Ik ga je nu verder ook niets verwijten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik ook niet ontkennen, maar ik blijf erbij dat zij het in principe begonnen is, ook al lijkt het nu in een vicieuze cirkel beland te zijn. En ik heb verscheidene pogingen ondernomen om het eens voorgoed te doorbreken, maar dan ging het voor eventjes goed en dan vervalt ze weer in haar oude gedrag.
http://en.wikipedia.org/wiki/WW3quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:46 schreef Bupatih het volgende:
Nee, we moeten ons niet laten afleiden door alle misère op deze aardbol.We zijn nu blij, vrolijk en nakend.
Is er alwéér een nieuwe game uit?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:48 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/WW3
Veel plezier.
quote:Watermelons
Long has it been known that Hitler is a watermelon afficionado, most recently he even admitted it on his 1998 appearance on David Lettermen saying "Oh Gott ja Ich liebe ze Wassermelons". His parents believe that his ability to take 3/4 of a watermelon in one bite was the reason for his success in the 1940's. Hitler was unavailable for comment due to his recent vacation in Hell. It is rumored that during the short visit, he shared a nice game of golf with Ghandi. [edit]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, dat zou ik op moeten zoeken.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, het was een ander woord voor 'overdadig', geloof ik.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oversharing, Bupatih.
Wow, wat een typisch Friese uitdrukking, zeg.quote:
Is dat typisch iets uit het noorden? Of vind je Engeland het noorden?quote:
Nha, als je het op zijn Nederlands zegt klinkt het toch Fries.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat typisch iets uit het noorden? Of vind je Engeland het noorden?
Heel goed, inderdaad.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wel heel erg goed van mij dat ik zelfs met valse aanwijzingen tot de juiste conclusies kan komen.![]()
like duhquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Of is het alleen stoer als Haaibaaike je lurkt??
Nee, ik was even met mijn treintjes aan het spelen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
Stil hier, zeker weer mensen aan het azen op een uurschop?
In je eigen fictieve R&P topicje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was even met mijn treintjes aan het spelen!![]()
Ik heb geen eigen R&P topic. Wel een treinbaan in de kamer die ik overhad nadat ik alles had ingericht! Best tof, dat creatief je eigen landschap maken!quote:
Foto?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen R&P topic. Wel een treinbaan in de kamer die ik overhad nadat ik alles had ingericht! Best tof, dat creatief je eigen landschap maken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |