Ja. Hoppa. Ga nou maar ergens anders je plassertje tegenaan schuren. Dáág.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat jullie doen?
Andere mensen neerhalen zodat je zelf niet zo opvalt.
Volgens mij ben jij hier degene die met een bitchfight bezig wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ja, ga anders samen ergens een potje verplassen. Werkt ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Hoppa. Ga nou maar ergens anders je plassertje tegenaan schuren. Dáág.
Maar, maar, maar ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa. Je kunt 'm mailen, je kunt het vragen in zijn fotoboek, maar een speciaal topic openen hierover is wat overdone. Bovendien ontaardde het -en daar ben ik zeker mede debet aan- in een discussie over new- en oldskool hiphop. Maar goed, vooral dat eerste, dus.
Nee, ik val dan ook hélémáál niet op met mijn moderatorschop, mijn narcistische en teringlange fotoboek, mijn gevatte posts en....euh.....mijn toffe fanfoto's!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ow, m_wquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
En was jíj niet diegene die out of the blue Chowi begon aan te vallen in het vorige FB-topic? 'Nuff said, right?
Het is ook reuze creatief en kansrijk om gewoon een hele tekst te copy-pasten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wtf waarom wordt I can make you feel like I've never had sex before. nou weer op slot gegooid. Het lijkt tweakers wel hier.![]()
Zoals jullie doen met de OP van deze topic?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is ook reuze creatief en kansrijk om gewoon een hele tekst te copy-pasten.
*proest*quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals jullie doen met de OP van deze topic?
Dit is het FB-topic. De bedoeling van dit topic staat daarin uitgelegd. Het is onzin om dat telkens te veranderen, aangezien dit topic niet "nieuw" is. Had je niet zelf kunnen bedenken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals jullie doen met de OP van deze topic?
Pff het was gewoon een Beavis and Butthead fan topic.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
Het is ook reuze creatief en kansrijk om gewoon een hele tekst te copy-pasten.
Oh ja, hoera, gelukkig hebben we dat nog nooit gehad hier.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pff het was gewoon een Beavis and Butthead fan topic.![]()
Hm, van een ONZ-mod zou je toch wel een gevoel voor humor mogen verwachtenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is het FB-topic. De bedoeling van dit topic staat daarin uitgelegd. Het is onzin om dat telkens te veranderen, aangezien dit topic niet "nieuw" is. Had je niet zelf kunnen bedenken?
Jezus wat een attitude. Je voelt je wel heel wat he.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh ja, hoera, gelukkig hebben we dat nog nooit gehad hier.
Je zou PI's moeten gebruiken. Cynisme en sarcasme zijn soms nogal lastig te doorzien op een forum.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm, van een ONZ-mod zou je toch wel een gevoel voor humor mogen verwachtenWederdom ben ik teleurgesteld.
Je meent hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je zou PI's moeten gebruiken. Cynisme en sarcasme zijn soms nogal lastig te doorzien op een forum.
O.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef KaMo het volgende:
Dankzei mijn topic van net heeft mijn badeend wel een naam:; Stofje the MODinator!'
Matigquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
KaMo dadelijk in bad: "Nou, nou, jij bent me er eendje."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |