Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Je bent gefrustreerd, is het niet? Dat is best begrijpelijk, hoor. Ik bedoel, het valt natuurlijk niet mee! De ene keer pesten je vriendjes je en wordt je sociale leventje naar de tyfus geholpen, en als je je tot overmaat van ramp maar registreert op een willekeurig uitgekozen forum, dat je graag zou zien als vervanging van het sociale leven dat je niet hebt, word je ook dáár niet geaccepteerd. Nee, echt, ik begrijp het he-le-maal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hey Chowi, moet je niet in dat nieuwe subforum zijn?
Misschien als je een foto plaatst met een zak over je hoofd, dat er iemand wil reageren.
Volgens mij ben je nu helemaal je eigen leven aan het posten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd, is het niet? Dat is best begrijpelijk, hoor. Ik bedoel, het valt natuurlijk niet mee! De ene keer pesten je vriendjes je en wordt je sociale leventje naar de tyfus geholpen, en als je je tot overmaat van ramp maar registreert op een willekeurig uitgekozen forum, dat je graag zou zien als vervanging van het sociale leven dat je niet hebt, word je ook dáár niet geaccepteerd. Nee, echt, ik begrijp het he-le-maal.
Dít is nét zo gevat als "Nee, jij dan!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu helemaal je eigen leven aan het posten.
![]()
Jij moet echt een keer stevig geneukt worden!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd, is het niet? Dat is best begrijpelijk, hoor. Ik bedoel, het valt natuurlijk niet mee! De ene keer pesten je vriendjes je en wordt je sociale leventje naar de tyfus geholpen, en als je je tot overmaat van ramp maar registreert op een willekeurig uitgekozen forum, dat je graag zou zien als vervanging van het sociale leven dat je niet hebt, word je ook dáár niet geaccepteerd. Nee, echt, ik begrijp het he-le-maal.
Nee, ik word geloof ik wel allround geaccepteerd op Fok!.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu helemaal je eigen leven aan het posten.
![]()
Ik had je nog gemaild van de weekquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef Stofje het volgende:
Nee joh, gekkies!
Als je jezelf eens zou accepteren. Zou een hoop helpen, Cho.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik word geloof ik wel allround geaccepteerd op Fok!.
Zeg je wel eens iets kloppends?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als je jezelf eens zou accepteren. Zou een hoop helpen, Cho.
Ja, kut. Ik zag het toevallig een uur geleden. Voorlopig even niet, vrees ik. Misschien september, oktober.quote:
Zoek een schoolplein op en ga daar lekker verder groep acht-en.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als je jezelf eens zou accepteren. Zou een hoop helpen, Cho.
Okquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, kut. Ik zag het toevallig een uur geleden. Voorlopig even niet, vrees ik. Misschien september, oktober.
Dat mag hij toch helemaal niet zéggen?quote:
Jawel hoor. Jij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb jij weleens vrienden gehad, náást internet?
Puik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
Vragen met vragen beantwoorden is een teken van zwakte.
Ergo: Chowi wins the match.
*ding* *ding* *ding*
En nou weer allemaal verder gaan met lief en braaf FOK!ken.
Jij kiest weer voor de vrouw natuurlijk, slijmbalquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
*ding* *ding* *ding*
Mwoa. Je kunt 'm mailen, je kunt het vragen in zijn fotoboek, maar een speciaal topic openen hierover is wat overdone. Bovendien ontaardde het -en daar ben ik zeker mede debet aan- in een discussie over new- en oldskool hiphop. Maar goed, vooral dat eerste, dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef razzberry het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom mijn topic
Een vraag aan dWc_RuffRyder.
Op slot is gegooid.
Het leek mij een legitime vraag.
Het intellect, Nolius. Het intellect.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij kiest weer voor de vrouw natuurlijk, slijmbal
En omdat het een neger is!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa. Je kunt 'm mailen, je kunt het vragen in zijn fotoboek, maar een speciaal topic openen hierover is wat overdone. Bovendien ontaardde het -en daar ben ik zeker mede debet aan- in een discussie over new- en oldskool hiphop. Maar goed, vooral dat eerste, dus.
Je bent wel voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
*ding* *ding* *ding*
Whehe, ze zenden tegenwoordig zelfs Dr.Phil uit op Nickelodeon!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent wel voorspelbaar.
Waarom toch, waarom Bupatih... ben je zo zelfverzekerd op internet althans maar ben je in het echt heel erg verlegen?
Komt het omdat je misschien niet zo knap bent? Of zelfs nog een maagd?
Of is er iets tragisch gebeurd in je jeugd? Hebben de kinderen je op school gepest?
Je moet weten dat je altijd bij me kan komen om te praten, hé.
En weer ben je voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, ze zenden tegenwoordig zelfs Dr.Phil uit op Nickelodeon!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, ze zenden tegenwoordig zelfs Dr.Phil uit op Nickelodeon!
Oke, bedankt voor de reactie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa. Je kunt 'm mailen, je kunt het vragen in zijn fotoboek, maar een speciaal topic openen hierover is wat overdone. Bovendien ontaardde het -en daar ben ik zeker mede debet aan- in een discussie over new- en oldskool hiphop. Maar goed, vooral dat eerste, dus.
Ja, hallo, hiermee kun je aankomen bij 95 procent van de FOK!kersquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent wel voorspelbaar.
Waarom toch, waarom Bupatih... ben je zo zelfverzekerd op internet althans maar ben je in het echt heel erg verlegen?
Komt het omdat je misschien niet zo knap bent? Of zelfs nog een maagd?
Of is er iets tragisch gebeurd in je jeugd? Hebben de kinderen je op school gepest?
No offence, je weetquote:
Omdat jij niks over mij weet dus ook niet moet gaan stellen dat ik 'zo zelfverzekerd ben op het internet, maar in het echt verlegen'. Dáár ga je al de fout in. En dan neem ik niet eens de moeite om op de rest van je 'psychologie van de koude grond'-post in te gaan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:04 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En weer ben je voorspelbaar.
Waarom beantwoord je mijn vragen niet?
m_w zag die grap anders al van mijlenver aankomen, hoor!quote:
Maar dat is toch wat jullie doen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat jij niks over mij weet dus ook niet moet gaan stellen dat ik 'zo zelfverzekerd ben op het internet, maar in het echt verlegen'. Dáár ga je al de fout in. En dan neem ik niet eens de moeite om op de rest van je 'psychologie van de koude grond'-post in te gaan.
Zoals ik al zei: post nou maar normaal mee, want je staat nu al genoeg voor lul met je domme gezwam.
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
m_w zag die grap anders al van mijlenver aankomen, hoor!
Ja. Hoppa. Ga nou maar ergens anders je plassertje tegenaan schuren. Dáág.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat jullie doen?
Andere mensen neerhalen zodat je zelf niet zo opvalt.
Volgens mij ben jij hier degene die met een bitchfight bezig wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ja, ga anders samen ergens een potje verplassen. Werkt ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Hoppa. Ga nou maar ergens anders je plassertje tegenaan schuren. Dáág.
Maar, maar, maar ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik val dan ook hélémáál niet op met mijn moderatorschop, mijn narcistische en teringlange fotoboek, mijn gevatte posts en....euh.....mijn toffe fanfoto's!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ow, m_wquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
En was jíj niet diegene die out of the blue Chowi begon aan te vallen in het vorige FB-topic? 'Nuff said, right?
Het is ook reuze creatief en kansrijk om gewoon een hele tekst te copy-pasten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wtf waarom wordt I can make you feel like I've never had sex before. nou weer op slot gegooid. Het lijkt tweakers wel hier.![]()
Zoals jullie doen met de OP van deze topic?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is ook reuze creatief en kansrijk om gewoon een hele tekst te copy-pasten.
*proest*quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals jullie doen met de OP van deze topic?
Dit is het FB-topic. De bedoeling van dit topic staat daarin uitgelegd. Het is onzin om dat telkens te veranderen, aangezien dit topic niet "nieuw" is. Had je niet zelf kunnen bedenken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals jullie doen met de OP van deze topic?
Pff het was gewoon een Beavis and Butthead fan topic.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
Het is ook reuze creatief en kansrijk om gewoon een hele tekst te copy-pasten.
Oh ja, hoera, gelukkig hebben we dat nog nooit gehad hier.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pff het was gewoon een Beavis and Butthead fan topic.![]()
Hm, van een ONZ-mod zou je toch wel een gevoel voor humor mogen verwachtenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is het FB-topic. De bedoeling van dit topic staat daarin uitgelegd. Het is onzin om dat telkens te veranderen, aangezien dit topic niet "nieuw" is. Had je niet zelf kunnen bedenken?
Jezus wat een attitude. Je voelt je wel heel wat he.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh ja, hoera, gelukkig hebben we dat nog nooit gehad hier.
Je zou PI's moeten gebruiken. Cynisme en sarcasme zijn soms nogal lastig te doorzien op een forum.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm, van een ONZ-mod zou je toch wel een gevoel voor humor mogen verwachtenWederdom ben ik teleurgesteld.
Je meent hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je zou PI's moeten gebruiken. Cynisme en sarcasme zijn soms nogal lastig te doorzien op een forum.
O.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef KaMo het volgende:
Dankzei mijn topic van net heeft mijn badeend wel een naam:; Stofje the MODinator!'
Matigquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
KaMo dadelijk in bad: "Nou, nou, jij bent me er eendje."
How true...quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:26 schreef jogy het volgende:
Weer 10 minuten aan levenskracht door het putje gegooid door dit door te lezen.
Hij was wel een beetje lullig, hè?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:18 schreef jogy het volgende:
Wat een kutopmerking, buppie.
Ik dacht dat het een andere oorzaak had.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Stofje het volgende:
Goed topic, dit. Ik heb er hernieuwde levensenergie van gekregen.
Neem je die ondankbare hond toffe moderator nog mee a.s. zaterdag?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een andere oorzaak had.![]()
Wat heeft dat nou voor zin alstie eventueel toch wordt gesloten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
uhm.. misschien moet je even vertellen waar het topic over gaat?
Schelm! Je zit een loopje met me te nemen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:38 schreef juiced het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou voor zin alstie eventueel toch wordt gesloten?![]()
Nouja zeg!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Schelm! Je zit een loopje met me te nemen!
Kijk! Daar kunnen we wat mee. Heldere duidelijke taal. Bedankt voor deze FB!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:38 schreef jogy het volgende:
Het topic zou eventueel natuurlijk gesloten kunnen worden maar daar kan ik pas over oordelen als ik het eindresultaat mag bewonderen.
Die is meestal meteen weg opeens zo van poef!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb trouwens een TR aangegeven. Is die aangekomen?
Ik heb em net even opgezocht maar het [desbetreffende topic] is toch al een stille dood aan het sterven, is wel goed zo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb trouwens een TR aangegeven. Is die aangekomen?
Groetjes!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:33 schreef juiced het volgende:
[..]
Kijk! Daar kunnen we wat mee. Heldere duidelijke taal. Bedankt voor deze FB!
Ik ga buiten even een stukske fietsen hoor! Latertje!
Donequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zou [HOMO]#1757 Homo aangeboden :7 kunnen worden veranderd in: [HOMO]#1757 Homo aangeboden ?dank u
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:04 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben wel toe aan een koele dronk, wie biedt mij wat lekkers aan?
Waar? Ik zit in Amsterdam... en wil een koud biertje met m'n vrouw gaan doen op het balkon!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:38 schreef Jonathon het volgende:
Ik pak net een glas juice (Gele pak van appelsientje) met ijsklontjes, is dat wat?![]()
Ontopic: Ik zit buiten in de tuin.
[..]
Omdat we hier...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:37 schreef Quinazoline het volgende:
Vieze brief in mijn postvak.
Waarom weer open?
...benieuwd naar zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef Croupouque het volgende:
Wat heeft ze gedaan waardoor je haar op deze manier 'zwart' wil maken?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:08 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind de opvolger leuker, boontje komt om zijn loontje.
Meer dan een jaar al.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:02 schreef SpeedyRich het volgende:
NJ hoe lang ben jij nou al Onzin mod
heb je niet het record al gebroken
Mwoa, misschien heb je wel gelijk, ja. De TS post in vrijwel elk topic dat een slotje verdient en zijn/haar bijdrage eraan zorgt er meestal voor dat het topic écht nog véél slechter wordt, dus ik heb er inderdaad niet geheel eerlijk naar gekeken. Ik zal 'm heropenen en kijken of het wat word.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:38 schreef Faat het volgende:
Stofje waarom heb je deze gesloten?
Misschien vind je het niet leuk om met een slotje geassocieerd te worden, maar het zou toch best
een leuk topic kunnen worden als users dmv een plaatje omschreven worden? Volgens mij kun je
best leuke pics gaan verwachten in zo'n topic![]()
Foto was al weg. Voor de rest vecht je het zelf maar uit, dat is het risico van zo'n topic openen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:49 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
kan een fucking moderator ff al die crap uit mijn topic over mn lieve vriendjeverwijderen? iedereen wijkt van het onderwerp af, en vooral prive foto's verspreiden vind ik not done. maargoed
Linkje?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Foto was al weg. Voor de rest vecht je het zelf maar uit, dat is het risico van zo'n topic openen.
Wat wil jij met mijn mail, vlegel.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
pass je e-mail stuur ik het op.![]()
Verspreiden op gay sites wat anders.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:42 schreef SiemeN het volgende:
Wat wil jij met mijn mail, vlegel.
Je doet me een beetje denken aan ErwinEHVNL, of zoiets.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Verspreiden op gay sites wat anders.![]()
Misschien moet je minder negers pijpen, kunnen je mondhoeken weer genezen.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:47 schreef SiemeN het volgende:
Je doet me een beetje denken aan ErwinEHVNL, of zoiets.
Dat was ook zo'n bagger-user waar ik zelden tot nooit om kon lachen.
Je zet m'n zojuist genoemde punt wederom een hoop kracht bij.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien moet je minder negers pijpen, kunnen je mondhoeken weer genezen.![]()
Nog lang niet zo slecht als het topic.quote:
Daar moest je een uur over nadenken?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:33 schreef NaughtyMe het volgende:
zeg jogy, waarom gooi je nou mijn topic dicht?
snapte je het zelf niet?
Jawel hoor, dissen is het zelfde als flessen of in ouder Nederlansch foppen. Het grapje was gewoon niet grappig. Ik was gelukkig niet de enige die dat dacht want mocht de situatie zo zijn dat ík er niets aan vond maar de rest wel dan ben ik maar een nederige dienaar van het Fok volk en was ie open gebleven.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:33 schreef NaughtyMe het volgende:
zeg jogy, waarom gooi je nou mijn topic dicht?
snapte je het zelf niet?
Ik vond het wel een kek slotje, ontopic ook nog.quote:
Thanks babe....:)quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef Sebasser het volgende:
Kusje op alle intelligente dingen.
Dat is waar, het spijt me, ik bedoelde het niet serieus. Eigenlijk bedoel ik niets wat ik typ hier echt serieus.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef NaughtyMe het volgende:
Maar om dan meteen over IQ te beginnen, kan ook een kwestie van smaak zijn.....
Jij je zin.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef NaughtyMe het volgende:
Maar om dan meteen over IQ te beginnen, kan ook een kwestie van smaak zijn.....
Pfieuw, daar kom je goed weg jogy.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef NaughtyMe het volgende:
Hmmm, oke.....dan laten we het hierbij.....
Over dat IQ wil ik het nog wel eens met je over hebben, over smaak valt te twisten.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij je zin.
Je hebt een laag IQ én een slechte smaak.
Die neiging heb ik wel eens, maar de ervaring leert dat dat heel slecht is voor m'n beeldscherm.quote:
Gelukkig. Want het is niet mijn bedoeling om mensen een slecht gevoel te geven door een paar bits op een server ergens in een gebouw die dan weer door kilomters draad op een scherm verschijntquote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef NaughtyMe het volgende:
Hmmm, oke.....dan laten we het hierbij.....
Toch ben je ergens ook wel weer grappig, NJ.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Die neiging heb ik wel eens, maar de ervaring leert dat dat heel slecht is voor m'n beeldscherm.
Amenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelukkig. Want het is niet mijn bedoeling om mensen een slecht gevoel te geven door een paar bits op een server ergens in een gebouw die dan weer door kilomters draad op een scherm verschijnt
waarom zou ik dat willen?quote:
Ik vraag niet om je interesse, ik vraag om foto's dom koetje.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:46 schreef NaughtyMe het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen?
Je zult toch iets meer je best moeten doen om mijn interresse te wekken....
Gaan we weer.....laat maar.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vraag niet om je interesse, ik vraag om foto's dom koetje.
Dan blijft het nog altijd een kwestie van voorkeur en afspraken.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt een open relatie, dan moet dat toch kunnen?
Ach, ik heb vakantie en kan er wel tegen.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef jogy het volgende:
Helaas zijn mijn waarde collegae iets bloeddorstiger dan mij.
Even opletten Sneek, dit ligt gevoelig.quote:
Good cop, bad cop.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef jogy het volgende:
Helaas zijn mijn waarde collegae iets bloeddorstiger dan mij.
Ik moet hem nog even updaten, ik heb momenteel geen relatie meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef NaughtyMe het volgende:
[..]
Dan blijft het nog altijd een kwestie van voorkeur en afspraken.
En een trio hoort niet bij mijn voorkeuren.
Hoe open is jouw relatie?
Nou en?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik moet hem nog even updaten, ik heb momenteel geen relatie meer.
Ben bezig met iemand anders
Kusje bij, en alles is weer goedquote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef jogy het volgende:
Mijn excuses naar je man dan.
Je vroeg hoe open mijn relatie was.quote:
Ik heb het niet eens hoeven vragenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:56 schreef NaughtyMe het volgende:
Doei....
Laat hem nou, stamp hem niet zo in de grond, dat is pas leuk als je hem helemaal om je vinger gewonden heb, afspreekt op een station en dan film je hem terwijl hij wacht op je en na 4 uur wachten met een corset in zijn haar weer droevig richting huis gaat. Daarna moet je dat filmpje hier in ONZ posten voor ieders vermaak.quote:
Er is niets ergers dan een afgewezen man.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vroeg hoe open mijn relatie was.
Jogy, vind je het lief van mij als ik NaughtyMe lief vraag op te laten tyfen?
Ik kan me herinerren dat jij een paar keer, in je witte pak, op het station hebt staan wachten. Zijn daar filmpjes van eigenlijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Laat hem nou, stamp hem niet zo in de grond, dat is pas leuk als je hem helemaal om je vinger gewonden heb, afspreekt op een station en dan film je hem terwijl hij wacht op je en na 4 uur wachten met een corset in zijn haar weer droevig richting huis gaat. Daarna moet je dat filmpje hier in ONZ posten voor ieders vermaak.
Ben je altijd zo serieus?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:58 schreef NaughtyMe het volgende:
Waar haal jij weg dat ik hem de grond in stamp?
Het gewoon belangstelling voor zijn manier van een open relatie. Dat hij er dan zo op in gaat en zich zo snel 'beledigd' voelt is niet mijn verdienste.
Die man in het witte pak was ik niet hoor Snakey. Ik heb na lang aanhoudend gezeur van jou zogenaamd ingestemd met de afspraak maar in plaats dat ik ben gegaan heb ik de mensen van het Riagg ingeschakeld. Helaas heb je jezelf nooit bekend gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan me herinerren dat jij een paar keer, in je witte pak, op het station hebt staan wachten. Zijn daar filmpjes van eigenlijk?
Mmm, volgens mij had je die afspraken met MUUS, of Inso. 2004quote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Die man in het witte pak was ik niet hoor Snakey. Ik heb na lang aanhoudend gezeur van jou zogenaamd ingestemd met de afspraak maar in plaats dat ik ben gegaan heb ik de mensen van het Riagg ingeschakeld. Helaas heb je jezelf nooit bekend gemaakt.
2004? mijn god, zover gaat mijn geheugen niet hoor, als het al op het forum was gedaan dan kan je wel redelijk zeker zijn dat deze nooit serieus was. Aangezien ik nooit een wit pak heb gehad.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij had je die afspraken met MUUS, of Inso. 2004
Whatever.![]()
Je had hem inderdaad al verwijderd zag ik en ja ik laat het topic ook wel dicht.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:16 schreef SiemeN het volgende:
Hij is al weg, jogy. Maar laat evengoed maar dicht.
Leg eens uit, waarom ie soggens op slot gaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef NJ het volgende:
Nee.
Nachtbaggerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom ie soggens op slot gaat![]()
Hmmm ik vind dat niet zo handig, nu moet er gvd een nieuw deel 56 geopend worden terwijl deel 55 nog niet vol is...quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm ik vind dat niet zo handig, nu moet er gvd een nieuw deel 56 geopend worden terwijl deel 55 nog niet vol is...
Het is nachtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:16 schreef NJ het volgende:
Ik had jullie scherper ingeschat jongens.
Je had me welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:13 schreef NJ het volgende:
Ik wacht nog even op het kwartje, Remlof.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:22 schreef wolfrolf het volgende:
Overigens. Ik vind de titel en de PI van dit topic behoorlijk agressief!! [afbeelding]
Het is niet eens keiwarm!!!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OP's kunnen aangepast worden, net als TT's.
![]()
Ik ben al bekend met de algehele kutheid van de wereld, boenkel. Ik kom (quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Geef me een half uur met Jogy waarin ik hem even uitleg hoe kut het leven in feite is en je kunt hem als gematigd beschouwen.
Sorrie Stofje, ik heb teveel koffie op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
Tering. jogy. [afbeelding]. Doe normaal. [afbeelding].
Nou eh, het licht is wel heel fel vandaag hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:01 schreef jogy het volgende:
Succes! de buitenwereld is zo eng nog niet hoor.
Ik ga even kijken Be! Jammer dat je het niet zelf kanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Is het niet een klein beetje tijd voor een bezempje in: [CSDG] Het echte verhaal
Er staan inmiddels telefoonnummers die van CSDG zouden zijn en foto's van haar.
Of mochten die foto's nou wel ook al had die persoon ze niet zelf binnen FOk gepost?
Dat is waar, maar het is tenminste geen 3882 gradenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:04 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nou eh, het licht is wel heel fel vandaag hoor
Weer zo'n prachtige topicreeks die ik helemaal gemist heb vanwege vakantiewerk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Is het niet een klein beetje tijd voor een bezempje in: [CSDG] Het echte verhaal
Er staan inmiddels telefoonnummers die van CSDG zouden zijn en foto's van haar.
Of mochten die foto's nou wel ook al had die persoon ze niet zelf binnen FOk gepost?
Zijn al weg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef Zwaffel het volgende:
hoezo te buiten? qua foto's? als jogy het er niet mee eens is moet hij ze ff weghalen
edit : aah de foon nrs. Sorry. Jogy wil ze vast wel weg halenen anders edit ik ze ff
Jaaaa, dat gedoe in TRU is wel leuk voor de beginner maar je ziet al snel dat de realiteit nog kutter is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben al bekend met de algehele kutheid van de wereld, boenkel. Ik kom al jaren in TRU.
Zoals ik altijd zeg "het is maar geld" dus die belasting kan me gestolen worden, boenkel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jaaaa, dat gedoe in TRU is wel leuk voor de beginner maar je ziet al snel dat de realiteit nog kutter is.
Zoals een Rotterdamse wijsgeer laatst zei: "De engelen bewaren je niet meer, de belasting komt er aan!"
Succes met je date.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef razzberry het volgende:
Dank voor het sluiten van CSDG-topic modjes.
In dat geval. Ik ben sinds vrijdag hond- en dakloos, dus zielig, dus geef mij je geld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals ik altijd zeg "het is maar geld" dus die belasting kan me gestolen worden, boenkel.
Je kan wel bij mij gaan wonen, samen in één bed. Dan zal je pas voelen wat lijden is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In dat geval. Ik ben sinds vrijdag hond- en dakloos, dus zielig, dus geef mij je geld.
Of schrijf een review.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef razzberry het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal de foto's wel op Fok! posten![]()
Als ik maar lang genoeg niets kan vinden zal ik je daar nog aan houden ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan wel bij mij gaan wonen, samen in één bed. Dan zal je pas voelen wat lijden is.
Ok, ik zal het aan mijn ouders doorgeven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Als ik maar lang genoeg niets kan vinden zal ik je daar nog aan houden ook.
Jij woont nog bij paps en mams? Hoe laat moet ik dan naar bedje toe?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, ik zal het aan mijn ouders doorgeven.
Jep, ben wel naarstig op zoek naar een eigen plekje hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jij woont nog bij paps en mams? Hoe laat moet ik dan naar bedje toe?
Nogmaals sorryquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
Blijft dit aan de gang? De dubbele topics dus hè?. Maak eens afspraken ofzo.
uhuh doen wequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nogmaals sorry... mocht er een deel 4 van onze popi-jopi Hamster komen , dan spreken we op tijd af wie het volgende topic opent
(btw....dit is wel 1 van die liefste topics zonder noemenswaardig gebagger
)
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:59 schreef most_wanted het volgende:
Hoeveel kan ik verdienen bij een bezoek aan de spermabank
Wat een kuttopic.
Ben je van plan ook wat te doneren?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.
Neh, ik heb geen behoefte om kleine jogies op de wereld te zetten of ik ze nou ken of nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ben je van plan ook wat te doneren?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef yvonne het volgende:
[CUL test] Aldi nasiblokken
Doe es TTT van maken?
Die recepten !!!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef yvonne het volgende:
[CUL test] Aldi nasiblokken
Doe es TTT van maken?
Die recepten !!!
Bah!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kijk modjes.. dit bedoel ik... het moet toch echt van jullie komen.
Waar heb je het in godsnaam over? Dacht je werkelijk dat ik over jou hier bezig ben? Om de aandacht te vestigen op jouw bagger? Ik stop mijn ballen nog liever in een fruitpers dan dat ik ga zeiken over andermans gedragsstoornissen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Bah!
Lekker op een linkse manier lopen janken! Bah!
Doe maar niet...durf te wedden dat je je ballen ergens anders veel beter voor kan gebruikenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik stop mijn ballen nog liever in een fruitpers dan dat ik ga zeiken over andermans gedragsstoornissen.
De fruitpers is ook beter te gebruiken trouwens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe maar niet...durf te wedden dat je je ballen ergens anders veel beter voor kan gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
De fruitpers is ook beter te gebruiken trouwens.
Hm, geen slim plan. Als de sluitposts tè leuk worden dan gaan mensen bagger posten voor de sluitpost. Dus zoals we het nu doen, veel sluiposts als 'bagger' en 'doe maar niet' en hier en daar een pareltje is de manier die het beste werkt. Wij bewandelen de dunne lijn die maar weinigen durven te bewandelen, wij zijn de dijk die de vloedgolf aan bagger nog een beetje in toom houden, de ridders van de ronde tafel en de strijders van de verloren strijd maar we zullen nooit verzaken! Nooit zeg ik je!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kunnen de moderator zich wat meer humor gaan aanmeten? Zich wat meer moeite doen om een originele, toffe slotopmerking te bedenken die om te lachen is.. kijk in ONZ moet de humor van de moderators komen, niet van de TS per se. Dank alvast.
Na meer dan een jaar gebeurt me dit nog steeds af en toe.quote:
Mij ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Na meer dan een jaar gebeurt me dit nog steeds af en toe.
Zeer nobel werkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, geen slim plan. Als de sluitposts tè leuk worden dan gaan mensen bagger posten voor de sluitpost. Dus zoals we het nu doen, veel sluiposts als 'bagger' en 'doe maar niet' en hier en daar een pareltje is de manier die het beste werkt. Wij bewandelen de dunne lijn die maar weinigen durven te bewandelen, wij zijn de dijk die de vloedgolf aan bagger nog een beetje in toom houden, de ridders van de ronde tafel en de strijders van de verloren strijd maar we zullen nooit verzaken! Nooit zeg ik je!
Daar hebben ze dan weer feedback voor hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeer nobel werk![]()
Al denk ik niet dat de hoorde ONZ'ers dan gaan posten voor de slotgrappen, want ze kunnen er toch niet meer na posten.
lol kom ik niet eens aan toequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeer nobel werk![]()
Al denk ik niet dat de hoorde ONZ'ers dan gaan posten voor de slotgrappen, want ze kunnen er toch niet meer na posten.
van vandaag dan he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef remlof het volgende:
fipo!
ik vraag nooit om bansquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent het toch wel met me eens?
Ik zal het niet doorvertellen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vraag nooit om bans
mijn ouders hebben de oorlog nog meegemaakt
Ik was net van plan te gaan slapen, maar als ik tegen half 7 wakker ga worden..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mogguh Sebasser, het wordt een mooie dag. Maak er wat van. [afbeelding]
Ik wil weer het warme weer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:26 schreef Sjibble het volgende:
come on, get real, het blijft de hele week KUTweer
lekker binnenblijven
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 02:39 schreef mart89 het volgende:
EN NU GA IK WEER OPNIEUW DEZE KUT SITE HACKEN
Ik baggerde nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Funny clips topic.
En bagger hoort hier niet thuis, PDL.
Yeah, right.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi Bupatih.
[..]
Ik baggerde niet. Alles wat ik zei was on-topic.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen hond kan tegen Dribbel_ op.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Op vakantie, maar hij heeft ook een ban voor onbepaalde tijd.![]()
heeft dan ook héél veel met een halve hond te maken!quote:
Mits kwaliteits-topic'squote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Whoohoo Bupatih weer terug... lang leve de regen aan slotjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |