Mooiste is nog als Rachel in 't vliegtuig naar London zit en het dan aan die kerel verteld waaropie zegt: "And by the way, it seems to be perfectly clear that you were on a break."quote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Later ook Ross tegen die baby: "And that's why mommy and daddy were on a break."
Hugh Laurie is dat.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:34 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
Mooiste is nog als Rachel in 't vliegtuig naar London zit en het dan aan die kerel verteld waaropie zegt: "And by the way, it seems to be perfectly clear that you were on a break."
Was toch die kerel van House MD niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mooiste is nog als Rachel in 't vliegtuig naar London zit en het dan aan die kerel verteld waaropie zegt: "And by the way, it seems to be perfectly clear that you were on a break."
Dan moet je naar 1 van de laatste afleveringen van serie 10 kijken. dan hoor je wat er met ze gebeurt is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:52 schreef Merkie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Chick en Duck gebeurd? Ik ben nu bij seizoen 10, maar ze zijn nergens meer te bekennen en ik weet eerlijk gezegd niet wat er gebeurd is.
dé laatstequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Dan moet je naar 1 van de laatste afleveringen van serie 10 kijken. dan hoor je wat er met ze gebeurt is.
Ik hoorde dat hij hier ook zal uitkomen, dus ik wacht dat wel even af..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:16 schreef Honky het volgende:
Aardig goedkoop, maarja dan moet je importeren en de hele serie kan je in Nederland voor zo'n 150 ¤ krijgen...
dan wacht ik met je meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij hier ook zal uitkomen, dus ik wacht dat wel even af..
Dat lijkt me dan weer kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Honky het volgende:
Dat spel is in de Nederlandse winkels nagesunchroniseerd dus je hoort Nederlandse Gunthers, Janice's en ross's ouders'.
Dan bestel je m toch buiten de grenzenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Honky het volgende:
Dat spel is in de Nederlandse winkels nagesunchroniseerd dus je hoort Nederlandse Gunthers, Janice's en ross's ouders'.
Neh, op TV met reclame zijn ze een half uur, in het eggie zijn ze gewoon 20 minuten. Voor het gemak wordt altijd een half uur als speelduur aangehouden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
episodes van een half uur? zijn de dvd's die hier te koop zijn dan zo enorm ingekort?
Ja, ze zijn hier ingekort. Ook toen ze hier voor de eerste keer op TV kwamen waren ze 10 minuten ingekort. Ik kreeg in die tijd (het pre-broadbandinternet tijdperk) altijd de afleveringen van vrienden van me uit Dallas opgestuurd. Daar maakte NBC toen reclame voor, extra long friends. 10 minuten extra dus. Ik weet niet meer of ze dit allle seizoenen na die aankondiging hebben volgehouden of dat dit voor 1 seizoen was. Het seizoen wat ik zeker weet dat in amerika 10 minuten langer duurde was het seizoen van de aflevering waar Phoebe telefonisch toner gaat verkopen en er een gastrol is weggelegd voor Jason Alexander (George Costanza in Seinfeld). Daar waren hier toch een paar grappige dingen uitgehaald. Dat herinner ik me nog.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
episodes van een half uur? zijn de dvd's die hier te koop zijn dan zo enorm ingekort?
inderdaad, nu wordt ik ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:02 schreef Lotjeb het volgende:
Dat spel lijkt me ook wel grappig om eens te spelen. Ben benieuwd hoeveel ik weet![]()
Bedoel je nu dat er in die dvd-box afleveringen zitten die langer zijn dan de versies die op tv werden uitgezonden en die op de gewone dvd's staan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Ja, ze zijn hier ingekort. Ook toen ze hier voor de eerste keer op TV kwamen waren ze 10 minuten ingekort. Ik kreeg in die tijd (het pre-broadbandinternet tijdperk) altijd de afleveringen van vrienden van me uit Dallas opgestuurd. Daar maakte NBC toen reclame voor, extra long friends. 10 minuten extra dus. Ik weet niet meer of ze dit allle seizoenen na die aankondiging hebben volgehouden of dat dit voor 1 seizoen was. Het seizoen wat ik zeker weet dat in amerika 10 minuten langer duurde was het seizoen van de aflevering waar Phoebe telefonisch toner gaat verkopen en er een gastrol is weggelegd voor Jason Alexander (George Costanza in Seinfeld). Daar waren hier toch een paar grappige dingen uitgehaald. Dat herinner ik me nog.
gefeliciteerd:d en je zult er nog veel plezier aan hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Piles het volgende:
Ik heb de complete serie
Eindelijk
Net seizoen 3 afgekeken, het Ross/Rachel-drama blijft maar doorgaan![]()
Ja er zijn hier Video banden van "The best of Friends" uitgekomen dat waren gewoon 5 goede afleveringen uit de eerste 6 seizoen, maar daar stond dan de lange versie op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Verkeerd topicquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:57 schreef Megalomaniac het volgende:
Will & Grace is weer opnieuw begonnen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Verkeerd topic. Kut NET5 had gewoon Friends meoten houden
.
Lees dit hierover op imdb (al zal het ongetwijfeld al een keer gemeld zijn in deze reeks).quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hij zat destijds geloof ik zwaar aan de drugs en was aan het afkicken...
Nee, dat klopt echt. Zowel de Regio 2 DVD's als de uitzendingen in Europa zijn korter gemaakt. Er is een website met daarin het script van iedere aflevering, waarbij ze al het geknipte materiaal een kleurtje hebben gegegeven. Vaak betreft het een grapje wat er niet toe doet (soms merk je dit geknipte als de overgang tussen twee beelden in een scène wat onnatuurlijk aanvoelt), maar soms zijn er complete verhaallijnen geschrapt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat nou echt zo, dat met die langere afleveringen? Kan me het gewoon niet voorstellen dat ze dan hier in Nederland een kortere versie uitzenden. Waarom zou je zoiets doenHeb trouwens wel eens afleveringen van Internet gehaald die gewoon van de Amerikaanse tv kwamen en heb toen niets gemerkt van een langere aflevering, maarja.
In Friends zelf hebben die 2 ook het minst met elkaar idd. Vooral wanneer Rachel naar Paris vertrekt (SPOILER!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lees dit hierover op imdb (al zal het ongetwijfeld al een keer gemeld zijn in deze reeks).
Entered a rehabilitation clinic for treatment of an undisclosed condition. [27 February 2001]
"Friends" (1994) castmate Jennifer Aniston offers to be his personal trainer after he received threats from bosses Warner Brothers about his increasing weight problems [2002]
En grappig, ik dacht dat Perry en Aniston elkaar nooit zo lagen.. :
Behind the scenes of "Friends", Perry was very close friends with co-star Jennifer Aniston
Eigenlijk had Chandler nooit echt wat met de dames (tot London dan).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:34 schreef Steve.Porter het volgende:
Phoebe en Chander zijn juist de 2 die elkaar het minst liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |