quote:Op maandag 24 juli 2006 15:30 schreef Houniet het volgende:
toch nog een voordeel dat ik geen moeite heb met engels[afbeelding]
word er ook wat gezegt???quote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Merkie het volgende:
Wat doen jullie raar, net alsof je met ondertiteling ineens niet meer luistert naar wat er gezegd wordt. Je kan best én luisteren én ondertiteling aanhebben.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Merkie het volgende:
Wat doen jullie raar, net alsof je met ondertiteling ineens niet meer luistert naar wat er gezegd wordt. Je kan best én luisteren én ondertiteling aanhebben.
Sjek staat op het moment om een tankstation te berovenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:29 schreef Merkie het volgende:
Nouja, mijn punt is alleen maar dat de grappen met ondertiteling heus wel overkomen als je ook maar een beetje Engels kan.
Die is geweldig jaquote:Op maandag 24 juli 2006 21:33 schreef Merkie het volgende:
The One Where No One's Ready is zó geniaal he.
"That's it, give me your underwear."
Ik zou eerder voor Free Record Shop gaan, daar zijn ze nu 20 euro per stuk, 2e voor de halve prijs (dus 15 euro per stuk). Dan heb je voor 150 euro allesquote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef W2O het volgende:
RTL shop Zijn dit nou alle 10 de seizoenen, of is het alleen een soort best off?
Maar er staat nergens welke afleveringen erop staanquote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is dus alleen een best of selectie per seizoen
Je kan ff in winkel gaan kijken, ik heb ze sowieso in speelgoedwinkels (ja uh intertoys ofzo) zien liggen.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:53 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Maar er staat nergens welke afleveringen erop staanBen namelijk wel benieuwd wat als de beste afleveringen beschouwd worden.
Die is realtime, is je dat al opgevallen? Mij pas laatst toen ik m voor de 6e keer zag.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:33 schreef Merkie het volgende:
The One Where No One's Ready is zó geniaal he.
"That's it, give me your underwear."
Mij viel dat wel op ja. Het is gewoon één lange scene, alles wordt vanuit de woonkamer gefilmd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die is realtime, is je dat al opgevallen? Mij pas laatst toen ik m voor de 6e keer zag.
En het duurt 20 minuten voordat ze moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mij viel dat wel op ja. Het is gewoon één lange scene, alles wordt vanuit de woonkamer gefilmd.
Staat die ergens op een DVD-box?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
The one with all the other ones blijft mijn favoriet (best of met Conan)
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
word er ook wat gezegt???ik luister altijd met het geluid uit.....
[afbeelding]
Staat alleen in America op een extra dvd, in nederland is ie niet (heb hem dan ook gedownload, GEDOWNLOAD JA, BITE ME...)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Staat die ergens op een DVD-box?
Ik vond die erg slecht btw, zoooooooooooo gemaakt, echt ingestudeerd. Alleen leuk was Chandler die ineens de set op komt om het vuur uit te maken op Monica's tiet.
Hoe zijn de extra's op DVD 10 eigenlijk?
Tuurlijk is het gemaakt maar dat is friends ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef SunChaser het volgende:
Hij stat hier ook op de pc, maar ik erger me aan de gemaaktheid. Maar ja. das America.
Wat moet je hebben voor seizoen 7, 8, 9 en tien? 35 euro ex verzend?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn dvd's te verkopen, en die box te kopen![]()
Ik heb ze ook allemaal en ik blijf ze kijken en ik blijf ook lachenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb al een paar jaar de dvd box, ik blijf het super gaaf vinden!
kan echt alle afleveringen tig keer zien en het blijft leuk!!!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef Michaelg het volgende:
niet dat ik weet:P in die box zitten namenlijk ook alle losse seizoensdoosjes(die je dus ook per seizoen kan krijgen).
* Piles besteldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef SunChaser het volgende:
nee, geen verschil. Bij beide heb je de dubbele DVD/kanten. Met dezelfde minimale extra´s
ja, maar dan weer opnieuwquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:53 schreef DeVinger het volgende:
Dat is al vaker gebeurd
Komt wel weer terug.
Enig idee wat er voor in de plaats komt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:52 schreef Houniet het volgende:
GODVERDOMME
Net 5 stopt met het dagelijks uitzenden van Friends. Deze week dus voor het laatst![]()
![]()
![]()
RTL5 zend wel episodes van laatste seizoen uit, gisteravond nogquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren zo? De laatste seizoenen moet je op eigen initiatief zien.
Enkel en alleen op maandagavond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:52 schreef Heidi- het volgende:
[..]
RTL5 zend wel episodes van laatste seizoen uit, gisteravond nog
Die $300 is de nieuwste toch? Als je alleen alle afleveringen wilt zou ik gewoon de 10 losse seizoenen bij Free Record Shop halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:07 schreef XiChico het volgende:
Hm ik wil ook wel een keer zo'n friends box, maar dan meteen met alle afleveringen erin. Die moet dus $300 kosten?
Will & Gracequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:57 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
Enig idee wat er voor in de plaats komt?
Gek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Roi het volgende:
Net weer alle afleveringen gezien (laatste 3 weken), ben gelijk alweer uitgenodigt voor een Firends-marathon in herfst!
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel geinig maar t doet me weinig. Maar alles beter dan die vreselijke kutNanny
watquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef skiczukie het volgende:
Waarom herhalen ze The Wonder Years niet!
Precies. Iets nieuws, wel fucking oud, maar geweldig. Ik heb het wel een beetje gehad met steeds maar dezelfde herhalingen.quote:
en echte fans hebben alle dvd's thuis naast dvd speler liggen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef DeVinger het volgende:
RTL5 is wat anders dan NET5 heVeronica heeft het ook een tijd lang gedaan.
Maar idd, das ook alleen maar wekelijks, en wij echte fans kunnen geen dag zonder
Dan had rachel niet moeten rondneuken met die kut-italiaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Alleen dat moment dat Ross met die kutchinees uit dat vliegtuig komt...
Joey en Chandler de vuurmannenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net The One Where Rachel Finds Out gezien. Geweldig hoe Chandler wel door de grond kan zakken! Alleen dat moment dat Ross met die kutchinees uit dat vliegtuig komt...
Dat vond ik altijd zo stom, paulo kan niet communiceren want hij spreekt Italiaans. Zelfs Joey kan niet met m praten?quote:
fanapoliquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
joey kan alleen schelden in het italiaans
Nee das weer wat anders, das een spelletje wat ze spelen als Ross bij Chandler en Joey in huis woont en Ross Joey aan een flink schema houdt waarin hij een eigen film (scipt) moet schrijven.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:18 schreef Zapper het volgende:
Is er eigenlijk een onderzoek of poll (grootschalig) waaruit blijkt wie het leukste personage uit de serie is?
Als ik ze verkoop, verkoop ik ze allemaal in een keerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat moet je hebben voor seizoen 7, 8, 9 en tien? 35 euro ex verzend?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die dansscene van Ross en Rachel tijdens de oudjaarsavondshow van Joey blijft ook geniaal
Was het niet Ross en Monica met hun routine???quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die dansscene van Ross en Rachel tijdens de oudjaarsavondshow van Joey blijft ook geniaal
hij zat destijds geloof ik zwaar aan de drugs en was aan het afkicken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:33 schreef Merkie het volgende:
Net met seizoen 8 begonnen. Wat is Chandler ineens een dikke pad zeg.
Neej je hebt gelijk, die aflevering was gisteren op tv!quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:42 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Was het niet Ross en Monica met hun routine???
Of ben ik in de war met een andere aflevering?
Ah ja, typoquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:42 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Was het niet Ross en Monica met hun routine???
Of ben ik in de war met een andere aflevering?
ik weet wel dat hij toen bijna uit de show was gekickt vanwege zijn alcoholverslavingquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hij zat destijds geloof ik zwaar aan de drugs en was aan het afkicken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |