Voor mij ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Maar hij blijft voor mij veruit het beste personage uit de show.
Dat wist ik eigenlijk niet eens, tot ik vanmiddag het afscheidsinterview keek (die met Oprah).quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik weet wel dat hij toen bijna uit de show was gekickt vanwege zijn alcoholverslaving
23.50 herhalingquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ik eigenlijk niet eens, tot ik vanmiddag het afscheidsinterview keek (die met Oprah).
Nee, op DVDquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:07 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
23.50 herhaling
misschien maar even kijken
Chandler blijft de beste(en meest grappige)hij heeft altijd grappige tekstenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Maar hij blijft voor mij veruit het beste personage uit de show.
It's actually the middle part of my first name.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Chandler blijft de beste(en meest grappige)hij heeft altijd grappige teksten
''You 'know what, I can handle it, handle's my middle name''
Blijft de beste![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef -Mo- het volgende:
Wow...Ik dacht dat ik alle bloopers wel gezien had, maar toch zie ik op youtube voor mij véle nieuwe bloopers.[afbeelding]
ging dus niet over friendsquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:07 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
23.50 herhaling
misschien maar even kijken
idd vooral hoe hij meestal reageert op de domme opmerkingen van Joeyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Chandler blijft de beste(en meest grappige)hij heeft altijd grappige teksten
''You 'know what, I can handle it, handle's my middle name''
Blijft de beste![]()
Het is dus een 'best of', bevat niet alle afleveringen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:28 schreef BlaBlub het volgende:
Voor iedereen die nog alle friends afleveringen willen hebben
RTL Shop
Nu voor maar 49,95 ¤
Lekkere naaistreek danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:30 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Het is dus een 'best of', bevat niet alle afleveringen.
I know, reclame zeggen ze dat het compleet is...tenminste ze wekken die indruk!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekkere naaistreek danHoeveel dvd's zijn dat dan?
Dat is de 8 beste afleveringen van een seizoen, 1 seizoen per DVDquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekkere naaistreek danHoeveel dvd's zijn dat dan?
dus het is alle seizoenen friends nu voor de ultra lage prijs van 49,95...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:03 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Dat is de 8 beste afleveringen van een seizoen, 1 seizoen per DVD
10 DVD's dus
Wel alle seizoenen, maar niet alle afleveringen van een seizoenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dus het is alle seizoenen friends nu voor de ultra lage prijs van 49,95...
dat zeggen ze toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:11 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Wel alle seizoenen, maar niet alle afleveringen van een seizoen
Linkjes naar nieuwsserver-spul mag hier niet tochquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:54 schreef W2O het volgende:
[..]
Op welke dvd kun je dat interview vinden?
Of toen in seizoen 2 met zijn kamergenoot Eddie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:14 schreef Flurrie het volgende:
[..]
idd vooral hoe hij meestal reageert op de domme opmerkingen van Joey![]()
![]()
uhuhquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef -Mo- het volgende:
Wow...Ik dacht dat ik alle bloopers wel gezien had, maar toch zie ik op youtube voor mij véle nieuwe bloopers.[afbeelding]
Ik heb m ook net voor het eerst gezien. Geniale afleveringquote:Op zondag 30 juli 2006 02:30 schreef TC03 het volgende:
Net 'The one were no one's ready gekeken'. Geniaal. Now give me your underwear.![]()
![]()
ja seizoen 3 is toch wel de beste imoquote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb m ook net voor het eerst gezien. Geniale aflevering![]()
Net als "The one with the two partys" trouwens![]()
"Can I be wearing any more clothes? "quote:Op zondag 30 juli 2006 02:30 schreef TC03 het volgende:
Net 'The one were no one's ready gekeken'. Geniaal. Now give me your underwear.![]()
![]()
Het is klaarquote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Lurtt het volgende:
Vraagje... waarom is er vandaag geen Friends op Net5?
quote:Net5:
Op vrijdag 28 juli wordt de voorlopig laatste aflevering van Friends uitgezonden. In plaats van Friends wordt Will & Grace vanaf aflevering 1 uitgezonden.
Dat is echt een heel ingewikkelde relatiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:58 schreef Piles het volgende:
Ik wil weten hoe het verder gaat met Ross & Rachel (seizoen 3)![]()
De grote lijn weet ik al, doordat ik allerlei aflevering van verschillende seizoenen door elkaar heb gezien. Het gaat nu om de detailsquote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is echt een heel ingewikkelde relatie
"We were on a break!"quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is echt een heel ingewikkelde relatie
die Julie is lelijk en irritantquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu in seizoen 2, waar Ross net is thuisgekomen met Julie. Binnenkort moet het dan maar eindelijk zo ver zijn...!
Later ook Ross tegen die baby: "And that's why mommy and daddy were on a break."quote:Op maandag 31 juli 2006 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Die opmerking komt echt nog zo vaak terug
Zulke doorlopende dingen maken het leuk om de serie lang te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |