Je weet dat het hier bestraft wordt? Dequote:
Als ik wil zwaaien zwaai ik. Staat volgens mij nergens dat dat niet magquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je weet dat het hier bestraft wordt? De's
Er komt een zero tolerance beleid denk ik , dus als BB6 actief wordt berg je dan maarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:07 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik wil zwaaien zwaai ik. Staat volgens mij nergens dat dat niet magBevalt het de anti zwaai zeurkousen niet, dan lezen ze er toch gewoon over heen. Zo simpel is het en zo simpel kan het zijn
quote:
Minder...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komt een zero tolerance beleid denk ik , dus als BB6 actief wordt berg je dan maar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ook hallo witchy wuppie
Je ziet er beetje gelig uit. Alles wel in orde met je?
Dat is mooiquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Neuh gewoon een liedje van Maddona, maar nou je het zegt mja intressant.![]()
Ligt eraan bongiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt idd
Wel leuk dat je weer terug bent ga je BB6 volgen denk je?
In welke zin? Dat je jezelf meer kan profileren hier?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Ligt eraan bongie, als het leuk loopt zie ik, geen problemen, ben de laaste week alleen, ff wat ouder geworden.
![]()
Ik ga lekker bedje, zal is over bb6 nadenken, leuk dat ff in het fotoboek kwamquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een onderliggende niet nader te omschrijven link
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:28 schreef Peter6000 het volgende:
edit: heeeeee, het gaat van deel 4 naar deel 6
Dat baardje staat hem goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:28 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel reageert totaal niet op mijn suggestie (meerdere keren gedaan) voor een aparte SC en een aparte Commentaren op de Streams
De noodzaak is nu echt aangetoond hoor: lees de eerste 42 posts maar eens![]()
[afbeelding]
Ja, da's het beste. Gewoon opengooien dat BB6-forum.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Sanne het volgende:
We zijn hier te gast in SHO, het wordt tijd dat het BB-forum open gaat.
Teamlead wat is de prognose, hoe lang duurt het nog voor ze voor jou een medemod gevonden hebben zonder rsi die wel met de webloggers door een deur kan?
Inderdaad, geen vervelende mods die SC gaan verwijderen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Sanne het volgende:
We zijn hier te gast in SHO, het wordt tijd dat het BB-forum open gaat.
Heb jij die hoop ook soms voor andere forums uitgesproken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
Ik hoop op een hele bazige mod die zijn/haar rol in het geheel enorm overschat
Je hoopt op mij...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, da's het beste. Gewoon opengooien dat BB6-forum.![]()
Ik hoop op een hele bazige mod die zijn/haar rol in het geheel enorm overschat, en from scratch wil laten zien dat er met hem/haar niet te spotten valt.![]()
Dat idd. De theekransjes mogen achterwege blijven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:... en heb wel zin in lekker wat geroddel en geklep vooraf.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:11 schreef schatje het volgende:
Gert Timmerman gedoe geloof ik.
Wees niet bang.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Gert, wat houdt dat 'broeder Gert' nou weer in? Een nieuw soort mod ofzo
Helaas niet. Maar wel weer de live dvd van Waters bekekenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:19 schreef Gert het volgende:
Nog naar meneer Waters geweest onlangs, Scan? slowchat.![]()
Een modje met stempeldrang.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef APK het volgende:
Er is slowchat weggehaald en de rest van het geleuter blijft gewoon staan
nieuwe policy.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef APK het volgende:
Minder dan 2 maand hoor.. 20 augustus al...quote:
Fucking hell, 1 maandquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Minder dan 2 maand hoor.. 20 augustus al...
heb je een annuleringsverzekering?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fucking hell, 1 maand![]()
Ga gvd precies een dag later op vakantie
Ga je ons trouwens dit jaar tijdens de finale weer rust gunnen? Oftewel ben je dan weer op vakantie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef APK het volgende:
haal de rest van het gelul dan ook ff wegquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:27 schreef Copycat het volgende:
Hoop slowchat verwijderd.
Hou dat svp binnen de perken.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
haal de rest van het gelul dan ook ff weg![]()
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, 1 maand![]()
Ga gvd precies een dag later op vakantie
quote:
Toch nog iemand die ik vrolijk kan maken vandaagquote:
Mwah, bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef Manu82 het volgende:
Maar zal speciaal voor jou nog wel even een internetcafe opzoeken voor als je me mist![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:28 schreef Arcee het volgende:
Oh ja, regenworm, die ontbreekt ook nog. En cuall. En nog wel een aantal van dit rijtje:
001. 19045 scanman01
002. 14804 regenworm
003. 09005 cuall
004. 08981 teamlead
005. 08595 Foreverblue
006. 07771 Gert
007. 06800 APK
008. 06491 BONG4002
...knip...
Maar de meesten hebben zich al gemeld.
Heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is: Ik houd jullie wel in de gaten hoor....
![]()
Geen idee hoe het met Tanja gaat. En eerlijk gezegt boeit het me ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer![]()
Hoe gaat het met Tanja![]()
Oh en btw: volgens mij mag hou en houd alletwee (Mike kan daar vast uitsluitsel over geven)
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is: Ik houd jullie wel in de gaten hoor....
![]()
gezegdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen idee hoe het met Tanja gaat. En eerlijk gezegt boeit het me ook voor geen meter.
Dat was toch in BB5? Dit topic gaat toch over BB6?![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Zien jullie dat: 2 dagen, 22 uur, 22 minuten, dat kan geen toeval zijn
Je zou het misschien niet willen geloven, maar ook mods hebben een leven buiten FOK!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:13 schreef Gladys het volgende:
alles wat offtopic is.als ze van vannacht alles weghalen dan ook consequent blijven en dan ook nu alles weghalen he....
Omdat jullie, als enigen, er last van hebben?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:07 schreef Copycat het volgende:
Je zou het misschien niet willen geloven, maar ook mods hebben een leven buiten FOK!.
Een beetje slowchat is geen enkel probleem, maar je kunt het natuurlijk ook overdrijven. En dan ruimen wij naderhand dus even wat op.
Nee, omdat er al een slowchattopic in SHO is, er tig slowchattopics over het hele forum zijn, één SC topic in SHO voldoende is en voorgaande al vanaf de start van de BB6 reeks in SHO duidelijk was.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:
Omdat jullie, als enigen, er last van hebben?
Nee, die wil ik niet in m'n AT.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:20 schreef Copycat het volgende:
Nee, omdat er al een slowchattopic in SHO is, er tig slowchattopics over het hele forum zijn, één SC topic in SHO voldoende is en voorgaande al vanaf de start van de BB6 reeks in SHO duidelijk was.
Alle andere programma's hebben geen dedicated slowchattopics, dus ook BB niet.
Nogmaals, een beetje slowchat is prima, maar Nintendo en andere non-BB-issues hoeven niet posts-lang besproken te worden. In ieder geval niet in een BB topic in SHO.
Net zoals deze discussie beter in SHO Feedback. Duiveltja en Copycats Place past.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Ze komt terug![]()
Niet ál te serieus nemen, die cijfers, hoor. Het is de meest buggy functie van Fok!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef cuall het volgende:Hoe lang heb je voor je computer op dat moment zitten wachten?
En met deze post had je ook al post 66 in dit topic.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet ál te serieus nemen, die cijfers, hoor. Het is de meest buggy functie van Fok!
Internetcafé's zijn gevaarlijk. Ik ben tijdje afgesloten geweest en ging ook naar een internetcafé. Maar werd te gezellig en pilsie hier en pilsie daar, miste ik een bocht op fietspad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toch nog iemand die ik vrolijk kan maken vandaag![]()
Maar zal speciaal voor jou nog wel even een internetcafe opzoeken voor als je me mist![]()
Sorry iigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals, een beetje slowchat is prima, maar Nintendo en andere non-BB-issues hoeven niet posts-lang besproken te worden. In ieder geval niet in een BB topic in SHO.
Bong ik zie je nogal speculeren hier wie er wel en niet komt posten in BB6.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar zien of ze daar allemaal blijven hoor, FOK trekt toch aan, het is toch je r00t zegmaarMaargoed, de meeste klonken zeer zeker (ik heb ze ook benaderd voor de blog) en neen, niemand had behoefte dus dat zegt al veel
Dan moeten ze maar een BB 6 forum openen, gaat tijd worden als je het aantal posts zietquote:Op zondag 16 juli 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry iigDat Nintendo gedoe kwam mede door mij dus ik heb er iig totaal geen probleem mee dat het is weggehaald
![]()
Dat was ook meer om aan te geven dat de meeste users van BB5 zijn overgestapt op VOLquote:Op zondag 16 juli 2006 01:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Bong ik zie je nogal speculeren hier wie er wel en niet komt posten in BB6.
Maar is het niet verstandiger om het maar gewoon af te wachten wat BB6 ons brengen gaat!
Yep, alleen nog niet aan gedacht om te replyen, al zijn de dingen die in de mail stonden niet meer van toepassingquote:Had je mijn mail van een paar dagen geleden nog gelezen?
Vind ik ookquote:Op zondag 16 juli 2006 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
[..]
Dan moeten ze maar een BB 6 forum openen, gaat tijd worden als je het aantal posts ziet![]()
De NCRV is ook weer aanwezig.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Bong ik zie je nogal speculeren hier wie er wel en niet komt posten in BB6.
Maar is het niet verstandiger om het maar gewoon af te wachten wat BB6 ons brengen gaat!
Had je mijn mail van een paar dagen geleden nog gelezen?
Henkquote:Op zondag 16 juli 2006 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
[..]
Dan moeten ze maar een BB 6 forum openen, gaat tijd worden als je het aantal posts ziet![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Ik weet niet meer precies wanneer het BB5 forum online ging?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Enne, ja, al is het nog iets te vroeg daarvoor![]()
Zoals de tag al zegtquote:
Hoi Morwen, ik heb na mijn V-O-L tijd hetquote:Op zondag 16 juli 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk![]()
Enne, ja, al is het nog iets te vroeg daarvoor![]()
Geilquote:Op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals de tag al zegtlid van de BB FOK redactie
Ik heb bloed in mijn alcohol dus schoon ben ik dan ws. wis ende zekerquote:Op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef Sanne het volgende:
Hoe later op de avond des te schoner het volk.
Right back at you, alles goed met Yolande?quote:Op zondag 16 juli 2006 02:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Morwen, ik heb na mijn V-O-L tijd heteven achter me gelaten
![]()
Leuk je weer te zien in de vorm van schrijven![]()
Pas maar opquote:Op zondag 16 juli 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
GeilEen man met macht, dat gaat je tijd en aandacht kosten
![]()
Leuk manquote:Op zondag 16 juli 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pas maar op![]()
Nee, ik kan verder helemaal niets hoorAlleen hier en daar een blogje erop knallen en wat overleg behind the screens that's it
Ja hoor, alles perfect in orde.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Right back at you, alles goed met Yolande?
Zeker leukquote:
Vakantiesquote:Op zondag 16 juli 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja hoor, alles perfect in orde.
Net 5 vijf weken vakantie gehad (niet dat het geholpen heeft)![]()
![]()
Ah, dat andere programma van die proleet.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:14 schreef A-en-M het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)583/typeofpage=47019
Mar, doe niet teveel moeite hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 02:14 schreef A-en-M het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)583/typeofpage=47019
Yep, eerder bericht was dat het pas in 2007 zou starten, maar nu praten ze over september 2006.quote:
Lijkt mij een voortslepend gebeuren, even afwachten maar. Ik heb liever een finale, een einde zeg maarquote:
Oke oke, ik trap er weer in.... en ik heb nog wel zo'n kleine voetjesquote:Op zondag 16 juli 2006 02:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mar, doe niet teveel moeite hoor![]()
Ze weten het wel![]()
Wachten duurt altijd langquote:Op zondag 16 juli 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij een voortslepend gebeuren, even afwachten maar. Ik heb liever een finale, een einde zeg maar![]()
Idd, ik ga het wél volgen via de TV naast BB maar verder richt ik me wel qua streams op BB tenzij het even saai is dan ga ik switchenquote:Op zondag 16 juli 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij een voortslepend gebeuren, even afwachten maar. Ik heb liever een finale, een einde zeg maar![]()
Hoi Gladysquote:
Wat is het verschil tussen zwaaien en hoi zeggenquote:Op zondag 16 juli 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Maureen
Ik zwaai expres niet omdat het hier geen SC isHopelijk gaat het BB forum snel open, want hier worden de SC reacties namelijk zonder pardon gedelete
Ach welnee, gaan we toch gewoon ontopicquote:Op zondag 16 juli 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Maureen
Ik zwaai expres niet omdat het hier geen SC isHopelijk gaat het BB forum snel open, want hier worden de SC reacties namelijk zonder pardon gedelete
Mja, misschien komt het minder SC achtig overquote:Op zondag 16 juli 2006 02:27 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen zwaaien en hoi zeggen![]()
Allebei totaal overbodig.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:27 schreef A-en-M het volgende:
Wat is het verschil tussen zwaaien en hoi zeggen![]()
uhm nee,heb alleen BB1 en 2 gezien dus mag hier niet eens postenquote:Op zondag 16 juli 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach welnee, gaan we toch gewoon ontopic![]()
He, Gladys, ga je het weer volgen BB6????
Ksssstquote:Op zondag 16 juli 2006 02:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhm nee,heb alleen BB1 en 2 gezien dus mag hier niet eens posten![]()
Heb je BB5 en HBB niet gezien??quote:Op zondag 16 juli 2006 02:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhm nee,heb alleen BB1 en 2 gezien dus mag hier niet eens posten![]()
BB5 nee,alleen de bevallingquote:
Ik heb in het vorige topic al uitgelegd wat de functie van de zwaaismiley is.quote:
Tis geen Hbb hehquote:Op zondag 16 juli 2006 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het deze keer zal gaan mbt de censuur, het was tijdens HBB echt belachelijk soms, hopelijk valt het nu mee.
bestaat dat ook al vlbo ???quote:Op zondag 16 juli 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic al uitgelegd wat de functie van de zwaaismiley is.
Dat de vlbo-ers het niet snappen is niet mijn probleem een probleem voor de meelezers die zich door die lading bagger moeten worstelen.
Dat niet, maar ook tijdens BB5 was het soms alle perken te buiten, ik denk zelfs dat de NL BB een van de meest gecensureerde is van allemaal, en vooral op de streams.quote:
Ik heb je uitleg gezien.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic al uitgelegd wat de functie van de zwaaismiley is.
Dat de vlbo-ers het niet snappen is niet mijn probleem een probleem voor de meelezers die zich door die lading bagger moeten worstelen.
Geef ik ook toequote:Op zondag 16 juli 2006 02:41 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb je uitleg gezien.
En je hebt helemaal gelijk als je kijkt dat dit topic 6 is.
Staat er echt veel meer bagger dan info over BB6.
Okequote:Op zondag 16 juli 2006 02:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
BB5 nee,alleen de bevallingen HBB .... Viola
![]()
Mja, ik hoef persoonlijk de rosbiefjes niet te zien. Voor mij zijn voornamelijk de interacties, de gesprekken interessant. Afwachten maar, ik vond BB5 wel leuk juist door de brakke streams.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ook tijdens BB5 was het soms alle perken te buiten, ik denk zelfs dat de NL BB een van de meest gecensureerde is van allemaal, en vooral op de streams.
dat was alleen maar omdat...... (laat ik de reden maar niet verklappenquote:Op zondag 16 juli 2006 02:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik dacht dat je het ook allemaal gevolgt had, omdat je regelmatig op het forum was.
Voor mij hoeven de blote delen ook niet zo, maar soms werd een gesprek ook afgekapt door de regie en dat vond ik wel jammer, natuurlijk was dat meer het geval met HBB omdat daar natuurlijk (semi) BN'ers inzaten, en met name Holt stelde hoge eisen aan de regie dat er zoveel mogelijk werd afgeschermdquote:Op zondag 16 juli 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, ik hoef persoonlijk de rosbiefjes niet te zien. Voor mij zijn voornamelijk de interacties, de gesprekken interessant. Afwachten maar, ik vond BB5 wel leuk juist door de brakke streams.
Misschien nieuw onderwijs in schooljaar 2006/2007quote:Op zondag 16 juli 2006 02:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
bestaat dat ook al vlbo ???gelukkig weet ik dat niet...
![]()
dan wens ik je veel plezier met BB10 alvastquote:Op zondag 16 juli 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien nieuw onderwijs in schooljaar 2006/2007![]()
Over een paar jaar komen dus de vlbo's mee streamen.
Ik heb een tijd BB Belgie zitten streamen en daar was de regie ook zeker niet flauw.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor mij hoeven de blote delen ook niet zo, maar soms werd een gesprek ook afgekapt door de regie en dat vond ik wel jammer, natuurlijk was dat meer het geval met HBB omdat daar natuurlijk (semi) BN'ers inzaten, en met name Holt stelde hoge eisen aan de regie dat er zoveel mogelijk werd afgeschermd
Kijk en zo hoort het ookquote:Op zondag 16 juli 2006 03:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb een tijd BB Belgie zitten streamen en daar was de regie ook zeker niet flauw.
Als het echt de spui gaten uit liep in het huis kreeg je een muziekje maar de beelden gaven ze wel.
Misschien hebben ze wel weer een mooie tuin.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk en zo hoort het ook![]()
Maar ik vrees met grote vrezen dat hier de censuur nog steeds stevig in het zadel zit
Haha ja iddquote:Op zondag 16 juli 2006 03:11 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel weer een mooie tuin.
kan jij weer posten in de SV![]()
Hej newsmanquote:
Ja denk, je vroeg me al wat in het fotoboek denk, kom ff kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 03:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej newsman
Leuk dat je ook je "gezicht" hier weer laat zien
Gezellig toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja denk, je vroeg me al wat in het fotoboek denk, kom ff kijken, APK er ook bij zozo
![]()
Lekkur heurquote:
Ze was er gisteren wel, meestal is ze zaterdag op zondag naar dr vriendje toequote:Op zondag 16 juli 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
Is Melke nog niet geweest, mis haar.
Die heb ik al gezien hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
Is Melke nog niet geweest, mis haar.
quote:Op zondag 16 juli 2006 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien hoor.
Is dat een vrouw
Ik dacht dat dat een of andere zure kerel was.
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)quote:Op zondag 16 juli 2006 03:23 schreef newsman het volgende:
Wat ik verder weet van BB6, is dat ze families maf gaan maken, ieder geval, dat heb ik begrepen
quote:Op zondag 16 juli 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Jups, dan is het weer actie en plaatjes posten
![]()
Of het wordt een heerlijke soetsappige drama bendequote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)
BB5, vond ik maar slap, met dat Dido geheel, mijn godquote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)
je zal maar met je familie in 1 huis willen zittenquote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Engeland is idd het goede voorbeeld, mijn verwachtingen zijn daarom ook niet echt hoog gespannen maar we zien het welquote:Op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of het wordt een heerlijke soetsappige drama bendeen juist niet spannend .. dan zou ik wel balen eigenlijk!
wat dat betreft doen ze het in Engeland wel wat pittiger.. en gebeuren er gekkere dingen.
In Engeland blijven ze het orginele recept volgen.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
wat dat betreft doen ze het in Engeland wel wat pittiger.. en gebeuren er gekkere dingen.
Mijn keuze zal het iig niet zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 03:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
je zal maar met je familie in 1 huis willen zitten![]()
Hummie een lijk achter de knoppen, mijn godquote:Op zondag 16 juli 2006 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
In Engeland blijven ze het orginele recept volgen.
Nederland probeert volgens mij steeds iets nieuws zodat Sjonnie het kan verkopen als het een succes is.
Het lukt alleen niet zo goed met Hummie achter de knoppen.
hmmm wou wat zeggen maar dat is te persoonlijkquote:
Dan kan dat ook per mailquote:Op zondag 16 juli 2006 03:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
hmmm wou wat zeggen maar dat is te persoonlijkmaar gegarandeerd knokpartijen als ik met 2 mensen die zich familie noemen in een huis moet
![]()
En zo hoort het ookquote:
Ik wou dat die lul van een vent van me dat ook eens deedquote:Op zondag 16 juli 2006 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo hoort het ook![]()
Het gevoel dat je thuis bent
[Mr.CTRL mode] Het is wat!quote:Op zondag 16 juli 2006 04:10 schreef APK het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je pruts tag.![]()
[afbeelding]
Misschien kan LS Tanja's moeder even bellen om haar te attenderen op dit topic.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Ze komt terug![]()
Tanja zal het vast al wel gevonden hebben hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kan LS Tanja's moeder even bellen om haar te attenderen op dit topic.
Sssstquote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Sanne het volgende:
Was dit topic nou net op slot? Met een link naar de crewfora?
Of begin ik gek te worden?
Dat zijn tekens.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Sanne het volgende:
Was dit topic nou net op slot? Met een link naar de crewfora?
Of begin ik gek te worden?
quote:
quote:
Mooi hè?quote:
Jammer dat je KLB al hebtquote:
Wanneer gaat-ie open?quote:
Dat weet ik niet, moet net als jij MED in de gaten houden...quote:
*kusjekroel*quote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje en Teamlead
Alle sollicitanten wil ik bij deze hartelijk bedanken voor de sollicitatie en wie weet tot een andere ronde."
Zo dan?quote:
Ja, nu ben ik weer blijquote:
Er komt een gans apart forum voor BBquote:Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weer blij![]()
Maar nu ik je toch spreek, komt er ook een aparte "commentaren op de streams", en een aparte "slowchat"?
Was wel de bedoelingquote:Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weer blij![]()
Maar nu ik je toch spreek, komt er ook een aparte "commentaren op de streams", en een aparte "slowchat"?
Ik heb me kapot verveeld daardoorquote:Op zondag 16 juli 2006 19:54 schreef yvonne het volgende:
We hadden dat forum best open kunnen houden, het lijkt maar zo kort geleden.
Ik laat het deze ronde gewoon stiekum openquote:Op zondag 16 juli 2006 19:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb me kapot verveeld daardoor![]()
Fluug en TL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suc6 en sterkte met ons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zullen het dus weer met mij moeten doen, en ik met jullie...
Maar raad eens.... Ik heb er zín in
Het lachen zal je nog wel vergaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zullen het dus weer met mij moeten doen, en ik met jullie...
Maar raad eens.... Ik heb er zín in
Jij en Bluezzz postenquote:Op zondag 16 juli 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lachen zal je nog wel vergaan.
Ik ga namelijk ook weer mee-posten.![]()
Maar succes!
Ook, maar je weet nog niet alles van het huis hequote:Op zondag 16 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Jij en Bluezzz posten
Ik dacht dat jullie andere plannen hadden![]()
Ik zei het tochquote:
Ik ben zwaar benieuwdquote:Op zondag 16 juli 2006 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook, maar je weet nog niet alles van het huis he
Niet in het bigB huis?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lachen zal je nog wel vergaan.
Ik ga namelijk ook weer mee-posten.![]()
Maar succes!
Wat een compléte verrassing.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:46 schreef yvonne het volgende:
De mods die op het BB6-forum komen zijn Flugeltje en Teamlead
[Evert ten Napel mode] Het is anders een dekselse goeie mod hoor![/Evert ten Napel mode]quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Evert ten Napel mode] Het is anders een dekselse goeie mod hoor![/Evert ten Napel mode]
Inmiddels 99% hoor.quote:
Ik ben al "crew" dus waarom zou ik me dan moeten inlikkenquote:
Misschien wordt jij het wel?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:57 schreef Falco het volgende:
Ik voel dat er nog een derde mod aangesteld wordt tijdens BB6
Dat mag je dus helemaal niet zeggen. Regel 7 ofzo is dat.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maargoed, ik vind TL en flugel gewoon mega goede mods, ze deden het uitstekend tijdens BB5 en HBBAls ik dat niet vond zou ik dat ook zeggen hoor
Ik bedoelde ook behind the screensquote:Op zondag 16 juli 2006 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat mag je dus helemaal niet zeggen. Regel 7 ofzo is dat.
Ik gooi er anders net een compleet nieuwe ontopic invalshoek inquote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Falco het volgende:
Lekker boeiuh dit crewgezeur
Mjah, je hebt wel een punt vind ik. Alleen werd er al genoeg gemanipuleerd de vorige keer, misschien zelfs iets teveel. En dat het met familieleden is, staat me dus echt niet aan!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik gooi er anders net een compleet nieuwe ontopic invalshoek in![]()
In de Nederlandse BB's doen, vergeleken met de UK en veel andere landen, eigenlijk altijd vrij 'normale' mensen mee. Het zou me verbazen als dat nu ineens anders zou zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, de massa wil natuurlijk spraakmakende extraverte bewoners.
En dat levert vast meer kijkcijfers op.
Tja, maar anders krijg je hetzelfde als vorig jaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, je hebt wel een punt vind ik. Alleen werd er al genoeg gemanipuleerd de vorige keer, misschien zelfs iets teveel. En dat het met familieleden is, staat me dus echt niet aan!
Klopt, maar er waren wel uitzonderingen zoals die Diane bijv. uit BB3 of wat dacht je van Ed die het huis niet uitwilde?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
In de Nederlandse BB's doen, vergeleken met de UK en veel andere landen, eigenlijk altijd vrij 'normale' mensen mee. Het zou me verbazen als dat nu ineens anders zou zijn.
Ed was een held iddquote:Op zondag 16 juli 2006 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren wel uitzonderingen zoals die Diane bijv. uit BB3 of wat dacht je van Ed die het huis niet uitwilde?(BB2)
Zijn idd steeds vrij 'normale' mensen in NL. Daar mag wat mij betreft wel wat verandering in komen. Wat meer mensen die ervaringen hebben met de zelfkant van de maatschappij. Volgens mij levert dat leukere tv op dan het zoveeltste hockey-kutje...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
In de Nederlandse BB's doen, vergeleken met de UK en veel andere landen, eigenlijk altijd vrij 'normale' mensen mee. Het zou me verbazen als dat nu ineens anders zou zijn.
Ik hoop het maar, kan me wel voorstellen dat (vanuit het idee dat je dingen anders moet doen om geen kijkers te verliezen) er gekozen wordt voor wat extravertere types.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Diane en Ed waren ook als "normaal" gecast. MIsschien dat Kelly een uitzondering is, die werd als travo-freak gecast.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren wel uitzonderingen zoals die Diane bijv. uit BB3 of wat dacht je van Ed die het huis niet uitwilde?(BB2)
Darius.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen die BB gebruiken met als uitgangspunt bekend te worden en al iets doen in de entertainment (was een vierderangs zanger een keer), spreken me iig niet aan.
BB3 was leuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:19 schreef Gert het volgende:
Misschien vonden zoveel mensen BB3 de leukste editie omdat er zoveel intelligentie-verschil was tussen de deelnemers. Stuitend domme mensen zoals Kelly of Frank zorgen altijd wel voor rumoer.
Maar Hummie schijnt over het algemeen een voorkeur te hebben voor mensen die een school hebben afgemaakt.
Kan ik mee leven. Ik was even bang dat je dat gedoe op klb leuker zou vinden dan BB....Niet iedereen daar zal er trouwens rouwig om zijn dat je er een poosje tussenuit knijpt denk ik?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Nietzman doet het design van de weblog
De overige crewleden zijn voor de BBlog, voor het forum zul je het toch echt met TL en moi moeten doen
Ik knijp er niet tussenuit, ik ga beiden doen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kan ik mee leven. Ik was even bang dat je dat gedoe op klb leuker zou vinden dan BB....Niet iedereen daar zal er trouwens rouwig om zijn dat je er een poosje tussenuit knijpt denk ik?
quote:
Ik in ieder geval niet, ik heb ook nog een leven...quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef APK het volgende:
En wie hebben er voor niks een mailtje gestuurd?![]()
Dus die sollicitatieprocedure was eigenlijk alleen om de reserves in kaart te brengen?quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus die sollicitatieprocedure was eigenlijk alleen om de reserves in kaart te brengen?
Staat duidelijk iets anders boven die andere namen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
En waarom zie ik namen tussen de "crew" die ik nog nooit op het forum heb gezien? Lijkt me toch dat je als crew op zijn minst "iets" met het forum moet hebben?
Hoe dan ook, ik heb er zin in!![]()
Ik ben niet gekwalificeerd.quote:
ach.. live meegenieten van buitenechtelijke relaties die ontstaan heeft ook wel weer wat natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, je hebt wel een punt vind ik. Alleen werd er al genoeg gemanipuleerd de vorige keer, misschien zelfs iets teveel. En dat het met familieleden is, staat me dus echt niet aan!
Goeie vraag. Kan me niet herinneren die in 5 edities BB ooit tegen te zijn gekomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
BB mods:
flugeltje
teamlead
nietzman
Niet echt verrassend, maar prima!
Maar wie is in godsnaam "Nietzman" ?
Ah, okee dan.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
De overige crewleden zijn voor de BBlog, voor het forum zul je het toch echt met TL en moi moeten doen
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Daar ben ik toch veeeeeel te aardig voor?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:02 schreef melke het volgende:
hee LS is er ook nog steeds! Dacht dat hij vast zat
Jij bent toch die stalker toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veeeeeel te aardig voor?![]()
En wat voor soort topics kunnen er dan geopend worden?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
Het oude groepje begint alweer samen te komen.
Wat mij betreft kan de voorpret NU alvast beginnen en gooien ze BB nu alvast open.
Uiteindelijk zitten er genoeg oude users en mods al weken klaar voor.
Let the fun begin!
Rikkert lijkt me wel cool. Ik denk dat die het lang vol gaat houden.quote:
Bij voorbaat ook mijn favoriet.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 01:23 schreef APK het volgende:
En wat voor soort topics kunnen er dan geopend worden?
-De bewoners.
-Feedback.![]()
-Gok hier hoeveel negers in het huis geplaatst worden.
-SC deel 106
-De uitzending van 20 augustus 2006.
bijna... nog maar minder dan een maand...quote:
Hè getver Bluezz, je wordt met de dag zuurder hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
Mensen, sollicitatieprocedures zijn allang achterhaald
En dat is telkens weer aantoonbaar
quote:
Waar ga je heen en vergeet je niet om even te zwaaien naar APKquote:Op maandag 17 juli 2006 11:15 schreef Day het volgende:
*meldt!
Allleen ik mis de 1e 2 weken, ben dan op vakantie. Scanman (welkom back, wist dat je het niet kon laten), ik verwacht dus uitgebreide streamverslagen! Hou je ze wel objectief?
En TL en Flugel, gefeliciteerd!
vervelend als je niet kunt zwaaien he?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Buswatcher ook weer terugkomt met zijn streamverslagen (zonder plaatjes)![]()
* onderdrukt een neiging enthousiast naar Day te zwaaien
Ik heb het hier gisteren met Yvonne over gehad, en die "zei" dat er een aparte SC en een aparte commentaren op de streams komt hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
vervelend als je niet kunt zwaaien he?
En naar mij zwaai je ook nietquote:Op maandag 17 juli 2006 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Buswatcher ook weer terugkomt met zijn streamverslagen (zonder plaatjes)![]()
* onderdrukt een neiging enthousiast naar Day te zwaaien
Lijkt me ook. Gelukkig kan ik dat wel.quote:
hahaha,quote:Op maandag 17 juli 2006 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb wel meegelurkt: je moet om 1300 werken he
Ik snap het gebruik van diequote:Op maandag 17 juli 2006 11:35 schreef Manu82 het volgende:
hoop trouwens dat ze de douche ook weer goed laten zien bij BB6
Die lamzak (APK)quote:Op maandag 17 juli 2006 11:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik van die-smiley echt steeds minder
![]()
Ja, zwaaien schijnt grof beledigend te zijn als in "flikker op en ik wil je nooit meer zien", maar ik betwijfel of ze zijn realititeit in de SC zullen overnemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die lamzak (APK) is bezig een vertaling te maken voor de smileys geloof ik
Je zult maar gesolliciteerd hebben en dan Teamlead mod zien worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hè getver Bluezz, je wordt met de dag zuurder hoor.
Ga je ook plaatjes posten in commentaren op de streams Peter?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, zwaaien schijnt grof beledigend te zijn als in "flikker op en ik wil je nooit meer zien", maar ik betwijfel of ze zijn realititeit in de SC zullen overnemen.
Maar bedoelde je metnu treurigheid ivm het F5en naar naaktcaps, of een statement tegen de BB- badkamercensuur (die in de loop der weken steeds minder werd)
[afbeelding]
Een beperkt aantal relevante, niet dubbele caps wellicht.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ga je ook plaatjes posten in commentaren op de streams Peter?
[afbeelding]
Naar Italië.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar ga je heen en vergeet je niet om even te zwaaien naar APK
Zorg wel dat je naam op de caps staat hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:55 schreef Peter6000 het volgende:
Een beperkt aantal relevante, niet dubbele caps wellicht.
Heb geloof ik een goede uploader ontdekt, inmiddels.
http://www.primeserver.nl/
Of zo'n geel fotograferend logo-smilie-dingesquote:Op maandag 17 juli 2006 12:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zorg wel dat je naam op de caps staat hoor.
Niet Fristi belachelijk maken hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Of zo'n geel fotograferend logo-smilie-dinges
O da's mooi. In dat land hebben ze ook internet.quote:
Als ik van m'n vriend afwil, kan ik dat wel doen,jaquote:Op maandag 17 juli 2006 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
O da's mooi. In dat land hebben ze ook internet.![]()
Hij vindt het al erg genoeg dat je 4 maanden per jaar niet aanspreekbaar bent?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:31 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik van m'n vriend afwil, kan ik dat wel doen,ja.
Hoe bevalt het vaderschap?
Wat kan jou dat nou schelen?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:56 schreef melke het volgende:
Hopelijk word het een mooi huis met veel luxe!
misschien is Melke wel 1 van de bewoners...quote:
Er komt internet in het BB-huisquote:Op zondag 16 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij en Bluezzz posten
Ik dacht dat jullie andere plannen hadden![]()
Aldus Chantal over de "heftige kritieken" die zijn gepost her en derquote:Get a life!
BB5-Chantal over de kritiek die zij kreeg op internet: "Het moet gezegd.....niet iedereen sloot Channie warmpjes in de armen, ik had een absolute schare met anti-fans. Mijn dierbaren waren daar best van streek over. Maar toen ik eruit was en eens ging surfen op het internet moet ik zeggen dat ik erg moest lachen om al die mensen. Je mag me best onaardig vinden, dat weet je als je met je kop op tv gaat, maar sommige gaan daarin wel heel erg ver. Gossiepossie zeg....get a fucking life! Je hoeft me ook geen veren in mijn bombonnella te douwen, maar hou het bij BB6 een beetje rustiger jongens.....niet iedereen trekt het goed. Er zijn best oud bewoners die het met die heftige kritieken wél moeilijk hebben gehad. En mocht je haatgevoelens naar de volgende bewoners krijgen bedenk dan ff met je gezonde verstand: Het is maar een spelletje!!!!"
bron: MediaWatchers
Ik ben benieuwd welke "oud-bewoners" het moeilijk hadden met de kritiek.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
Was dit al bekend?
[..]
Aldus Chantal over de "heftige kritieken" die zijn gepost her en der
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
Was dit al bekend?
[..]
Aldus Chantal over de "heftige kritieken" die zijn gepost her en der
Ik denk dat Joost op Nr. 1 staat qua bash-ups maargoed, je weet van te voren als je aan BB meedoet dat dit ook onderdeel is van het totale gebeurenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
en dan hielden we ons bij haar nog in
GNA GNA GNA A! A! A!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
en dan hielden we ons bij haar nog in
Ik denk Tan en Nathalie, en het gaat er idd om of iemand er tegen bestand is of niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost op Nr. 1 staat qua bash-ups
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |