Zolang je U tegen Tong blijft zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:37 schreef DeSiever het volgende:
Bedoelt u mij?
Zal ik u liever tutoyeren? Het spijt me als ik ongeduldig overkwam eerder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang je U tegen Tong blijft zeggen
U mag alles, ik vind U een leuke nieuwe deelnemer dan zie ik veel door de vingersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:40 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Zal ik u liever tutoyeren? Het spijt me als ik ongeduldig overkwam eerder.
Is het ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:42 schreef Soempie het volgende:
omg![]()
ik heb teveel wijn gehad. Ik dacht dat het een serieuze vraag was
Is 't ook, ik ken hem ergens van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:42 schreef Soempie het volgende:
omg![]()
ik heb teveel wijn gehad. Ik dacht dat het een serieuze vraag was
Het is iets met Zombie. En hij komt uit de Donald Duck.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het IS een serieuze vraag.
Ik heb nog geen naam gezien.
Daffodil31LE +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bombie de Zombie
Hey, niet zo huilen he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef DeSiever het volgende:
Beetje eng voor in de Donald Duck als u het mij zou vragen.
Bombie de Zombie stond aan de kant van Donald Duck.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef DeSiever het volgende:
Beetje eng voor in de Donald Duck als u het mij zou vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |