Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Je bent gefrustreerd, is het niet? Dat is best begrijpelijk, hoor. Ik bedoel, het valt natuurlijk niet mee! De ene keer pesten je vriendjes je en wordt je sociale leventje naar de tyfus geholpen, en als je je tot overmaat van ramp maar registreert op een willekeurig uitgekozen forum, dat je graag zou zien als vervanging van het sociale leven dat je niet hebt, word je ook dáár niet geaccepteerd. Nee, echt, ik begrijp het he-le-maal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hey Chowi, moet je niet in dat nieuwe subforum zijn?
Misschien als je een foto plaatst met een zak over je hoofd, dat er iemand wil reageren.
Volgens mij ben je nu helemaal je eigen leven aan het posten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd, is het niet? Dat is best begrijpelijk, hoor. Ik bedoel, het valt natuurlijk niet mee! De ene keer pesten je vriendjes je en wordt je sociale leventje naar de tyfus geholpen, en als je je tot overmaat van ramp maar registreert op een willekeurig uitgekozen forum, dat je graag zou zien als vervanging van het sociale leven dat je niet hebt, word je ook dáár niet geaccepteerd. Nee, echt, ik begrijp het he-le-maal.
Dít is nét zo gevat als "Nee, jij dan!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu helemaal je eigen leven aan het posten.
![]()
Jij moet echt een keer stevig geneukt worden!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd, is het niet? Dat is best begrijpelijk, hoor. Ik bedoel, het valt natuurlijk niet mee! De ene keer pesten je vriendjes je en wordt je sociale leventje naar de tyfus geholpen, en als je je tot overmaat van ramp maar registreert op een willekeurig uitgekozen forum, dat je graag zou zien als vervanging van het sociale leven dat je niet hebt, word je ook dáár niet geaccepteerd. Nee, echt, ik begrijp het he-le-maal.
Nee, ik word geloof ik wel allround geaccepteerd op Fok!.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu helemaal je eigen leven aan het posten.
![]()
Ik had je nog gemaild van de weekquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef Stofje het volgende:
Nee joh, gekkies!
Als je jezelf eens zou accepteren. Zou een hoop helpen, Cho.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik word geloof ik wel allround geaccepteerd op Fok!.
Zeg je wel eens iets kloppends?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als je jezelf eens zou accepteren. Zou een hoop helpen, Cho.
Ja, kut. Ik zag het toevallig een uur geleden. Voorlopig even niet, vrees ik. Misschien september, oktober.quote:
Zoek een schoolplein op en ga daar lekker verder groep acht-en.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als je jezelf eens zou accepteren. Zou een hoop helpen, Cho.
Okquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, kut. Ik zag het toevallig een uur geleden. Voorlopig even niet, vrees ik. Misschien september, oktober.
Dat mag hij toch helemaal niet zéggen?quote:
Jawel hoor. Jij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb jij weleens vrienden gehad, náást internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |