BB3 was leuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:19 schreef Gert het volgende:
Misschien vonden zoveel mensen BB3 de leukste editie omdat er zoveel intelligentie-verschil was tussen de deelnemers. Stuitend domme mensen zoals Kelly of Frank zorgen altijd wel voor rumoer.
Maar Hummie schijnt over het algemeen een voorkeur te hebben voor mensen die een school hebben afgemaakt.
Kan ik mee leven. Ik was even bang dat je dat gedoe op klb leuker zou vinden dan BB....Niet iedereen daar zal er trouwens rouwig om zijn dat je er een poosje tussenuit knijpt denk ik?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Nietzman doet het design van de weblog
De overige crewleden zijn voor de BBlog, voor het forum zul je het toch echt met TL en moi moeten doen
Ik knijp er niet tussenuit, ik ga beiden doen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kan ik mee leven. Ik was even bang dat je dat gedoe op klb leuker zou vinden dan BB....Niet iedereen daar zal er trouwens rouwig om zijn dat je er een poosje tussenuit knijpt denk ik?
quote:
Ik in ieder geval niet, ik heb ook nog een leven...quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef APK het volgende:
En wie hebben er voor niks een mailtje gestuurd?![]()
Dus die sollicitatieprocedure was eigenlijk alleen om de reserves in kaart te brengen?quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus die sollicitatieprocedure was eigenlijk alleen om de reserves in kaart te brengen?
Staat duidelijk iets anders boven die andere namen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
En waarom zie ik namen tussen de "crew" die ik nog nooit op het forum heb gezien? Lijkt me toch dat je als crew op zijn minst "iets" met het forum moet hebben?
Hoe dan ook, ik heb er zin in!![]()
Ik ben niet gekwalificeerd.quote:
ach.. live meegenieten van buitenechtelijke relaties die ontstaan heeft ook wel weer wat natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, je hebt wel een punt vind ik. Alleen werd er al genoeg gemanipuleerd de vorige keer, misschien zelfs iets teveel. En dat het met familieleden is, staat me dus echt niet aan!
Goeie vraag. Kan me niet herinneren die in 5 edities BB ooit tegen te zijn gekomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
BB mods:
flugeltje
teamlead
nietzman
Niet echt verrassend, maar prima!
Maar wie is in godsnaam "Nietzman" ?
Ah, okee dan.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
De overige crewleden zijn voor de BBlog, voor het forum zul je het toch echt met TL en moi moeten doen
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Daar ben ik toch veeeeeel te aardig voor?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:02 schreef melke het volgende:
hee LS is er ook nog steeds! Dacht dat hij vast zat
Jij bent toch die stalker toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veeeeeel te aardig voor?![]()
En wat voor soort topics kunnen er dan geopend worden?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
Het oude groepje begint alweer samen te komen.
Wat mij betreft kan de voorpret NU alvast beginnen en gooien ze BB nu alvast open.
Uiteindelijk zitten er genoeg oude users en mods al weken klaar voor.
Let the fun begin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |