How true...quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:26 schreef jogy het volgende:
Weer 10 minuten aan levenskracht door het putje gegooid door dit door te lezen.
Hij was wel een beetje lullig, hè?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:18 schreef jogy het volgende:
Wat een kutopmerking, buppie.
Ik dacht dat het een andere oorzaak had.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Stofje het volgende:
Goed topic, dit. Ik heb er hernieuwde levensenergie van gekregen.
Neem je die ondankbare hond toffe moderator nog mee a.s. zaterdag?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een andere oorzaak had.![]()
Wat heeft dat nou voor zin alstie eventueel toch wordt gesloten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
uhm.. misschien moet je even vertellen waar het topic over gaat?
Schelm! Je zit een loopje met me te nemen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:38 schreef juiced het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou voor zin alstie eventueel toch wordt gesloten?![]()
Nouja zeg!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Schelm! Je zit een loopje met me te nemen!
Kijk! Daar kunnen we wat mee. Heldere duidelijke taal. Bedankt voor deze FB!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:38 schreef jogy het volgende:
Het topic zou eventueel natuurlijk gesloten kunnen worden maar daar kan ik pas over oordelen als ik het eindresultaat mag bewonderen.
Die is meestal meteen weg opeens zo van poef!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb trouwens een TR aangegeven. Is die aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |