abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40367586
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

Later ook Ross tegen die baby: "And that's why mommy and daddy were on a break."
Mooiste is nog als Rachel in 't vliegtuig naar London zit en het dan aan die kerel verteld waaropie zegt: "And by the way, it seems to be perfectly clear that you were on a break."
  maandag 31 juli 2006 @ 22:37:34 #252
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40367683
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:34 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:

[..]

Mooiste is nog als Rachel in 't vliegtuig naar London zit en het dan aan die kerel verteld waaropie zegt: "And by the way, it seems to be perfectly clear that you were on a break."
Hugh Laurie is dat. (Alias Dr. House)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40367781
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Was toch die kerel van House MD niet?

edit: ja dus.
pi_40374311
Geniaal was Laurie daar.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:52:45 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40380387
Wat is er eigenlijk met Chick en Duck gebeurd ? Ik ben nu bij seizoen 10, maar ze zijn nergens meer te bekennen en ik weet eerlijk gezegd niet wat er gebeurd is.
2000 light years from home
pi_40380818
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:52 schreef Merkie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Chick en Duck gebeurd ? Ik ben nu bij seizoen 10, maar ze zijn nergens meer te bekennen en ik weet eerlijk gezegd niet wat er gebeurd is.
Dan moet je naar 1 van de laatste afleveringen van serie 10 kijken. dan hoor je wat er met ze gebeurt is.
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_40380969
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Dan moet je naar 1 van de laatste afleveringen van serie 10 kijken. dan hoor je wat er met ze gebeurt is.
dé laatste
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:22:48 #258
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_40381315
they went to the 'special farm'.... .

Nee maar ja, die kleintjes zaten vast in voetbaltafel en toen moesten ze hem openbreken kon Joey niet maar Chandler ook niet, en Monica opperde zich wel op leuke afl. kijken dus!
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:48:09 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40382110
ik ga maar eens een Friends marathon houden omdat net5 gestopt is met uitzenden
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:59:18 #260
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40382460

You can never have enough Friends. Grab a latte, a comfy seat on the couch and settle in with America's beloved Friends as they travel from spunky twenty-something's to inseparable thirty-something's with Friends: The Complete Series Collection. Featuring a commemorative 60 page book with keepsake photos and the original pilot pitch, Friends: The Complete Series Collection houses all 236 episodes from the award-winning series in a new, beautiful collector's box. Just in time for the holidays, the DVD set is available from Warner Home Video on November 14, 2006 and is priced to own at $299.98 SRP

DVD Special Features include:

All special features from season set releases including
  • Over 25 commentaries
  • Over 25 documentaries and behind-the-scenes featurettes
  • Gag reels
  • Trivia Quizzes
  • And More!
  • Includes 60 page commemorative book loaded with behind-the-scenes photos and the original pilot pitch

236 Half-Hour Episodes will be included on the Friends: The Complete Series Collection:
  • Season One (24 episodes)
  • Season Two (24 episodes)
  • Season Three (25 episodes)
  • Season Four (24 episodes)
  • Season Five (24 episodes)
  • Season Six (25 episodes)
  • Season Seven (24 episodes)
  • Season Eight (24 episodes)
  • Season Nine (24 episodes)
  • Season Ten (18 episodes)
  • You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_40383010
    Aardig goedkoop, maarja dan moet je importeren en de hele serie kan je in Nederland voor zo'n 150 ¤ krijgen...
    Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
    http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:17:17 #262
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_40383045
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 13:16 schreef Honky het volgende:
    Aardig goedkoop, maarja dan moet je importeren en de hele serie kan je in Nederland voor zo'n 150 ¤ krijgen...
    Ik hoorde dat hij hier ook zal uitkomen, dus ik wacht dat wel even af..
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:20:03 #263
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_40383141
    episodes van een half uur? zijn de dvd's die hier te koop zijn dan zo enorm ingekort?
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:22:29 #264
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_40383212
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik hoorde dat hij hier ook zal uitkomen, dus ik wacht dat wel even af..
    dan wacht ik met je mee
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_40383412
    Jammer dat ik net alles besteld heb
    Ik wil die extra's ook wel
    pi_40383427
    Wie heeft de game dan?

Herbeleef je favoriete televisiemomenten met Rachel, Ross, Joey, Phoebe, Monica en Chandler in het enige videospel dat je rechtuit durft vragen: “Hoe goed ken jij je Friends?”
    Een spel met honderden hilarische fragmenten en die onvergetelijke Friends-humor, goed voor talloze uren gissen en kwissen.

Meer dan 3.000 vragen en 650 fragmenten met de meest onvergetelijke momenten uit de 10 seizoenen van de fantastische tv-serie
    Speel mee met je presentatoren en laat je in de “stemming” brengen door Janice, Gunther en Jack & Judy Geller
    Speltypes voor één en meerdere spelers testen je Friends-kennis solo of met een stel… vrienden!

Lijkt me errug leuk!
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_40385626
    Heb de game en is leuk, maar ook moeilijk. Bij ieder goed antwoord gaat er een raampje branden, maar bij ieder fout antwoord gaat er weer één uit. Denk je alles te weten, omdat je alle episodes hebt gezien... Niet dus... Heb het nog niet vaak gespeeld, omdat ik bang ben dat er dan vragen gaan komen die ik al heb gehad. En ik wil het nog een keer met meer mensen spelen, dus moet me inhouden
    We sure are cute for two ugly people.
    pi_40387622
    Dat spel is in de Nederlandse winkels nagesunchroniseerd dus je hoort Nederlandse Gunthers, Janice's en ross's ouders'.
    Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
    http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
    pi_40387914
    Mn DVD's zijn onderweg
    Nu begin ik alleen te twijfelen of ik niet liever die box wil
      Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:41:45 #270
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_40389283
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Honky het volgende:
    Dat spel is in de Nederlandse winkels nagesunchroniseerd dus je hoort Nederlandse Gunthers, Janice's en ross's ouders'.
    Dat lijkt me dan weer kut
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_40391821
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Honky het volgende:
    Dan bestel je m toch buiten de grenzen
    We sure are cute for two ugly people.
    pi_40392191
    of je zoekt gewoon op internet.. lopen genoeg snelle torrents met die game
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:02:41 #273
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_40393043
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
    episodes van een half uur? zijn de dvd's die hier te koop zijn dan zo enorm ingekort?
    Neh, op TV met reclame zijn ze een half uur, in het eggie zijn ze gewoon 20 minuten. Voor het gemak wordt altijd een half uur als speelduur aangehouden.
    2000 light years from home
    pi_40411009
    ok ik voel een meeting aankomen met de friends addicts hier:P kunnen we het spel spelen en dan de echte friends king uitroepen haha,

vanavond thuis meer eens zoeken naar die game:D lijkt me geweldig
      woensdag 2 augustus 2006 @ 10:27:54 #275
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_40411193
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:04:39 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_40412751
    quote:
    Ja, ze zijn hier ingekort. Ook toen ze hier voor de eerste keer op TV kwamen waren ze 10 minuten ingekort. Ik kreeg in die tijd (het pre-broadbandinternet tijdperk) altijd de afleveringen van vrienden van me uit Dallas opgestuurd. Daar maakte NBC toen reclame voor, extra long friends. 10 minuten extra dus. Ik weet niet meer of ze dit allle seizoenen na die aankondiging hebben volgehouden of dat dit voor 1 seizoen was. Het seizoen wat ik zeker weet dat in amerika 10 minuten langer duurde was het seizoen van de aflevering waar Phoebe telefonisch toner gaat verkopen en er een gastrol is weggelegd voor Jason Alexander (George Costanza in Seinfeld). Daar waren hier toch een paar grappige dingen uitgehaald. Dat herinner ik me nog.
    pi_40414019
    Dat spel lijkt me ook wel grappig om eens te spelen. Ben benieuwd hoeveel ik weet
    Falling feels like flying
    Until you hit the ground...
    Last.fm Twitter
      woensdag 2 augustus 2006 @ 13:13:38 #278
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_40416202
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 12:02 schreef Lotjeb het volgende:
    Dat spel lijkt me ook wel grappig om eens te spelen. Ben benieuwd hoeveel ik weet
    inderdaad, nu wordt ik ook nieuwsgierig
    pi_40434871
    Ik heb de complete serie
    Eindelijk

Net seizoen 3 afgekeken, het Ross/Rachel-drama blijft maar doorgaan
    pi_40435457
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef Apache4U het volgende:

[..]

Ja, ze zijn hier ingekort. Ook toen ze hier voor de eerste keer op TV kwamen waren ze 10 minuten ingekort. Ik kreeg in die tijd (het pre-broadbandinternet tijdperk) altijd de afleveringen van vrienden van me uit Dallas opgestuurd. Daar maakte NBC toen reclame voor, extra long friends. 10 minuten extra dus. Ik weet niet meer of ze dit allle seizoenen na die aankondiging hebben volgehouden of dat dit voor 1 seizoen was. Het seizoen wat ik zeker weet dat in amerika 10 minuten langer duurde was het seizoen van de aflevering waar Phoebe telefonisch toner gaat verkopen en er een gastrol is weggelegd voor Jason Alexander (George Costanza in Seinfeld). Daar waren hier toch een paar grappige dingen uitgehaald. Dat herinner ik me nog.
    Bedoel je nu dat er in die dvd-box afleveringen zitten die langer zijn dan de versies die op tv werden uitgezonden en die op de gewone dvd's staan?
    pi_40435511
    Hmm.. iemand misschien geinteresseerd in dat spel? Ik heb 'm al een tijdje maar ben er wel op uitgekeken, wil hem best voor een klein prijsje verkopen.
    pi_40435835
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Piles het volgende:
    Ik heb de complete serie
    Eindelijk

Net seizoen 3 afgekeken, het Ross/Rachel-drama blijft maar doorgaan
    gefeliciteerd:d en je zult er nog veel plezier aan hebben.

yeah rachel ross blijft maar doorgaan maar is echt geweldig:D
    WE WERE ON A BREAKKKKKKKKK
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:34:40 #283
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_40435915
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:04:39 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_40435934
    Ik ben nu alles van Sex and the City weer aan het kijken, en hierna weer door met Friends
      donderdag 3 augustus 2006 @ 23:12:30 #285
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_40466346
    Heb vanmiddag seizoen 7 t/m 10 bij de FRS gekocht 19,95 per deel, en de tweede voor 10,-

Net de eerste dvd van seizoen 9 gekeken.. "i like big butts and i can not lie"
    pi_40466374
    Nog een tip voor mensen die de box zoeken: http://www.kruidvatentert(...)59376SDN3?category=#
    pi_40486147
    quote:
    Ja er zijn hier Video banden van "The best of Friends" uitgekomen dat waren gewoon 5 goede afleveringen uit de eerste 6 seizoen, maar daar stond dan de lange versie op.
    Volgensmij zijn de afleveringen in seizoen 9 en 10 trouwens regelmatig 25 minuten en langer.
    pi_40565091
    Blijft cool. Ben begonnen in seizoen 1, net de aflevering waarin Joey een geslachtsziekte heeft gezien. Blijft ook gewoon leuk. Ook al weet je precies wat er komen gaat, en kun je bijna alles meepraten, toch is het leuk. Ook het boek is leuk om door te lezen (geschreven uit de ogen van Marcel het aapje)

Ik heb beide spellen (voor de pc en het bordspel). Het pcspel gaat over de show zelf, het bordspel gaat over je eigen friends, ken jij je vrienden eigenlijk wel goed?
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
    pi_40565759
    Ben laatst ook weer opnieuw begonnen met Friends, aangezien het neit meer op tv is . Ben nu weer bij seizoen 3 .
    pi_40565780
    Wij hebben de hele box. FRIENDS! Laatst nog een paar afleveringen gekeken.
    pi_40565881
    Will & Grace is weer opnieuw begonnen.
    pi_40566021
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 10:57 schreef Megalomaniac het volgende:
    Will & Grace is weer opnieuw begonnen.
    Verkeerd topic . Kut NET5 had gewoon Friends meoten houden .
    pi_40566526
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 11:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Verkeerd topic . Kut NET5 had gewoon Friends meoten houden .
    Idd! Maar W&G is ook leu....woops ga ik weer!
    Friends!!!
    pi_40590478
    Hopelijk komt die nieuwe box ook in Nederland uit, mét de lange afleveringen en alle documentaires die Europa altijd onthouden werden.
    Even helemaal weg.
    pi_40590967
    Is dat nou echt zo, dat met die langere afleveringen? Kan me het gewoon niet voorstellen dat ze dan hier in Nederland een kortere versie uitzenden. Waarom zou je zoiets doen Heb trouwens wel eens afleveringen van Internet gehaald die gewoon van de Amerikaanse tv kwamen en heb toen niets gemerkt van een langere aflevering, maarja.
      maandag 7 augustus 2006 @ 23:05:12 #296
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_40591432
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 08:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

hij zat destijds geloof ik zwaar aan de drugs en was aan het afkicken...
    Lees dit hierover op imdb (al zal het ongetwijfeld al een keer gemeld zijn in deze reeks).

Entered a rehabilitation clinic for treatment of an undisclosed condition. [27 February 2001]

"Friends" (1994) castmate Jennifer Aniston offers to be his personal trainer after he received threats from bosses Warner Brothers about his increasing weight problems [2002]

En grappig, ik dacht dat Perry en Aniston elkaar nooit zo lagen.. :

Behind the scenes of "Friends", Perry was very close friends with co-star Jennifer Aniston
    pi_40591895
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Is dat nou echt zo, dat met die langere afleveringen? Kan me het gewoon niet voorstellen dat ze dan hier in Nederland een kortere versie uitzenden. Waarom zou je zoiets doen Heb trouwens wel eens afleveringen van Internet gehaald die gewoon van de Amerikaanse tv kwamen en heb toen niets gemerkt van een langere aflevering, maarja.
    Nee, dat klopt echt. Zowel de Regio 2 DVD's als de uitzendingen in Europa zijn korter gemaakt. Er is een website met daarin het script van iedere aflevering, waarbij ze al het geknipte materiaal een kleurtje hebben gegegeven. Vaak betreft het een grapje wat er niet toe doet (soms merk je dit geknipte als de overgang tussen twee beelden in een scène wat onnatuurlijk aanvoelt), maar soms zijn er complete verhaallijnen geschrapt.

Edit: Gevonden: http://uncutfriendsepisodes.tripod.com/
    Even helemaal weg.
    pi_40594041
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef cosmick het volgende:

[..]

Lees dit hierover op imdb (al zal het ongetwijfeld al een keer gemeld zijn in deze reeks).

Entered a rehabilitation clinic for treatment of an undisclosed condition. [27 February 2001]

"Friends" (1994) castmate Jennifer Aniston offers to be his personal trainer after he received threats from bosses Warner Brothers about his increasing weight problems [2002]

En grappig, ik dacht dat Perry en Aniston elkaar nooit zo lagen.. :

Behind the scenes of "Friends", Perry was very close friends with co-star Jennifer Aniston
    In Friends zelf hebben die 2 ook het minst met elkaar idd. Vooral wanneer Rachel naar Paris vertrekt (SPOILER! ) komt dat wel goed naar voren.
    pi_40594539
    Phoebe en Chander zijn juist de 2 die elkaar het minst liggen
    pi_40594590
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 00:34 schreef Steve.Porter het volgende:
    Phoebe en Chander zijn juist de 2 die elkaar het minst liggen
    Eigenlijk had Chandler nooit echt wat met de dames (tot London dan).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')