[phoebe mode] London SUCKSquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik haal ze bij de FRS, 2 seizoenen voor 30. We zijn nu bijna door seizoen 4. Alleen nog Londen Baby!
LOL @ jouw avatar!!! xD Ik zag die aflevering laatst weerr.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef Heidi- het volgende:
[..]
[phoebe mode] London SUCKS[/phoebe mode]
http://cgi.ebay.com/Debbi(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Heidi- het volgende:
uhhh het merk is mummford ofzo maar volgens mij heet die pinguin gewoon Hugsy.
I knooowquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
LOL @ jouw avatar!!! xD Ik zag die aflevering laatst weerr.blijft mooi!
Fucking hell, die is $ 200quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Debbi(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
ga hem ook kopen, voor m'n ex haar verjaardag omdat we altijd samen Friends keken heb er nu al 1 gevonden die een stuk goedkoper isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef Michaelg het volgende:
ik ben echt van plan een hugsy te gaan kopen :d, ruled zwaar
ghehe en ja idd die episode is ook echt te grappig, die aflevering is ook meerdere malen opgenomen om te kijken welke nou het grappigst was omdat sommige grappen niet helemaal over zouden komen...
gaat diegene maar lekker zoekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef -Mo- het volgende:
Ik had een paar Friends dvd's uitgeleend, en nu zijn ze kwijt ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nóóit Friends dvd's uitlenen.
schorriemorriequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef -Mo- het volgende:
Ik had een paar Friends dvd's uitgeleend, en nu zijn ze kwijt ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nóóit Friends dvd's uitlenen.
die is zo goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef StarGazer het volgende:
Ik leen ze ook alleen maar uit aan familie.
Hoe heet trouwens ook alweer de aflevering dat Ross z'n keyboard weer te voorschijn tovert en dat hij mag optreden in Central Perk? Die is echt konings
The One Where Chandler Crosses The Line uit seizoen 4quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef StarGazer het volgende:
Hoe heet trouwens ook alweer de aflevering dat Ross z'n keyboard weer te voorschijn tovert en dat hij mag optreden in Central Perk? Die is echt konings
Ik dank uquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Marvellous het volgende:
[..]
The One Where Chandler Crosses The Line uit seizoen 4
Gisteren toevallig gezien, de tweede aflevering die ik ooit zag. Het viel me op dat Eddy the Roommate from Hell een vaste rol heeft in Joey.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef remmy159 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de Spin-of Joey?
ja in seizoen 2... Ik weiger het te kijken tot het op dvd uitkomt... De serie is in America een gigantische flop geworden en zou teveel van de friendsmagie onttrekken...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gisteren toevallig gezien, de tweede aflevering die ik ooit zag. Het viel me op dat Eddy the Roommate from Hell een vaste rol heeft in Joey.
Inderdaad!! Wat een knuppel is dat! xDquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gisteren toevallig gezien, de tweede aflevering die ik ooit zag. Het viel me op dat Eddy the Roommate from Hell een vaste rol heeft in Joey.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Inderdaad!! Wat een knuppel is dat! xD
Anyway, één van de leukste Joey momenten is als ie Frans gaat lullen! JA tenminste dat denkt ie!
Phoebe: Repeat after me: Je m'appelle Claude.
Joey: Je de coop plow.
Phoebe: Let's try it again: Je m'appelle Claude.
Joey: Je de plee bloom.
Classic Joeyquote:Op maandag 24 juli 2006 10:10 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Tape: We will now count from one to five. Un, deux, trois, quatre, cinq.
Joey: Huh, un, blu, bla, flu, flenk!
Tape: Good job.
Joey: Thank you.
![]()
![]()
en dan komt Phoebe later weer, zegt Joey dat ie al goed frans kan, en gaat hij ff voor doen:
Joey: Sure, sure. Ok, "Bleu de la bleu, de la blu bla bleu" See?
Phoebe: Well, you're not, You're not... you're not... again, you're not SPEAKING FRENCH!
Joey: Oh well I think I am, yeah and I think I'm definitely gonna get the part.
Phoebe: How could you possibly think that?
Joey: For one thing, the guy on the tape said I was doing a good job!
![]()
Alleen de One With The Superbowl Part 1 and 2 snap ik nog steeds niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's het leuke van friends. De titels spreken compleet voor zich
wat snap je niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alleen de One With The Superbowl Part 1 and 2 snap ik nog steeds niet.
Die aflevering heet The One After the Superbowl, Part One & Two en werden, heel logisch eigenlijk, direct na de Superbowl uitgezonden.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alleen de One With The Superbowl Part 1 and 2 snap ik nog steeds niet.
oh het is al uitgelegdquote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er kwam geen Football in voor, laat staan de Superbowl.
Oke, maar dat was dus alleen van toepassing voor Amerika, nu slaat t nergens op.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Die aflevering heet The One After the Superbowl, Part One & Two en werden, heel logisch eigenlijk, direct na de Superbowl uitgezonden.
OT?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, maar dat was dus alleen van toepassing voor Amerika, nu slaat t nergens op.
Hebben jullie bij de DVD van seizoen 5, de eerste afleevringen, geen OT in het intro?
quote:Now LeBlanc has left his wife Melissa McKnight, 41, to be with his co-star Andrea Anders, 31, from "Joey." LeBlanc has a 2 year old child with McKnight, and now McKnight has recently begun seeing spiritual advisor to the stars Panache Desai
was me nog niet opgevallen, dus ik zal het wel gewoon hebben, zal vanavond even voor je checken....quote:
Serieus?? Zij is best leuk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Besides: wisten jullie al dat Matt LeBlanc nu echt iets heeft met zijn buurvrouw uit Joey?
[..]
Geen idee eigenlijk, ik kijk het altijd zonder ondertiteling, komen de grappen veel beter overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |