Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Je bent gefrustreerd, is het niet? Dat is best begrijpelijk, hoor. Ik bedoel, het valt natuurlijk niet mee! De ene keer pesten je vriendjes je en wordt je sociale leventje naar de tyfus geholpen, en als je je tot overmaat van ramp maar registreert op een willekeurig uitgekozen forum, dat je graag zou zien als vervanging van het sociale leven dat je niet hebt, word je ook dáár niet geaccepteerd. Nee, echt, ik begrijp het he-le-maal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hey Chowi, moet je niet in dat nieuwe subforum zijn?
Misschien als je een foto plaatst met een zak over je hoofd, dat er iemand wil reageren.
Volgens mij ben je nu helemaal je eigen leven aan het posten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd, is het niet? Dat is best begrijpelijk, hoor. Ik bedoel, het valt natuurlijk niet mee! De ene keer pesten je vriendjes je en wordt je sociale leventje naar de tyfus geholpen, en als je je tot overmaat van ramp maar registreert op een willekeurig uitgekozen forum, dat je graag zou zien als vervanging van het sociale leven dat je niet hebt, word je ook dáár niet geaccepteerd. Nee, echt, ik begrijp het he-le-maal.
Dít is nét zo gevat als "Nee, jij dan!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu helemaal je eigen leven aan het posten.
![]()
Jij moet echt een keer stevig geneukt worden!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd, is het niet? Dat is best begrijpelijk, hoor. Ik bedoel, het valt natuurlijk niet mee! De ene keer pesten je vriendjes je en wordt je sociale leventje naar de tyfus geholpen, en als je je tot overmaat van ramp maar registreert op een willekeurig uitgekozen forum, dat je graag zou zien als vervanging van het sociale leven dat je niet hebt, word je ook dáár niet geaccepteerd. Nee, echt, ik begrijp het he-le-maal.
Nee, ik word geloof ik wel allround geaccepteerd op Fok!.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu helemaal je eigen leven aan het posten.
![]()
Ik had je nog gemaild van de weekquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef Stofje het volgende:
Nee joh, gekkies!
Als je jezelf eens zou accepteren. Zou een hoop helpen, Cho.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik word geloof ik wel allround geaccepteerd op Fok!.
Zeg je wel eens iets kloppends?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als je jezelf eens zou accepteren. Zou een hoop helpen, Cho.
Ja, kut. Ik zag het toevallig een uur geleden. Voorlopig even niet, vrees ik. Misschien september, oktober.quote:
Zoek een schoolplein op en ga daar lekker verder groep acht-en.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als je jezelf eens zou accepteren. Zou een hoop helpen, Cho.
Okquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, kut. Ik zag het toevallig een uur geleden. Voorlopig even niet, vrees ik. Misschien september, oktober.
Dat mag hij toch helemaal niet zéggen?quote:
Jawel hoor. Jij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb jij weleens vrienden gehad, náást internet?
Puik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
Vragen met vragen beantwoorden is een teken van zwakte.
Ergo: Chowi wins the match.
*ding* *ding* *ding*
En nou weer allemaal verder gaan met lief en braaf FOK!ken.
Jij kiest weer voor de vrouw natuurlijk, slijmbalquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
*ding* *ding* *ding*
Mwoa. Je kunt 'm mailen, je kunt het vragen in zijn fotoboek, maar een speciaal topic openen hierover is wat overdone. Bovendien ontaardde het -en daar ben ik zeker mede debet aan- in een discussie over new- en oldskool hiphop. Maar goed, vooral dat eerste, dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef razzberry het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom mijn topic
Een vraag aan dWc_RuffRyder.
Op slot is gegooid.
Het leek mij een legitime vraag.
Het intellect, Nolius. Het intellect.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij kiest weer voor de vrouw natuurlijk, slijmbal
En omdat het een neger is!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa. Je kunt 'm mailen, je kunt het vragen in zijn fotoboek, maar een speciaal topic openen hierover is wat overdone. Bovendien ontaardde het -en daar ben ik zeker mede debet aan- in een discussie over new- en oldskool hiphop. Maar goed, vooral dat eerste, dus.
Je bent wel voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
*ding* *ding* *ding*
Whehe, ze zenden tegenwoordig zelfs Dr.Phil uit op Nickelodeon!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent wel voorspelbaar.
Waarom toch, waarom Bupatih... ben je zo zelfverzekerd op internet althans maar ben je in het echt heel erg verlegen?
Komt het omdat je misschien niet zo knap bent? Of zelfs nog een maagd?
Of is er iets tragisch gebeurd in je jeugd? Hebben de kinderen je op school gepest?
Je moet weten dat je altijd bij me kan komen om te praten, hé.
En weer ben je voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, ze zenden tegenwoordig zelfs Dr.Phil uit op Nickelodeon!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, ze zenden tegenwoordig zelfs Dr.Phil uit op Nickelodeon!
Oke, bedankt voor de reactie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa. Je kunt 'm mailen, je kunt het vragen in zijn fotoboek, maar een speciaal topic openen hierover is wat overdone. Bovendien ontaardde het -en daar ben ik zeker mede debet aan- in een discussie over new- en oldskool hiphop. Maar goed, vooral dat eerste, dus.
Ja, hallo, hiermee kun je aankomen bij 95 procent van de FOK!kersquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent wel voorspelbaar.
Waarom toch, waarom Bupatih... ben je zo zelfverzekerd op internet althans maar ben je in het echt heel erg verlegen?
Komt het omdat je misschien niet zo knap bent? Of zelfs nog een maagd?
Of is er iets tragisch gebeurd in je jeugd? Hebben de kinderen je op school gepest?
No offence, je weetquote:
Omdat jij niks over mij weet dus ook niet moet gaan stellen dat ik 'zo zelfverzekerd ben op het internet, maar in het echt verlegen'. Dáár ga je al de fout in. En dan neem ik niet eens de moeite om op de rest van je 'psychologie van de koude grond'-post in te gaan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:04 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En weer ben je voorspelbaar.
Waarom beantwoord je mijn vragen niet?
m_w zag die grap anders al van mijlenver aankomen, hoor!quote:
Maar dat is toch wat jullie doen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat jij niks over mij weet dus ook niet moet gaan stellen dat ik 'zo zelfverzekerd ben op het internet, maar in het echt verlegen'. Dáár ga je al de fout in. En dan neem ik niet eens de moeite om op de rest van je 'psychologie van de koude grond'-post in te gaan.
Zoals ik al zei: post nou maar normaal mee, want je staat nu al genoeg voor lul met je domme gezwam.
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
m_w zag die grap anders al van mijlenver aankomen, hoor!
Ja. Hoppa. Ga nou maar ergens anders je plassertje tegenaan schuren. Dáág.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat jullie doen?
Andere mensen neerhalen zodat je zelf niet zo opvalt.
Volgens mij ben jij hier degene die met een bitchfight bezig wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ja, ga anders samen ergens een potje verplassen. Werkt ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Hoppa. Ga nou maar ergens anders je plassertje tegenaan schuren. Dáág.
Maar, maar, maar ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik val dan ook hélémáál niet op met mijn moderatorschop, mijn narcistische en teringlange fotoboek, mijn gevatte posts en....euh.....mijn toffe fanfoto's!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ow, m_wquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
En was jíj niet diegene die out of the blue Chowi begon aan te vallen in het vorige FB-topic? 'Nuff said, right?
Het is ook reuze creatief en kansrijk om gewoon een hele tekst te copy-pasten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wtf waarom wordt I can make you feel like I've never had sex before. nou weer op slot gegooid. Het lijkt tweakers wel hier.![]()
Zoals jullie doen met de OP van deze topic?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is ook reuze creatief en kansrijk om gewoon een hele tekst te copy-pasten.
*proest*quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals jullie doen met de OP van deze topic?
Dit is het FB-topic. De bedoeling van dit topic staat daarin uitgelegd. Het is onzin om dat telkens te veranderen, aangezien dit topic niet "nieuw" is. Had je niet zelf kunnen bedenken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals jullie doen met de OP van deze topic?
Pff het was gewoon een Beavis and Butthead fan topic.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
Het is ook reuze creatief en kansrijk om gewoon een hele tekst te copy-pasten.
Oh ja, hoera, gelukkig hebben we dat nog nooit gehad hier.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pff het was gewoon een Beavis and Butthead fan topic.![]()
Hm, van een ONZ-mod zou je toch wel een gevoel voor humor mogen verwachtenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is het FB-topic. De bedoeling van dit topic staat daarin uitgelegd. Het is onzin om dat telkens te veranderen, aangezien dit topic niet "nieuw" is. Had je niet zelf kunnen bedenken?
Jezus wat een attitude. Je voelt je wel heel wat he.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh ja, hoera, gelukkig hebben we dat nog nooit gehad hier.
Je zou PI's moeten gebruiken. Cynisme en sarcasme zijn soms nogal lastig te doorzien op een forum.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm, van een ONZ-mod zou je toch wel een gevoel voor humor mogen verwachtenWederdom ben ik teleurgesteld.
Je meent hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je zou PI's moeten gebruiken. Cynisme en sarcasme zijn soms nogal lastig te doorzien op een forum.
O.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef KaMo het volgende:
Dankzei mijn topic van net heeft mijn badeend wel een naam:; Stofje the MODinator!'
Matigquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
KaMo dadelijk in bad: "Nou, nou, jij bent me er eendje."
How true...quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:26 schreef jogy het volgende:
Weer 10 minuten aan levenskracht door het putje gegooid door dit door te lezen.
Hij was wel een beetje lullig, hè?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:18 schreef jogy het volgende:
Wat een kutopmerking, buppie.
Ik dacht dat het een andere oorzaak had.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Stofje het volgende:
Goed topic, dit. Ik heb er hernieuwde levensenergie van gekregen.
Neem je die ondankbare hond toffe moderator nog mee a.s. zaterdag?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een andere oorzaak had.![]()
Wat heeft dat nou voor zin alstie eventueel toch wordt gesloten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
uhm.. misschien moet je even vertellen waar het topic over gaat?
Schelm! Je zit een loopje met me te nemen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:38 schreef juiced het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou voor zin alstie eventueel toch wordt gesloten?![]()
Nouja zeg!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Schelm! Je zit een loopje met me te nemen!
Kijk! Daar kunnen we wat mee. Heldere duidelijke taal. Bedankt voor deze FB!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:38 schreef jogy het volgende:
Het topic zou eventueel natuurlijk gesloten kunnen worden maar daar kan ik pas over oordelen als ik het eindresultaat mag bewonderen.
Die is meestal meteen weg opeens zo van poef!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb trouwens een TR aangegeven. Is die aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |