar hoor). Ik heb het voor mezelf genoteerd wie dat waren en zal een oogje in het zeil houden
ah, daar issie: H.I.M Haile Selassie Iquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:49 schreef flyguy het volgende:
halle selassie
Je verdenkt mij toch niet hè? Ik was wel telkens erg langzaamquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:50 schreef Asmodian het volgende:
Nee joh- maar af en toe zat ik bij anderen te twijfelen... (2x maar hoor). Ik heb het voor mezelf genoteerd wie dat waren en zal een oogje in het zeil houden
Ja flyguy, pas jij eens JimmyDylan's post aan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:52 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling is weer 1 punt, graag veranderen flyguy
Oh, dat is heel kort; 5 seconden?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:52 schreef flyguy het volgende:
oke denk niet dat veel mensen dit weten :
Hoelang is de geheugenspan van een goudvis?
ben nog ff bezigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:52 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ja flyguy, pas jij eens JimmyDylan's post aan!![]()
Dat is zeker zo. Hebben ze in Mythbusters nog onderzoek naar gedaan. Maar hij bedoelt vast die beweringquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Meer dan 10 sec. Wat men ook beweert!
Wel graag erbij vermelden voor wie het is, anders telt het zo lastigquote:
let je daar altijd op? want ik heb ook al twee mensen onder verdenking. goed, ze moeten het zelf weten, maar ik snap het nut er ook niet zo van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
mythbusters en feiten...........quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Hebben ze in Mythbusters nog onderzoek naar gedaan. Maar hij bedoelt vast die bewering
Jimmydylan +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:54 schreef JimmyDylan het volgende:
3 seconden
Ach, dat zijn ze toch zo vergeten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:56 schreef flyguy het volgende:
en dat is trouwens ook onderzocht met pijnstoten en zo
Je moet ook niet met een hamer tikkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:56 schreef Gatalin het volgende:
Ik trainde mijn goudvissen overigens altijd zo, dat als ik tegen het glas tikte, ze naar boven kwamen. Niet dat ik er lang plezier van had, want ze waren altijd binnen de korste keren dood
Kijk, er zijn mensen die nou eenmaal veel nutteloze feitjes weten, en iedereen heeft wel wat vage informatie ergens in hun achterhoofd. Maar als mensen keer op keer binnen seconden juiste antwoorden geven op obscure dingen in onderwerpen waarvan ze in voorgaande topics hebben laten zien er weinig van af te weten, vind ik het verdacht...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
let je daar altijd op? want ik heb ook al twee mensen onder verdenking. goed, ze moeten het zelf weten, maar ik snap het nut er ook niet zo van.
Kijk, ik vind dat het hele leuke aan zo'n quiz is dingen ophalen van je achterhoofd, informatie die je ooit gelezen/gehoord hebt. Dit is een coole plaats om die info te uiten. Ik snap niet wat er leuk is aan info snel posten die je net op Google/Wikipedia/IMDB/AllMusic/whatever hebt gevonden, en ik ben blij dat de meesten er zo ook tegenaan kijken. Het is jammer als er mensen zijn die dat niet vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, ik ben dus gelukkig niet verdacht. Dat zou ik vervelend vinden. Ik vind een snel antwoord juist een bewijs van eigen kunde en hoe langer het duurt, hoe minder je zeker je zou kunnen zijn, maar zo denk ik niet.
jij stelt toch de vraag?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:00 schreef JimmyDylan het volgende:
hehe, electrisch of akoustisch?
jawel hoor, vrijwel alle pro's zelfsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:01 schreef Byte_Me het volgende:
akoestisch speel je niet met een plectrum (over het algemeen)
Ik welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:01 schreef Byte_Me het volgende:
akoestisch speel je niet met een plectrum (over het algemeen)
Hij bedoelt jouw gitaar!quote:
ze willen jou gewoon van de troon stotenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kijk, ik vind dat het hele leuke aan zo'n quiz is dingen ophalen van je achterhoofd, informatie die je ooit gelezen/gehoord hebt. Dit is een coole plaats om die info te uiten. Ik snap niet wat er leuk is aan info snel posten die je net op Google/Wikipedia/IMDB/AllMusic/whatever hebt gevonden, en ik ben blij dat de meesten er zo ook tegenaan kijken. Het is jammer als er mensen zijn die dat niet vinden
ik zijn sukkel...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij bedoelt jouw gitaar!
Ik heb zelf een akoestische, maar met stalen snaren. Ik snap er ook niks van.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
ze willen jou gewoon van de troon stoten
Dat vind ik liefquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
Alsof dat gaat lukken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:03 schreef MaJo het volgende:
Hebben we hier allemaal gitaren?Ik ook namelijk
pickups? ik zie een kikker! (imageshack werkt niet op fok)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:05 schreef JimmyDylan het volgende:
hint: [[url=http://img512.imageshack.us/img512/2103/pickups7fs.th.jpg]afbeelding][/URL]
kortom, wie heeft die pickups uitgevonden
damn, hoe kan ik hier fototje laten zien?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
pickups? ik zie een kikker! (imageshack werkt niet op fok)
dan moet ik terug zijn want ik moet nog wat regelenquote:
alle merken die ik ken zijn al opgenoemdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:05 schreef JimmyDylan het volgende:
hint: http://img512.imageshack.us/img512/2103/pickups7fs.jpg
kortom, wie heeft die pickups uitgevonden
yes pleasequote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:07 schreef JimmyDylan het volgende:
[..]
damn, hoe kan ik hier fototje laten zien?
zal ik anders simpelere verzinnen?
Wat een schattige anecdotequote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:06 schreef doeka het volgende:
[..]
Mijn man heeft jaren geleden via Marktplaats een elektrische gitaar gekocht;helemaal blij was-ie; gitaar verdween naar de zolder en nu staat regelmatig onze 6-jarige zoon, met de gitaar rechtop in basstand, liederen te zingen.
quote:
voor mij wordt dat de laatste dan; ik moet slapen.quote:
nopquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:10 schreef flyguy het volgende:
chuck beerry
die ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Woody Guthrie?
jep, correctquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Woody Guthrie?
Ik zag het. Geen dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |