De chemie tussen die 2, geweldig, dat mis je in de Joey seriequote:Op woensdag 19 juli 2006 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oudere series waren beter, vooral alle gein van Joey & Chandler
Misschien hebben ze hem dat wel aangeboden maar wilde hij dit niet...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t jammer dat Ross geen spinnoff heeft gekregen. Kan je zoveel mee, zn relaties, sn werk, etc
Hij was juist beledigd dat hij er geen een had en Joey welquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:10 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem dat wel aangeboden maar wilde hij dit niet...
Bron: www.nu.nlquote:Jennifer Aniston overweegt Friends reünie
Uitgegeven: 17 juli 2006 14:18
Laatst gewijzigd: 17 juli 2006 14:43
LONDEN - Jennifer Aniston, een van de actrices uit de uiterst succesvolle televisieserie Friends, is eventueel wel bereid eenmalig een reünie-aflevering van de serie te maken. In een interview met een Britse commerciële omroep zegt Aniston dat zij de opnamen mist en "voor de grap" wel een Thanksgiving-aflevering wil maken.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Friends werd tot en met 2004 uitgezonden. Volgens Aniston waren de afleveringen rond Thanksgiving, een nationale Amerikaanse feestdag, het leukst om te maken.
Ook Courtney Cox, Anistons medeactrice uit Friends, zei onlangs wel een Thanksgiving-reünie te overwegen.
Ja oke maar die geruchten waren er een aantal maanden geleden ook al, ik ben overgens vóór hoor. Daar niet van, maar eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen??
[..]
Bron: www.nu.nl
Ik vind trouwens Friends een geweldige serie, moet altijd zo lachen. Heb alles echt al 20 keer gezien ofzo. Wat ik grappig vond was die nieuwe kamergenoot voor Chandler: "Eddie" Geweldig!
"He is standing there with a human head in his hands!!"
Vind ik ook. Een dom iemand spelen is niet zo moeilijk gewoon dom doen en mensen lachen wel. Persoonlijk vind ik Chandler weer de beste.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind Ross toch het leukst, hij heeft de beste timing. Joey vind ik t minste.
Ik vind Joey het leukst, met z'n "How you doin'?", alhoewel ik eigenlijk zo af en toe wel om allemaal kan lachen, met name als Ross erachter komt dat Chandler met Monica ligt te kloten en z'n baas erbij isquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Een dom iemand spelen is niet zo moeilijk gewoon dom doen en mensen lachen wel. Persoonlijk vind ik Chandler weer de beste.
Soms pak ik gewoon blind even een DVD en kijk ik er een paar geweldig is dat als je alles hebt
nee johquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:56 schreef jpg97 het volgende:
Ze hadden bij seizoen 7 moeten stoppen vind ik...
Seizoen 10 was echt dra-ma-tisch slecht
De rest was wel leuk!
Verslaafd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:23 schreef 2609 het volgende:
kut man heb al 2 dagen niet meer gekeken
Idd en t zou het niveau van eerst toch niet meer halen. Reünie van een paar afleveringen lijkt me genoeg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Heero87 het volgende:
Zo'n reünie van één aflevering (of eventueel vier afleveringen, zoals eerder gepland) zou prachtig zijn. Maar een volledig nieuwe reeks maken lijkt gezien de leeftijd van de acteurs not done, maar daar hebben de acteurs zelf ook geen zin in denk ik.
prcsquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Idd en t zou het niveau van eerst toch niet meer halen. Reünie van een paar afleveringen lijkt me genoeg.![]()
Jammer dat er geen flashback was met Pitt in een fatsuite.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Steve.Porter het volgende:
jezus wat acteert Brad Pitt slecht in Friends
Waar heb jij m gekocht, en voor hoeveel als ik vragen magquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:56 schreef bosnymfje het volgende:
Ben nu bezig de friends box te bekijken....ben nu met de 6e dvd bezig (series 3 episodes 1-8) en moet er nog wel een stuk of 23
Heb m te leen....maar waarvan de box is heeft het besteld in amerika...200 euries ofzo... :Squote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar heb jij m gekocht, en voor hoeveel als ik vragen mag
quote:"Warner Home Video has sent over artwork for Friends: The Complete Series Collection which includes all ten seasons of the popular television series. The set will be available to own from the 14th November, and should set you back around $299.98. I'm afraid Warner has yet to reveal the disc specs for this one, but we'll bring you the full details very shortly. For now though, here's our first look at the official artwork:"
ja best wel ja. en daar zitten nog niet eens de verzendkosten bijquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
300 dollar is wel wat veel geld
Te veelquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
300 dollar is wel wat veel geld
MUST....BUY...THIS...BOX....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Timo20 het volgende:
Voor de mensen die nog geen box hebben:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[phoebe mode] London SUCKSquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik haal ze bij de FRS, 2 seizoenen voor 30. We zijn nu bijna door seizoen 4. Alleen nog Londen Baby!
LOL @ jouw avatar!!! xD Ik zag die aflevering laatst weerr.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef Heidi- het volgende:
[..]
[phoebe mode] London SUCKS[/phoebe mode]
http://cgi.ebay.com/Debbi(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Heidi- het volgende:
uhhh het merk is mummford ofzo maar volgens mij heet die pinguin gewoon Hugsy.
I knooowquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
LOL @ jouw avatar!!! xD Ik zag die aflevering laatst weerr.blijft mooi!
Fucking hell, die is $ 200quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Debbi(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
ga hem ook kopen, voor m'n ex haar verjaardag omdat we altijd samen Friends keken heb er nu al 1 gevonden die een stuk goedkoper isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef Michaelg het volgende:
ik ben echt van plan een hugsy te gaan kopen :d, ruled zwaar
ghehe en ja idd die episode is ook echt te grappig, die aflevering is ook meerdere malen opgenomen om te kijken welke nou het grappigst was omdat sommige grappen niet helemaal over zouden komen...
gaat diegene maar lekker zoekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef -Mo- het volgende:
Ik had een paar Friends dvd's uitgeleend, en nu zijn ze kwijt ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nóóit Friends dvd's uitlenen.
schorriemorriequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef -Mo- het volgende:
Ik had een paar Friends dvd's uitgeleend, en nu zijn ze kwijt ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nóóit Friends dvd's uitlenen.
die is zo goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef StarGazer het volgende:
Ik leen ze ook alleen maar uit aan familie.
Hoe heet trouwens ook alweer de aflevering dat Ross z'n keyboard weer te voorschijn tovert en dat hij mag optreden in Central Perk? Die is echt konings
The One Where Chandler Crosses The Line uit seizoen 4quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef StarGazer het volgende:
Hoe heet trouwens ook alweer de aflevering dat Ross z'n keyboard weer te voorschijn tovert en dat hij mag optreden in Central Perk? Die is echt konings
Ik dank uquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Marvellous het volgende:
[..]
The One Where Chandler Crosses The Line uit seizoen 4
Gisteren toevallig gezien, de tweede aflevering die ik ooit zag. Het viel me op dat Eddy the Roommate from Hell een vaste rol heeft in Joey.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef remmy159 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de Spin-of Joey?
ja in seizoen 2... Ik weiger het te kijken tot het op dvd uitkomt... De serie is in America een gigantische flop geworden en zou teveel van de friendsmagie onttrekken...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gisteren toevallig gezien, de tweede aflevering die ik ooit zag. Het viel me op dat Eddy the Roommate from Hell een vaste rol heeft in Joey.
Inderdaad!! Wat een knuppel is dat! xDquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gisteren toevallig gezien, de tweede aflevering die ik ooit zag. Het viel me op dat Eddy the Roommate from Hell een vaste rol heeft in Joey.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Inderdaad!! Wat een knuppel is dat! xD
Anyway, één van de leukste Joey momenten is als ie Frans gaat lullen! JA tenminste dat denkt ie!
Phoebe: Repeat after me: Je m'appelle Claude.
Joey: Je de coop plow.
Phoebe: Let's try it again: Je m'appelle Claude.
Joey: Je de plee bloom.
Classic Joeyquote:Op maandag 24 juli 2006 10:10 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Tape: We will now count from one to five. Un, deux, trois, quatre, cinq.
Joey: Huh, un, blu, bla, flu, flenk!
Tape: Good job.
Joey: Thank you.
![]()
![]()
en dan komt Phoebe later weer, zegt Joey dat ie al goed frans kan, en gaat hij ff voor doen:
Joey: Sure, sure. Ok, "Bleu de la bleu, de la blu bla bleu" See?
Phoebe: Well, you're not, You're not... you're not... again, you're not SPEAKING FRENCH!
Joey: Oh well I think I am, yeah and I think I'm definitely gonna get the part.
Phoebe: How could you possibly think that?
Joey: For one thing, the guy on the tape said I was doing a good job!
![]()
Alleen de One With The Superbowl Part 1 and 2 snap ik nog steeds niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's het leuke van friends. De titels spreken compleet voor zich
wat snap je niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alleen de One With The Superbowl Part 1 and 2 snap ik nog steeds niet.
Die aflevering heet The One After the Superbowl, Part One & Two en werden, heel logisch eigenlijk, direct na de Superbowl uitgezonden.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alleen de One With The Superbowl Part 1 and 2 snap ik nog steeds niet.
oh het is al uitgelegdquote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er kwam geen Football in voor, laat staan de Superbowl.
Oke, maar dat was dus alleen van toepassing voor Amerika, nu slaat t nergens op.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Die aflevering heet The One After the Superbowl, Part One & Two en werden, heel logisch eigenlijk, direct na de Superbowl uitgezonden.
OT?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, maar dat was dus alleen van toepassing voor Amerika, nu slaat t nergens op.
Hebben jullie bij de DVD van seizoen 5, de eerste afleevringen, geen OT in het intro?
quote:Now LeBlanc has left his wife Melissa McKnight, 41, to be with his co-star Andrea Anders, 31, from "Joey." LeBlanc has a 2 year old child with McKnight, and now McKnight has recently begun seeing spiritual advisor to the stars Panache Desai
was me nog niet opgevallen, dus ik zal het wel gewoon hebben, zal vanavond even voor je checken....quote:
Serieus?? Zij is best leuk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Besides: wisten jullie al dat Matt LeBlanc nu echt iets heeft met zijn buurvrouw uit Joey?
[..]
Geen idee eigenlijk, ik kijk het altijd zonder ondertiteling, komen de grappen veel beter overquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:30 schreef Houniet het volgende:
toch nog een voordeel dat ik geen moeite heb met engels[afbeelding]
word er ook wat gezegt???quote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Merkie het volgende:
Wat doen jullie raar, net alsof je met ondertiteling ineens niet meer luistert naar wat er gezegd wordt. Je kan best én luisteren én ondertiteling aanhebben.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Merkie het volgende:
Wat doen jullie raar, net alsof je met ondertiteling ineens niet meer luistert naar wat er gezegd wordt. Je kan best én luisteren én ondertiteling aanhebben.
Sjek staat op het moment om een tankstation te berovenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:29 schreef Merkie het volgende:
Nouja, mijn punt is alleen maar dat de grappen met ondertiteling heus wel overkomen als je ook maar een beetje Engels kan.
Die is geweldig jaquote:Op maandag 24 juli 2006 21:33 schreef Merkie het volgende:
The One Where No One's Ready is zó geniaal he.
"That's it, give me your underwear."
Ik zou eerder voor Free Record Shop gaan, daar zijn ze nu 20 euro per stuk, 2e voor de halve prijs (dus 15 euro per stuk). Dan heb je voor 150 euro allesquote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef W2O het volgende:
RTL shop Zijn dit nou alle 10 de seizoenen, of is het alleen een soort best off?
Maar er staat nergens welke afleveringen erop staanquote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is dus alleen een best of selectie per seizoen
Je kan ff in winkel gaan kijken, ik heb ze sowieso in speelgoedwinkels (ja uh intertoys ofzo) zien liggen.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:53 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Maar er staat nergens welke afleveringen erop staanBen namelijk wel benieuwd wat als de beste afleveringen beschouwd worden.
Die is realtime, is je dat al opgevallen? Mij pas laatst toen ik m voor de 6e keer zag.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:33 schreef Merkie het volgende:
The One Where No One's Ready is zó geniaal he.
"That's it, give me your underwear."
Mij viel dat wel op ja. Het is gewoon één lange scene, alles wordt vanuit de woonkamer gefilmd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die is realtime, is je dat al opgevallen? Mij pas laatst toen ik m voor de 6e keer zag.
En het duurt 20 minuten voordat ze moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mij viel dat wel op ja. Het is gewoon één lange scene, alles wordt vanuit de woonkamer gefilmd.
Staat die ergens op een DVD-box?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
The one with all the other ones blijft mijn favoriet (best of met Conan)
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
word er ook wat gezegt???ik luister altijd met het geluid uit.....
[afbeelding]
Staat alleen in America op een extra dvd, in nederland is ie niet (heb hem dan ook gedownload, GEDOWNLOAD JA, BITE ME...)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Staat die ergens op een DVD-box?
Ik vond die erg slecht btw, zoooooooooooo gemaakt, echt ingestudeerd. Alleen leuk was Chandler die ineens de set op komt om het vuur uit te maken op Monica's tiet.
Hoe zijn de extra's op DVD 10 eigenlijk?
Tuurlijk is het gemaakt maar dat is friends ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef SunChaser het volgende:
Hij stat hier ook op de pc, maar ik erger me aan de gemaaktheid. Maar ja. das America.
Wat moet je hebben voor seizoen 7, 8, 9 en tien? 35 euro ex verzend?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn dvd's te verkopen, en die box te kopen![]()
Ik heb ze ook allemaal en ik blijf ze kijken en ik blijf ook lachenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb al een paar jaar de dvd box, ik blijf het super gaaf vinden!
kan echt alle afleveringen tig keer zien en het blijft leuk!!!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef Michaelg het volgende:
niet dat ik weet:P in die box zitten namenlijk ook alle losse seizoensdoosjes(die je dus ook per seizoen kan krijgen).
* Piles besteldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef SunChaser het volgende:
nee, geen verschil. Bij beide heb je de dubbele DVD/kanten. Met dezelfde minimale extra´s
ja, maar dan weer opnieuwquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:53 schreef DeVinger het volgende:
Dat is al vaker gebeurd
Komt wel weer terug.
Enig idee wat er voor in de plaats komt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:52 schreef Houniet het volgende:
GODVERDOMME
Net 5 stopt met het dagelijks uitzenden van Friends. Deze week dus voor het laatst![]()
![]()
![]()
RTL5 zend wel episodes van laatste seizoen uit, gisteravond nogquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren zo? De laatste seizoenen moet je op eigen initiatief zien.
Enkel en alleen op maandagavond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:52 schreef Heidi- het volgende:
[..]
RTL5 zend wel episodes van laatste seizoen uit, gisteravond nog
Die $300 is de nieuwste toch? Als je alleen alle afleveringen wilt zou ik gewoon de 10 losse seizoenen bij Free Record Shop halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:07 schreef XiChico het volgende:
Hm ik wil ook wel een keer zo'n friends box, maar dan meteen met alle afleveringen erin. Die moet dus $300 kosten?
Will & Gracequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:57 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
Enig idee wat er voor in de plaats komt?
Gek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Roi het volgende:
Net weer alle afleveringen gezien (laatste 3 weken), ben gelijk alweer uitgenodigt voor een Firends-marathon in herfst!
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel geinig maar t doet me weinig. Maar alles beter dan die vreselijke kutNanny
watquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef skiczukie het volgende:
Waarom herhalen ze The Wonder Years niet!
Precies. Iets nieuws, wel fucking oud, maar geweldig. Ik heb het wel een beetje gehad met steeds maar dezelfde herhalingen.quote:
en echte fans hebben alle dvd's thuis naast dvd speler liggen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef DeVinger het volgende:
RTL5 is wat anders dan NET5 heVeronica heeft het ook een tijd lang gedaan.
Maar idd, das ook alleen maar wekelijks, en wij echte fans kunnen geen dag zonder
Dan had rachel niet moeten rondneuken met die kut-italiaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Alleen dat moment dat Ross met die kutchinees uit dat vliegtuig komt...
Joey en Chandler de vuurmannenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net The One Where Rachel Finds Out gezien. Geweldig hoe Chandler wel door de grond kan zakken! Alleen dat moment dat Ross met die kutchinees uit dat vliegtuig komt...
Dat vond ik altijd zo stom, paulo kan niet communiceren want hij spreekt Italiaans. Zelfs Joey kan niet met m praten?quote:
fanapoliquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
joey kan alleen schelden in het italiaans
Nee das weer wat anders, das een spelletje wat ze spelen als Ross bij Chandler en Joey in huis woont en Ross Joey aan een flink schema houdt waarin hij een eigen film (scipt) moet schrijven.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:18 schreef Zapper het volgende:
Is er eigenlijk een onderzoek of poll (grootschalig) waaruit blijkt wie het leukste personage uit de serie is?
Als ik ze verkoop, verkoop ik ze allemaal in een keerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat moet je hebben voor seizoen 7, 8, 9 en tien? 35 euro ex verzend?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die dansscene van Ross en Rachel tijdens de oudjaarsavondshow van Joey blijft ook geniaal
Was het niet Ross en Monica met hun routine???quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die dansscene van Ross en Rachel tijdens de oudjaarsavondshow van Joey blijft ook geniaal
hij zat destijds geloof ik zwaar aan de drugs en was aan het afkicken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:33 schreef Merkie het volgende:
Net met seizoen 8 begonnen. Wat is Chandler ineens een dikke pad zeg.
Neej je hebt gelijk, die aflevering was gisteren op tv!quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:42 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Was het niet Ross en Monica met hun routine???
Of ben ik in de war met een andere aflevering?
Ah ja, typoquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:42 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Was het niet Ross en Monica met hun routine???
Of ben ik in de war met een andere aflevering?
ik weet wel dat hij toen bijna uit de show was gekickt vanwege zijn alcoholverslavingquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hij zat destijds geloof ik zwaar aan de drugs en was aan het afkicken...
Voor mij ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Maar hij blijft voor mij veruit het beste personage uit de show.
Dat wist ik eigenlijk niet eens, tot ik vanmiddag het afscheidsinterview keek (die met Oprah).quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik weet wel dat hij toen bijna uit de show was gekickt vanwege zijn alcoholverslaving
23.50 herhalingquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ik eigenlijk niet eens, tot ik vanmiddag het afscheidsinterview keek (die met Oprah).
Nee, op DVDquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:07 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
23.50 herhaling
misschien maar even kijken
Chandler blijft de beste(en meest grappige)hij heeft altijd grappige tekstenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Maar hij blijft voor mij veruit het beste personage uit de show.
It's actually the middle part of my first name.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Chandler blijft de beste(en meest grappige)hij heeft altijd grappige teksten
''You 'know what, I can handle it, handle's my middle name''
Blijft de beste![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef -Mo- het volgende:
Wow...Ik dacht dat ik alle bloopers wel gezien had, maar toch zie ik op youtube voor mij véle nieuwe bloopers.[afbeelding]
ging dus niet over friendsquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:07 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
23.50 herhaling
misschien maar even kijken
idd vooral hoe hij meestal reageert op de domme opmerkingen van Joeyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Chandler blijft de beste(en meest grappige)hij heeft altijd grappige teksten
''You 'know what, I can handle it, handle's my middle name''
Blijft de beste![]()
Het is dus een 'best of', bevat niet alle afleveringen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:28 schreef BlaBlub het volgende:
Voor iedereen die nog alle friends afleveringen willen hebben
RTL Shop
Nu voor maar 49,95 ¤
Lekkere naaistreek danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:30 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Het is dus een 'best of', bevat niet alle afleveringen.
I know, reclame zeggen ze dat het compleet is...tenminste ze wekken die indruk!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekkere naaistreek danHoeveel dvd's zijn dat dan?
Dat is de 8 beste afleveringen van een seizoen, 1 seizoen per DVDquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekkere naaistreek danHoeveel dvd's zijn dat dan?
dus het is alle seizoenen friends nu voor de ultra lage prijs van 49,95...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:03 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Dat is de 8 beste afleveringen van een seizoen, 1 seizoen per DVD
10 DVD's dus
Wel alle seizoenen, maar niet alle afleveringen van een seizoenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dus het is alle seizoenen friends nu voor de ultra lage prijs van 49,95...
dat zeggen ze toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:11 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Wel alle seizoenen, maar niet alle afleveringen van een seizoen
Linkjes naar nieuwsserver-spul mag hier niet tochquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:54 schreef W2O het volgende:
[..]
Op welke dvd kun je dat interview vinden?
Of toen in seizoen 2 met zijn kamergenoot Eddie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:14 schreef Flurrie het volgende:
[..]
idd vooral hoe hij meestal reageert op de domme opmerkingen van Joey![]()
![]()
uhuhquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef -Mo- het volgende:
Wow...Ik dacht dat ik alle bloopers wel gezien had, maar toch zie ik op youtube voor mij véle nieuwe bloopers.[afbeelding]
Ik heb m ook net voor het eerst gezien. Geniale afleveringquote:Op zondag 30 juli 2006 02:30 schreef TC03 het volgende:
Net 'The one were no one's ready gekeken'. Geniaal. Now give me your underwear.![]()
![]()
ja seizoen 3 is toch wel de beste imoquote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb m ook net voor het eerst gezien. Geniale aflevering![]()
Net als "The one with the two partys" trouwens![]()
"Can I be wearing any more clothes? "quote:Op zondag 30 juli 2006 02:30 schreef TC03 het volgende:
Net 'The one were no one's ready gekeken'. Geniaal. Now give me your underwear.![]()
![]()
Het is klaarquote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Lurtt het volgende:
Vraagje... waarom is er vandaag geen Friends op Net5?
quote:Net5:
Op vrijdag 28 juli wordt de voorlopig laatste aflevering van Friends uitgezonden. In plaats van Friends wordt Will & Grace vanaf aflevering 1 uitgezonden.
Dat is echt een heel ingewikkelde relatiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:58 schreef Piles het volgende:
Ik wil weten hoe het verder gaat met Ross & Rachel (seizoen 3)![]()
De grote lijn weet ik al, doordat ik allerlei aflevering van verschillende seizoenen door elkaar heb gezien. Het gaat nu om de detailsquote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is echt een heel ingewikkelde relatie
"We were on a break!"quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is echt een heel ingewikkelde relatie
die Julie is lelijk en irritantquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu in seizoen 2, waar Ross net is thuisgekomen met Julie. Binnenkort moet het dan maar eindelijk zo ver zijn...!
Later ook Ross tegen die baby: "And that's why mommy and daddy were on a break."quote:Op maandag 31 juli 2006 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Die opmerking komt echt nog zo vaak terug
Zulke doorlopende dingen maken het leuk om de serie lang te volgen.
Leukste is met Rachel in het café. Is Julie superaardig, ze gaat weg. Rachel: "Ugh, what a bitch!"quote:
Mooiste is nog als Rachel in 't vliegtuig naar London zit en het dan aan die kerel verteld waaropie zegt: "And by the way, it seems to be perfectly clear that you were on a break."quote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Later ook Ross tegen die baby: "And that's why mommy and daddy were on a break."
Hugh Laurie is dat.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:34 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
Mooiste is nog als Rachel in 't vliegtuig naar London zit en het dan aan die kerel verteld waaropie zegt: "And by the way, it seems to be perfectly clear that you were on a break."
Was toch die kerel van House MD niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mooiste is nog als Rachel in 't vliegtuig naar London zit en het dan aan die kerel verteld waaropie zegt: "And by the way, it seems to be perfectly clear that you were on a break."
Dan moet je naar 1 van de laatste afleveringen van serie 10 kijken. dan hoor je wat er met ze gebeurt is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:52 schreef Merkie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Chick en Duck gebeurd? Ik ben nu bij seizoen 10, maar ze zijn nergens meer te bekennen en ik weet eerlijk gezegd niet wat er gebeurd is.
dé laatstequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Dan moet je naar 1 van de laatste afleveringen van serie 10 kijken. dan hoor je wat er met ze gebeurt is.
Ik hoorde dat hij hier ook zal uitkomen, dus ik wacht dat wel even af..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:16 schreef Honky het volgende:
Aardig goedkoop, maarja dan moet je importeren en de hele serie kan je in Nederland voor zo'n 150 ¤ krijgen...
dan wacht ik met je meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij hier ook zal uitkomen, dus ik wacht dat wel even af..
Dat lijkt me dan weer kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Honky het volgende:
Dat spel is in de Nederlandse winkels nagesunchroniseerd dus je hoort Nederlandse Gunthers, Janice's en ross's ouders'.
Dan bestel je m toch buiten de grenzenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Honky het volgende:
Dat spel is in de Nederlandse winkels nagesunchroniseerd dus je hoort Nederlandse Gunthers, Janice's en ross's ouders'.
Neh, op TV met reclame zijn ze een half uur, in het eggie zijn ze gewoon 20 minuten. Voor het gemak wordt altijd een half uur als speelduur aangehouden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
episodes van een half uur? zijn de dvd's die hier te koop zijn dan zo enorm ingekort?
Ja, ze zijn hier ingekort. Ook toen ze hier voor de eerste keer op TV kwamen waren ze 10 minuten ingekort. Ik kreeg in die tijd (het pre-broadbandinternet tijdperk) altijd de afleveringen van vrienden van me uit Dallas opgestuurd. Daar maakte NBC toen reclame voor, extra long friends. 10 minuten extra dus. Ik weet niet meer of ze dit allle seizoenen na die aankondiging hebben volgehouden of dat dit voor 1 seizoen was. Het seizoen wat ik zeker weet dat in amerika 10 minuten langer duurde was het seizoen van de aflevering waar Phoebe telefonisch toner gaat verkopen en er een gastrol is weggelegd voor Jason Alexander (George Costanza in Seinfeld). Daar waren hier toch een paar grappige dingen uitgehaald. Dat herinner ik me nog.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
episodes van een half uur? zijn de dvd's die hier te koop zijn dan zo enorm ingekort?
inderdaad, nu wordt ik ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:02 schreef Lotjeb het volgende:
Dat spel lijkt me ook wel grappig om eens te spelen. Ben benieuwd hoeveel ik weet![]()
Bedoel je nu dat er in die dvd-box afleveringen zitten die langer zijn dan de versies die op tv werden uitgezonden en die op de gewone dvd's staan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Ja, ze zijn hier ingekort. Ook toen ze hier voor de eerste keer op TV kwamen waren ze 10 minuten ingekort. Ik kreeg in die tijd (het pre-broadbandinternet tijdperk) altijd de afleveringen van vrienden van me uit Dallas opgestuurd. Daar maakte NBC toen reclame voor, extra long friends. 10 minuten extra dus. Ik weet niet meer of ze dit allle seizoenen na die aankondiging hebben volgehouden of dat dit voor 1 seizoen was. Het seizoen wat ik zeker weet dat in amerika 10 minuten langer duurde was het seizoen van de aflevering waar Phoebe telefonisch toner gaat verkopen en er een gastrol is weggelegd voor Jason Alexander (George Costanza in Seinfeld). Daar waren hier toch een paar grappige dingen uitgehaald. Dat herinner ik me nog.
gefeliciteerd:d en je zult er nog veel plezier aan hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Piles het volgende:
Ik heb de complete serie
Eindelijk
Net seizoen 3 afgekeken, het Ross/Rachel-drama blijft maar doorgaan![]()
Ja er zijn hier Video banden van "The best of Friends" uitgekomen dat waren gewoon 5 goede afleveringen uit de eerste 6 seizoen, maar daar stond dan de lange versie op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Verkeerd topicquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:57 schreef Megalomaniac het volgende:
Will & Grace is weer opnieuw begonnen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Verkeerd topic. Kut NET5 had gewoon Friends meoten houden
.
Lees dit hierover op imdb (al zal het ongetwijfeld al een keer gemeld zijn in deze reeks).quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hij zat destijds geloof ik zwaar aan de drugs en was aan het afkicken...
Nee, dat klopt echt. Zowel de Regio 2 DVD's als de uitzendingen in Europa zijn korter gemaakt. Er is een website met daarin het script van iedere aflevering, waarbij ze al het geknipte materiaal een kleurtje hebben gegegeven. Vaak betreft het een grapje wat er niet toe doet (soms merk je dit geknipte als de overgang tussen twee beelden in een scène wat onnatuurlijk aanvoelt), maar soms zijn er complete verhaallijnen geschrapt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat nou echt zo, dat met die langere afleveringen? Kan me het gewoon niet voorstellen dat ze dan hier in Nederland een kortere versie uitzenden. Waarom zou je zoiets doenHeb trouwens wel eens afleveringen van Internet gehaald die gewoon van de Amerikaanse tv kwamen en heb toen niets gemerkt van een langere aflevering, maarja.
In Friends zelf hebben die 2 ook het minst met elkaar idd. Vooral wanneer Rachel naar Paris vertrekt (SPOILER!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lees dit hierover op imdb (al zal het ongetwijfeld al een keer gemeld zijn in deze reeks).
Entered a rehabilitation clinic for treatment of an undisclosed condition. [27 February 2001]
"Friends" (1994) castmate Jennifer Aniston offers to be his personal trainer after he received threats from bosses Warner Brothers about his increasing weight problems [2002]
En grappig, ik dacht dat Perry en Aniston elkaar nooit zo lagen.. :
Behind the scenes of "Friends", Perry was very close friends with co-star Jennifer Aniston
Eigenlijk had Chandler nooit echt wat met de dames (tot London dan).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:34 schreef Steve.Porter het volgende:
Phoebe en Chander zijn juist de 2 die elkaar het minst liggen
Was Matthew Perry in 2001 na season 7 ook niet bijna de serie uitgekickt vanwege z'n drankprobleem? Anywho, hij heeft dankzij z'n levensstijl door de jaren heen flink wat gezeik met de Friends-bazen gehad, volgens mijquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lees dit hierover op imdb (al zal het ongetwijfeld al een keer gemeld zijn in deze reeks).
Entered a rehabilitation clinic for treatment of an undisclosed condition. [27 February 2001]
"Friends" (1994) castmate Jennifer Aniston offers to be his personal trainer after he received threats from bosses Warner Brothers about his increasing weight problems [2002]
En grappig, ik dacht dat Perry en Aniston elkaar nooit zo lagen.. :
Behind the scenes of "Friends", Perry was very close friends with co-star Jennifer Aniston
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |