Zie mijn editquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ik dít nog mag meemaken, vlak voordat ik op vakantie ga.
Wtf zeg je allemaal? Doe eens duidelijke zinconstructie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb de halve dag rare taalconstructies in mijn hoofd zitten die niet helemaal kloppen.![]()
![]()
![]()
Maar al dat gezeik hier helpt me wel een beetje.![]()
Ik heb de halve dag rare taalconstructies in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb de halve dag rare taalconstructies in mijn hoofd zitten die niet helemaal kloppen.![]()
![]()
![]()
Maar al dat gezeik hier helpt me wel een beetje.![]()
Doe geen moeite, schat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:35 schreef Ovidius het volgende:
Whehe, vlak voor het slotje even een ongeloofwaardig verhaal ophangen!![]()
![]()
![]()
(Ik zoek het op.) (Als ik tijd heb.
) (Over een week of drie.
)
Dan is die verrekte Bupa toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb de halve dag rare taalconstructies in mijn hoofd zitten.![]()
![]()
Maar dankzij Bupa zijn gezeik lijkt dit iets af te nemen.![]()
Ja, om op te stoken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is die verrekte Bupa toch nog ergens goed voor.
Oh, schat, voor jou wíl ik die moeite toch doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe geen moeite, schat.
Óf het moet een andere zin zijn. [afbeelding] Maar géén '[insert naam] is groter dan jij/jou'.
Je bént op dit moment helemaal niet aan het doordrammen over foutjes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
En ach, ik kan best doordrammen over foutjes.
Maar de meeste patiënten zij me na hun intensieve behandeling hartstikke dankbaar!
Het is zelfs eens gebeurd dat een klasgenoot, die door mij constant werd gewezen op z'n 'dan jou/dan jij'-fouten, nu zelfs zijn zusje loopt te verbeteren!
Ik hoorde "vroeger" de dan/als/jou/jij-fout nooit, en maakte 'm zelf de hele tijd, maar sinds een tijdje (lees: de al dan niet ongewilde lessen van Bupatih) hoor ik nu steeds de fouten, en dat zijn er een hoopquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
En ach, ik kan best doordrammen over foutjes.
Maar de meeste patiënten zij me na hun intensieve behandeling hartstikke dankbaar!
Het is zelfs eens gebeurd dat een klasgenoot, die door mij constant werd gewezen op z'n 'dan jou/dan jij'-fouten, nu zelfs zijn zusje loopt te verbeteren!
Ik zei dan ook: "Ik kan".quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:44 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je bént op dit moment helemaal niet aan het doordrammen over foutjes.![]()
Leuk dat je het even meldt, natuurlijk.![]()
Tof, hè?quote:Met je 'En ach' doe je precies alsof je ons uitleg geeft over je gedrag over de laatste twee pagina's, hihi!![]()
Minderwaardig volk dat er taalkundig gezien niks van bakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde "vroeger" de dan/als/jou/jij-fout nooit, en maakte 'm zelf de hele tijd, maar sinds een tijdje (lees: al dan niet ongewilde lessen van Bupatih) hoor ik nu steeds de fouten, en dat zijn er een hoopin het mooie land wat onder de naam Brabant bekend staat
.
Maar zie je dan niet dat je ze al aan het verbeteren bent? Doordat ik het nu als fout hoor, verbeter ik anderen, zonder jouw hulp was dat vast niet zo intensief gebeurdquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Bupatih het volgende:
Minderwaardig volk dat er taalkundig gezien niks van bakt.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zie je dan niet dat je ze al aan het verbeteren bent? Doordat ik het nu als fout hoor, verbeter ik anderen, zonder jouw was dat vast niet zo intensief gebeurd.
AARGH!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, Erik. Echt. Maar ik kon het niet laten om even te gniffelen bij 'zonder jouw'.Excuses.
Ja, laten we daar maar van uit gaanquote:Ik ga ervan uit dat je het woordje 'hulp' vergeten was en dat er dus 'zonder jouw hulp' moest staan?
ALTERNATIEVE REACTIE.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe geen moeite, schat.
Óf het moet een andere zin zijn. [afbeelding] Maar géén '[insert naam] is groter dan jij/jou'.
Heb je al een slotje gezet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:50 schreef PeRi het volgende:
Pffoei ik heb liever zon, dan alleen wolken met die benauwdheid.
Hele wijze les, Ovi!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:50 schreef Ovidius het volgende:
(Kijk, wat doe ik hier fout. Ik val in Bupa's val en zet mezelf in de underdogpositie.Eenmaal in de underdogpositie is alles verloren.
En dat moeten sommigen hier nog leren.
)
Ja, dat ga je vast nog heel vaak doenquote:
Ik heb al een lijstje met quasi hippe edittekstjes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat ga je vast nog heel vaak doen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik leer PeRi hoe ze een goede mod wordt.
Ja Brabant!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde "vroeger" de dan/als/jou/jij-fout nooit, en maakte 'm zelf de hele tijd, maar sinds een tijdje (lees: de al dan niet ongewilde lessen van Bupatih) hoor ik nu steeds de fouten, en dat zijn er een hoopin het mooie land wat onder de naam Brabant bekend staat
.
Ja, die ga ik misschien wel vaker gebruiken in de toekomst. Omdat ik me nog steeds érg onbegrepen voel. *snif*quote:
Dude, dan ken ik je niet meer, hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die ga ik misschien wel vaker gebruiken in de toekomst. Omdat ik me nog steeds érg onbegrepen voel. *snif*
Oké, dan houd ik er onmiddellijk mee op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dude, dan ken ik je niet meer, hoor.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef PeRi het volgende:
Bu ik ga geen bagger waarvan ik weet dat die alleen maar geopend is voor mij om mn eerste slotje te laten zetten, even heel goed vertellen waar hij wel of niet terecht kan. Ik vind het heel lief van Ovi, maar het is niet serieus.
--Moment--quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik overweeg een studie.Eigenlijk overweeg ik alle studies.
![]()
Nee ik weet wel dat je een geintje maaktquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]
Hap, hap.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
--Moment--
Hier komt zometeen een betere grap.
Excuses voor het ongemak
Oh? Ja, mijn vader komt uit Frieslandquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja Brabant!!!
![]()
Trouwens jij gebruikt wel eens woorden die uit het noorden komen, viel me ooit op.![]()
Haha, en hij heeft je inloggegevens?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh? Ja, mijn vader komt uit Friesland.
Nee. Maar welke woorden uit het noorden gebruik ik dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, en hij heeft je inloggegevens?!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, en hij heeft je inloggegevens?!
Tja, ik had je vorige grap al gelezen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
--Moment--
Excuses voor het ongemak
Bedankt voor het wachten.
Hier komt 'ie dan:
Doe een studie Ruimtelijke Ordening....dat is pas een studie over wegen.![]()
![]()
(Ja, deze grap werkt nóg beter in gesproken vorm.)
Waarom niet meteen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
--Moment--
Excuses voor het ongemak
Tja, dat zou ik op moeten zoeken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Maar welke woorden uit het noorden gebruik ik dan?
Is het "jottum"?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, dat zou ik op moeten zoeken.![]()
Mijn gevatheid overtrof mijn stoutste verwachtingen. Terwijl ik de ene grap al had gepost, waren mijn hersens al weer aan het werk om de grap te verbeteren en aan te passen. En ze waren óók al bezig met het bedenken van de wacht-tekst.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, ik had je vorige grap al gelezen.Dat maakt het allemaal wat triester dan het al is.
![]()
Je bent te snel voor deze tijd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn gevatheid overtrof mijn stoutste verwachtingen. Terwijl ik de ene grap al had gepost, waren mijn hersens al weer aan het werk om de grap te verbeteren en aan te passen. En ze waren óók al bezig met het bedenken van de wacht-tekst.
Nee, het was een ander woord voor 'overdadig', geloof ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het "jottum"?
Is dat eigenlijk wel een woord?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
Eindelijk een topic voor de dames...
Scott Nails (alias De Manhoer)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Mislukte kloon van Wentworth Miller.
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat het komt, omdat wij je voor een volle week gaan verlaten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet wat ik heb, misschien ben ik blij dat ik jullie een volle week niet ga zien, of wil ik mijn vakantie met een goed gevoel beginnen.
Misschien ben ik wel in een nieuwe levensfase terecht gekomen, of in een nieuwe laag van mijn bestaan. Wellicht is het tijdelijk en verval ik weer in mijn oude patroon als er iets gebeurt. Wie zal het zeggen, de tijd zal het leren. Tijd, die te langzaam is voor Bupatih's brein.
*smelt*
Mond dichtquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:28 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding].
Wat een mislukte faggot zeg.
Maar als jullie stom gaan doen tegen rena, dan ga ik niet jullie kant kiezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat het komt, omdat wij je voor een volle week gaan verlaten.Maar ik hoop daarentegen wél dat het voor altijd is.
En dat je niet terugvalt in je oude rol, maar dat je het weet vast te houden. Zélfs als rena terugkomt. Mocht ze er iets mee te maken hebben.
Wat een man zeg. Hij heeft niet eens 1/3 van de spieren van Scott.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mond dicht.
[afbeelding]
[afbeelding]
.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:28 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding].
Wat een mislukte faggot zeg.
Dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een man zeg. Hij heeft niet eens 1/3 van de spieren van Scott.
Wie is toch die 'jullie'?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als jullie stom gaan doen tegen rena, dan ga ik niet jullie kant kiezen.
Hoeft ook niet. Maar ik hoop dan ook dat rena stralend en vrolijk terugkomt van haar vakantiebestemming en dat ze weer net zo is en post als een tijdje terug.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als jullie stom gaan doen tegen rena, dan ga ik niet jullie kant kiezen.
Iedereen die stom doet tegen rena, meestal horen daarbij Bupatih en Ovidius.quote:
Whatever, bierbuik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? Spieren zijn ook niet alles
.
quote:Signature: Er is maar één land: De aarde. Er is maar één volk: De mensheid. Er is maar één religie: De liefde.
Rena wil erg graag zo behandelddtdtdttd worden heur. Zegt ze zelf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen die stom doet tegen rena, meestal horen daarbij Bupatih en Ovidius.
Zal ik ook niet ontkennen, maar ik blijf erbij dat zij het in principe begonnen is, ook al lijkt het nu in een vicieuze cirkel beland te zijn. En ik heb verscheidene pogingen ondernomen om het eens voorgoed te doorbreken, maar dan ging het voor eventjes goed en dan vervalt ze weer in haar oude gedrag.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen die stom doet tegen rena, meestal horen daarbij Bupatih en Ovidius.
Ik ga je nu verder ook niets verwijten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik ook niet ontkennen, maar ik blijf erbij dat zij het in principe begonnen is, ook al lijkt het nu in een vicieuze cirkel beland te zijn. En ik heb verscheidene pogingen ondernomen om het eens voorgoed te doorbreken, maar dan ging het voor eventjes goed en dan vervalt ze weer in haar oude gedrag.
http://en.wikipedia.org/wiki/WW3quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:46 schreef Bupatih het volgende:
Nee, we moeten ons niet laten afleiden door alle misère op deze aardbol.We zijn nu blij, vrolijk en nakend.
Is er alwéér een nieuwe game uit?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:48 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/WW3
Veel plezier.
quote:Watermelons
Long has it been known that Hitler is a watermelon afficionado, most recently he even admitted it on his 1998 appearance on David Lettermen saying "Oh Gott ja Ich liebe ze Wassermelons". His parents believe that his ability to take 3/4 of a watermelon in one bite was the reason for his success in the 1940's. Hitler was unavailable for comment due to his recent vacation in Hell. It is rumored that during the short visit, he shared a nice game of golf with Ghandi. [edit]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, dat zou ik op moeten zoeken.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, het was een ander woord voor 'overdadig', geloof ik.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oversharing, Bupatih.
Wow, wat een typisch Friese uitdrukking, zeg.quote:
Is dat typisch iets uit het noorden? Of vind je Engeland het noorden?quote:
Nha, als je het op zijn Nederlands zegt klinkt het toch Fries.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat typisch iets uit het noorden? Of vind je Engeland het noorden?
Heel goed, inderdaad.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wel heel erg goed van mij dat ik zelfs met valse aanwijzingen tot de juiste conclusies kan komen.![]()
like duhquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Of is het alleen stoer als Haaibaaike je lurkt??
Nee, ik was even met mijn treintjes aan het spelen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
Stil hier, zeker weer mensen aan het azen op een uurschop?
In je eigen fictieve R&P topicje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was even met mijn treintjes aan het spelen!![]()
Ik heb geen eigen R&P topic. Wel een treinbaan in de kamer die ik overhad nadat ik alles had ingericht! Best tof, dat creatief je eigen landschap maken!quote:
Foto?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen R&P topic. Wel een treinbaan in de kamer die ik overhad nadat ik alles had ingericht! Best tof, dat creatief je eigen landschap maken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |