Zijn al weg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef Zwaffel het volgende:
hoezo te buiten? qua foto's? als jogy het er niet mee eens is moet hij ze ff weghalen
edit : aah de foon nrs. Sorry. Jogy wil ze vast wel weg halenen anders edit ik ze ff
Jaaaa, dat gedoe in TRU is wel leuk voor de beginner maar je ziet al snel dat de realiteit nog kutter is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben al bekend met de algehele kutheid van de wereld, boenkel. Ik kom al jaren in TRU.
Zoals ik altijd zeg "het is maar geld" dus die belasting kan me gestolen worden, boenkel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jaaaa, dat gedoe in TRU is wel leuk voor de beginner maar je ziet al snel dat de realiteit nog kutter is.
Zoals een Rotterdamse wijsgeer laatst zei: "De engelen bewaren je niet meer, de belasting komt er aan!"
Succes met je date.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef razzberry het volgende:
Dank voor het sluiten van CSDG-topic modjes.
In dat geval. Ik ben sinds vrijdag hond- en dakloos, dus zielig, dus geef mij je geld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals ik altijd zeg "het is maar geld" dus die belasting kan me gestolen worden, boenkel.
Je kan wel bij mij gaan wonen, samen in één bed. Dan zal je pas voelen wat lijden is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In dat geval. Ik ben sinds vrijdag hond- en dakloos, dus zielig, dus geef mij je geld.
Of schrijf een review.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef razzberry het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal de foto's wel op Fok! posten![]()
Als ik maar lang genoeg niets kan vinden zal ik je daar nog aan houden ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan wel bij mij gaan wonen, samen in één bed. Dan zal je pas voelen wat lijden is.
Ok, ik zal het aan mijn ouders doorgeven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Als ik maar lang genoeg niets kan vinden zal ik je daar nog aan houden ook.
Jij woont nog bij paps en mams? Hoe laat moet ik dan naar bedje toe?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, ik zal het aan mijn ouders doorgeven.
Jep, ben wel naarstig op zoek naar een eigen plekje hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jij woont nog bij paps en mams? Hoe laat moet ik dan naar bedje toe?
Nogmaals sorryquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
Blijft dit aan de gang? De dubbele topics dus hè?. Maak eens afspraken ofzo.
uhuh doen wequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nogmaals sorry... mocht er een deel 4 van onze popi-jopi Hamster komen , dan spreken we op tijd af wie het volgende topic opent
(btw....dit is wel 1 van die liefste topics zonder noemenswaardig gebagger
)
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:59 schreef most_wanted het volgende:
Hoeveel kan ik verdienen bij een bezoek aan de spermabank
Wat een kuttopic.
Ben je van plan ook wat te doneren?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.
Neh, ik heb geen behoefte om kleine jogies op de wereld te zetten of ik ze nou ken of nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ben je van plan ook wat te doneren?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef yvonne het volgende:
[CUL test] Aldi nasiblokken
Doe es TTT van maken?
Die recepten !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |