ze willen jou gewoon van de troon stotenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kijk, ik vind dat het hele leuke aan zo'n quiz is dingen ophalen van je achterhoofd, informatie die je ooit gelezen/gehoord hebt. Dit is een coole plaats om die info te uiten. Ik snap niet wat er leuk is aan info snel posten die je net op Google/Wikipedia/IMDB/AllMusic/whatever hebt gevonden, en ik ben blij dat de meesten er zo ook tegenaan kijken. Het is jammer als er mensen zijn die dat niet vinden
ik zijn sukkel...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij bedoelt jouw gitaar!
Ik heb zelf een akoestische, maar met stalen snaren. Ik snap er ook niks van.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
ze willen jou gewoon van de troon stoten
Dat vind ik liefquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
Alsof dat gaat lukken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:03 schreef MaJo het volgende:
Hebben we hier allemaal gitaren?Ik ook namelijk
pickups? ik zie een kikker! (imageshack werkt niet op fok)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:05 schreef JimmyDylan het volgende:
hint: [[url=http://img512.imageshack.us/img512/2103/pickups7fs.th.jpg]afbeelding][/URL]
kortom, wie heeft die pickups uitgevonden
damn, hoe kan ik hier fototje laten zien?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
pickups? ik zie een kikker! (imageshack werkt niet op fok)
dan moet ik terug zijn want ik moet nog wat regelenquote:
alle merken die ik ken zijn al opgenoemdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:05 schreef JimmyDylan het volgende:
hint: http://img512.imageshack.us/img512/2103/pickups7fs.jpg
kortom, wie heeft die pickups uitgevonden
yes pleasequote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:07 schreef JimmyDylan het volgende:
[..]
damn, hoe kan ik hier fototje laten zien?
zal ik anders simpelere verzinnen?
Wat een schattige anecdotequote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:06 schreef doeka het volgende:
[..]
Mijn man heeft jaren geleden via Marktplaats een elektrische gitaar gekocht;helemaal blij was-ie; gitaar verdween naar de zolder en nu staat regelmatig onze 6-jarige zoon, met de gitaar rechtop in basstand, liederen te zingen.
quote:
voor mij wordt dat de laatste dan; ik moet slapen.quote:
nopquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:10 schreef flyguy het volgende:
chuck beerry
die ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Woody Guthrie?
jep, correctquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Woody Guthrie?
Ik zag het. Geen dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |