Ik denk dat Sylvana aanneemt dat wij schizofreen zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:28 schreef Quinazoline het volgende:
Waarom is de postcode op de envelop achter de brief anders dan die op de brief.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvana aanneemt dat wij schizofreen zijn.
Kan je nagaan hoe groot haar liefde voor mij is!quote:
Woei.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:25 schreef Skv het volgende:
De anale kontsex sta ik echter wél positief tegenover.
krijg het er ook niet bepaald warm van (en dat is knap gezien de huidige temperatuur)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef AlohaXa het volgende:
Bah bah bah bah bah bah bah bah bah, kun je die laatste brief niet achter een linkje plaatsen? Dat is zooooooo goor
Ook zo moeilijk om een foto van iemand anders uit te printenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:35 schreef Skv het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Sylvana
De foto's matchen wel!
Kutwijf is het, hé?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:42 schreef RedDevil085 het volgende:
Rot eens op, ranzige aandachtshoer
Dan moet 'ie eerst naar ONZ.quote:
Je moeder in een bakfiets!quote:
Er is zoveel mogelijk tegenwoordig!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Die laatste foto... wat doe je?
Ik wist niet dat dat mogelijk was en eerlijk gezegt had ik het liever ook niet geweten.![]()
![]()
![]()
![]()
Haha ik dacht dat iedereen die wel eens op het net doet surfen op de hoogte was van goatse.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Die laatste foto... wat doe je?
Ik wist niet dat dat mogelijk was en eerlijk gezegt had ik het liever ook niet geweten.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat iedereen die wel eens op het net doet surfen op de hoogte was van goatse.
tubgirl?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:39 schreef gronk het volgende:
Straks gaat-ie zeggen dat ie ook tubgirl nog nooit heeft gezien
En dat heb ik inderdaad nog nooit gezien. Ik zou niet weten wat het is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:39 schreef gronk het volgende:
Straks gaat ze zeggen dat ie ook tubgirl nog nooit heeft gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |