dat had je beter een paar uur geleden al kunnen doenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:30 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
geen zin om verder in te gaan op dit topic, dankje. ik ga fijn slapen en weet iig zeker dat ik fijnere dromen zal hebben dan de meesten van jullie. kusjes
Welterusten.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:30 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
geen zin om verder in te gaan op dit topic, dankje. ik ga fijn slapen en weet iig zeker dat ik fijnere dromen zal hebben dan de meesten van jullie. kusjes
Hoe weet jij dat ik over jou droom?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:30 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
ik ook van jou hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 00:30 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
hij was idd fucking origineelquote:
jaquote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
hij was idd fucking origineel!
als ik, zoals jij, verstandelijk 15jr achter zou lopen.
wie is hier nu triest?![]()
anyway, ik ga nu echt fijn slapuuuh!
![]()
Maar tweejarigen kunnen nog niets eens schrijven.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
![]()
wees eens lief voor ovidius!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk. Stiekem hou je dit topic in de gaten en loop je te F5-en als een gek.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
![]()
Hey lekker ding, zullen we webcammen voor het slapengaan?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
![]()
ze heeft een fobo banquote:Op maandag 31 juli 2006 00:39 schreef arneaux het volgende:
Wat is daar de reden van dan?
Ik schrijf wel wat zeer uitgebreide artikelen op indymedia.nl, verspreid wat flyers in je woonwijk, post enorm lange verhalen of 20 verschillende websites, zet je foto + verhaaltje op hookers.nl en link dat aan een bestaande hoer uit dezelfde stad die aan precies dezelfde beschrijving voldoet, ok?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
Kut. Ik moet op reis naar Ijsland.
Kan iemand anders in mijn naam beledigen naar CSDG gooien?
Wees maar grof.
Wat stond er eigenlijk op Indymedia.nl?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik schrijf wel wat zeer uitgebreide artikelen op indymedia.nl, verspreid wat flyers in je woonwijk, post enorm lange verhalen of 20 verschillende websites, zet je foto + verhaaltje op hookers.nl en link dat aan een bestaande hoer uit dezelfde stad die aan precies dezelfde beschrijving voldoet, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |