[phoebe mode] London SUCKSquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik haal ze bij de FRS, 2 seizoenen voor 30. We zijn nu bijna door seizoen 4. Alleen nog Londen Baby!
LOL @ jouw avatar!!! xD Ik zag die aflevering laatst weerr.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef Heidi- het volgende:
[..]
[phoebe mode] London SUCKS[/phoebe mode]
http://cgi.ebay.com/Debbi(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Heidi- het volgende:
uhhh het merk is mummford ofzo maar volgens mij heet die pinguin gewoon Hugsy.
I knooowquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
LOL @ jouw avatar!!! xD Ik zag die aflevering laatst weerr.blijft mooi!
Fucking hell, die is $ 200quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Debbi(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
ga hem ook kopen, voor m'n ex haar verjaardag omdat we altijd samen Friends keken heb er nu al 1 gevonden die een stuk goedkoper isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef Michaelg het volgende:
ik ben echt van plan een hugsy te gaan kopen :d, ruled zwaar
ghehe en ja idd die episode is ook echt te grappig, die aflevering is ook meerdere malen opgenomen om te kijken welke nou het grappigst was omdat sommige grappen niet helemaal over zouden komen...
gaat diegene maar lekker zoekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef -Mo- het volgende:
Ik had een paar Friends dvd's uitgeleend, en nu zijn ze kwijt ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nóóit Friends dvd's uitlenen.
schorriemorriequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef -Mo- het volgende:
Ik had een paar Friends dvd's uitgeleend, en nu zijn ze kwijt ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nóóit Friends dvd's uitlenen.
die is zo goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef StarGazer het volgende:
Ik leen ze ook alleen maar uit aan familie.
Hoe heet trouwens ook alweer de aflevering dat Ross z'n keyboard weer te voorschijn tovert en dat hij mag optreden in Central Perk? Die is echt konings
The One Where Chandler Crosses The Line uit seizoen 4quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef StarGazer het volgende:
Hoe heet trouwens ook alweer de aflevering dat Ross z'n keyboard weer te voorschijn tovert en dat hij mag optreden in Central Perk? Die is echt konings
Ik dank uquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Marvellous het volgende:
[..]
The One Where Chandler Crosses The Line uit seizoen 4
Gisteren toevallig gezien, de tweede aflevering die ik ooit zag. Het viel me op dat Eddy the Roommate from Hell een vaste rol heeft in Joey.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef remmy159 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de Spin-of Joey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |