Pics?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
ik vier het elke dag, alleen al door samen te zijn![]()
heb nog geen pics gemaakt van hemquote:
Jij niet neequote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef kastanova het volgende:
Bij een wijf met zo'n lelijke bolle kop kan ik me voorstellen dat hij in ieder geval geen seksuele intenties heeft...
En over 2 maanden is het uit en dan zijn alle mannen weer klootzakken.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
heb nog geen pics gemaakt van hem
maar hij is mooooi, lief, en intelligent, grappig...he's all in one![]()
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef kastanova het volgende:
Bij een wijf met zo'n lelijke bolle kop kan ik me voorstellen dat hij in ieder geval geen seksuele intenties heeft...
Mar al wel geneuckt?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
heb nog geen pics gemaakt van hem
maar hij is mooooi, lief, en intelligent, grappig...he's all in one![]()
Dit gaat niet uitquote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
En over 2 maanden is het uit en dan zijn alle mannen weer klootzakken.
ik ben geen neo-naziquote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef cultheld het volgende:
Is hij ook een neo-nazi?
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
maar hij is mooooi blind, lief maagd, en intelligent contactgestoord, grappig lachwekkend...he's all in one![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
En over 2 maanden is het uit en dan zijn alle mannen weer klootzakken.
Wat is z'n afkomst dan, inwoonster van "Dietsland" ?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
ik ben geen neo-nazi![]()
hij is niet eens Nederlands/blank
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef kastanova het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |