Zoon?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
Hij zet zijn zoon nu aan de landstop.
Maar ik heb geen charisma kunnen ontdekken.
Zullen ze voor de vrijheid gaan ?
Bij Fidel weet je het nooit he.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
Vond het al zo raar dat zijn zoon 4 jaar jonger is.
Stel je voor als ie 4 jaar ouder was geweest!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
Het was een 'Piratendrank' die door de Spanjaarden ten tijde van de kolonisatie daar wat beter te zuipen is gemaakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af of Bacardi nou een Cubaans produkt is, of dat het daar gewoon ontstaan is. Het zou de breezah-stigma's wel verklaren..
De opvolger die (laf) gevlucht is naar Miami denkt er heel anders over, hij is geruïneerd vindt hijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:30 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Het was een 'Piratendrank' die door de Spanjaarden ten tijde van de kolonisatie daar wat beter te zuipen is gemaakt.
Vertel 's!?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De opvolger die (laf) gevlucht is naar Miami denkt er heel anders over, hij is geruïneerd vindt hij
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
Die tasjesontwerper bedoel je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ie Che als opvolger heeft benoemd.![]()
Een of andere dikke Pedro die vond dat z'n eigendom was afgepakt door die slavendrijver Castro, uiteraard ging hij er van uit dat het hem wel teruggegeven zou worden als Castro zou komen te overlijdenquote:
Nee idd, valt onder de categorie Sharon... voor zover ik weet doet die het ook nog steeds.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bij Fidel weet je het nooit he.
Maar ik denk niet dat Fidel zo snel doodgaat.
Dat ongetwijfeld en er wordt weer een nieuwe CIA-geregisseerde revolutie georganiseerd door ze, net als in 1959 en daarna in zoveel andere landen (chili-allende enzo).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:42 schreef cultheld het volgende:
Er zullen wel wat intellectuele en ambitieuze dissidenten uit Miami richting Havana worden gedirigeerd door de VS.
Nee joh.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ongetwijfeld en er wordt weer een nieuwe CIA-geregisseerde revolutie georganiseerd door ze, net als in 1959 en daarna in zoveel andere landen (chili-allende enzo).
Hmm, 's effe kijken of 't nog te vinden is!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Een of andere dikke Pedro die vond dat z'n eigendom was afgepakt door die slavendrijver Castro, uiteraard ging hij er van uit dat het hem wel teruggegeven zou worden als Castro zou komen te overlijden
Volgens mij was het een aflevering van Tegenlicht uit 2005, met een beetje geluk staat ie nog op uitzendinggemist.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |