Die neiging heb ik wel eens, maar de ervaring leert dat dat heel slecht is voor m'n beeldscherm.quote:
Gelukkig. Want het is niet mijn bedoeling om mensen een slecht gevoel te geven door een paar bits op een server ergens in een gebouw die dan weer door kilomters draad op een scherm verschijntquote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef NaughtyMe het volgende:
Hmmm, oke.....dan laten we het hierbij.....
Toch ben je ergens ook wel weer grappig, NJ.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Die neiging heb ik wel eens, maar de ervaring leert dat dat heel slecht is voor m'n beeldscherm.
Amenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelukkig. Want het is niet mijn bedoeling om mensen een slecht gevoel te geven door een paar bits op een server ergens in een gebouw die dan weer door kilomters draad op een scherm verschijnt
waarom zou ik dat willen?quote:
Ik vraag niet om je interesse, ik vraag om foto's dom koetje.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:46 schreef NaughtyMe het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen?
Je zult toch iets meer je best moeten doen om mijn interresse te wekken....
Gaan we weer.....laat maar.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vraag niet om je interesse, ik vraag om foto's dom koetje.
Dan blijft het nog altijd een kwestie van voorkeur en afspraken.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt een open relatie, dan moet dat toch kunnen?
Ach, ik heb vakantie en kan er wel tegen.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef jogy het volgende:
Helaas zijn mijn waarde collegae iets bloeddorstiger dan mij.
Even opletten Sneek, dit ligt gevoelig.quote:
Good cop, bad cop.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef jogy het volgende:
Helaas zijn mijn waarde collegae iets bloeddorstiger dan mij.
Ik moet hem nog even updaten, ik heb momenteel geen relatie meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef NaughtyMe het volgende:
[..]
Dan blijft het nog altijd een kwestie van voorkeur en afspraken.
En een trio hoort niet bij mijn voorkeuren.
Hoe open is jouw relatie?
Nou en?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik moet hem nog even updaten, ik heb momenteel geen relatie meer.
Ben bezig met iemand anders
Kusje bij, en alles is weer goedquote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef jogy het volgende:
Mijn excuses naar je man dan.
Je vroeg hoe open mijn relatie was.quote:
Ik heb het niet eens hoeven vragenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:56 schreef NaughtyMe het volgende:
Doei....
Laat hem nou, stamp hem niet zo in de grond, dat is pas leuk als je hem helemaal om je vinger gewonden heb, afspreekt op een station en dan film je hem terwijl hij wacht op je en na 4 uur wachten met een corset in zijn haar weer droevig richting huis gaat. Daarna moet je dat filmpje hier in ONZ posten voor ieders vermaak.quote:
Er is niets ergers dan een afgewezen man.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vroeg hoe open mijn relatie was.
Jogy, vind je het lief van mij als ik NaughtyMe lief vraag op te laten tyfen?
Ik kan me herinerren dat jij een paar keer, in je witte pak, op het station hebt staan wachten. Zijn daar filmpjes van eigenlijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Laat hem nou, stamp hem niet zo in de grond, dat is pas leuk als je hem helemaal om je vinger gewonden heb, afspreekt op een station en dan film je hem terwijl hij wacht op je en na 4 uur wachten met een corset in zijn haar weer droevig richting huis gaat. Daarna moet je dat filmpje hier in ONZ posten voor ieders vermaak.
Ben je altijd zo serieus?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:58 schreef NaughtyMe het volgende:
Waar haal jij weg dat ik hem de grond in stamp?
Het gewoon belangstelling voor zijn manier van een open relatie. Dat hij er dan zo op in gaat en zich zo snel 'beledigd' voelt is niet mijn verdienste.
Die man in het witte pak was ik niet hoor Snakey. Ik heb na lang aanhoudend gezeur van jou zogenaamd ingestemd met de afspraak maar in plaats dat ik ben gegaan heb ik de mensen van het Riagg ingeschakeld. Helaas heb je jezelf nooit bekend gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan me herinerren dat jij een paar keer, in je witte pak, op het station hebt staan wachten. Zijn daar filmpjes van eigenlijk?
Mmm, volgens mij had je die afspraken met MUUS, of Inso. 2004quote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Die man in het witte pak was ik niet hoor Snakey. Ik heb na lang aanhoudend gezeur van jou zogenaamd ingestemd met de afspraak maar in plaats dat ik ben gegaan heb ik de mensen van het Riagg ingeschakeld. Helaas heb je jezelf nooit bekend gemaakt.
2004? mijn god, zover gaat mijn geheugen niet hoor, als het al op het forum was gedaan dan kan je wel redelijk zeker zijn dat deze nooit serieus was. Aangezien ik nooit een wit pak heb gehad.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij had je die afspraken met MUUS, of Inso. 2004
Whatever.![]()
Je had hem inderdaad al verwijderd zag ik en ja ik laat het topic ook wel dicht.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:16 schreef SiemeN het volgende:
Hij is al weg, jogy. Maar laat evengoed maar dicht.
Leg eens uit, waarom ie soggens op slot gaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef NJ het volgende:
Nee.
Nachtbaggerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom ie soggens op slot gaat![]()
Hmmm ik vind dat niet zo handig, nu moet er gvd een nieuw deel 56 geopend worden terwijl deel 55 nog niet vol is...quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm ik vind dat niet zo handig, nu moet er gvd een nieuw deel 56 geopend worden terwijl deel 55 nog niet vol is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |