whehehehe... niet echt aan te raden btwquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:42 schreef RTB het volgende:
[..]
zoek ook maar meteen op lemonparty en meatspin, dan heb je de meeste wel gehad.
te laat.. hij staat al in mijn geheugen nu..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:49 schreef The_Terminator het volgende:
Dit soort topics open je in het vervolg maar in ONZ.
Derhalve een schopje in die richting.
Owja, die laaste foto heb ik verwijderd, reden lijkt mij wel duidelijk.
hahahah... geniaalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:56 schreef vamos1 het volgende:
[..]
te laat.. hij staat al in mijn geheugen nu..
en dan heb ik het niet over me cache![]()
Als je je postadres geeft dan print ik 'm uit en stuur ik 'm wel naar je toequote:
Nee, ga jij maar fijn googlen op ranzige woorden zoals goatse, tubgirl en lemonparty. Veel plezierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:03 schreef Aurelianus het volgende:
Post die verwijderde foto nog eens. Met een linkje dan.
Ligt het aan mij of ben ik de enige die dit topic überhaupt helemaal niet vind kunnen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:49 schreef The_Terminator het volgende:
Dit soort topics open je in het vervolg maar in ONZ.
Derhalve een schopje in die richting.
Owja, die laaste foto heb ik verwijderd, reden lijkt mij wel duidelijk.
Je weet dat je in ONZ bent?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben ik de enige die dit topic überhaupt helemaal niet vind kunnen?
Ja. Maar is dat een vrijbrief voor het op een hele achterlijke manier bashen van één bepaalde user?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben ik de enige die dit topic überhaupt helemaal niet vind kunnen?
Ik vind het vooral een ziek en walgelijk idee dat iemand die foto's heeft uitgeprint, er een ranzige brief bij heeft geschreven en dit aan iemand anders heeft gestuurd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nee.
Sowieso, die foto's van Sylvana, mogen die wel zomaar geplaatst worden?
Ik vind het nogal lomp eerlijk gezegd.
Hij is niet echt gestuurd volgens mij, want die postzegel etc. zal niet geaccepteerd worden, dus het zullen wel vrienden zijn die een geintje met elkaar willen uithalen. Maar dan nog is het nogal lomp om dat ten koste van iemand anders te doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een ziek en walgelijk idee dat iemand die foto's heeft uitgeprint, er een ranzige brief bij heeft geschreven en dit aan iemand anders heeft gestuurd.
Nope, ligt niet aan jou. Maar ja, puberhumor he..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Helaas? Ik dacht dat je er altijd dagjes mee uit ging en samen mee ging plassen bij het station?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:34 schreef daeri het volgende:
Ik heb helaas nog echte kaartjes van Sylvana
Puderhumor of niet. Ik vind het toch te ver gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Nope, ligt niet aan jou. Maar ja, puberhumor he..![]()
Dat een mod 'm dan een schopje geeft naar ONZ in plaats van een slotje erop te zetten...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Nope, ligt niet aan jou. Maar ja, puberhumor he..![]()
Nou, weet je wat, ik vraag even wat de ONZ mods er van vinden. Tot die tijd gaat er wel even een slotje op.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat een mod 'm dan een schopje geeft naar ONZ in plaats van een slotje erop te zetten....
Niks, ik heb die brief niet gemaakt. Huisgenoot.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef Croupouque het volgende:
Wat heeft ze gedaan waardoor je haar op deze manier 'zwart' wil maken?
Maar waarom dan? Ze heeft toch niks mis gedaan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Niks, ik heb die brief niet gemaakt. Huisgenoot.
Maar ondertussen post je het wel.. Dus je gaat me niet vertellen dat je haar niet zwart wil maken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck. Ik heb die gore brief hier, voor hetzelfde geld stond jij er in.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar ondertussen post je het wel.. Dus je gaat me niet vertellen dat je haar niet zwart wil maken.
Dan is het wel zwak om je huisgenoot de schuld te geven..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck. Ik heb die gore brief hier, voor hetzelfde geld stond jij er in.
Dan had ik 'm nog gepost.
Wat voor zin heeft 't dan om te 'klikken' dat sylvana post in parenclub-topics?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck. Ik heb die gore brief hier, voor hetzelfde geld stond jij er in.
Ik geef niemand de schuld. Flikker nou eens op met je gezeik, stuk moeder.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:50 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dan is het wel zwak om je huisgenoot de schuld te geven..
Ik vind het nogal kinderachtig. Stel je voor dat het foto's van je vriendin waren, of van iemand anders die je goed kent.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Flikker zelf op het met zwart maken van Sylvana, of van wie dan ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld. Flikker nou eens op met je gezeik, stuk moeder.
En dit lijkt toch verdacht veel op het afschuiven van de schuld op je huisgenoot.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Sylvana is je vriendin?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig. Stel je voor dat het foto's van je vriendin waren, of van iemand anders die je goed kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |