Je weet dat het hier bestraft wordt? Dequote:
Als ik wil zwaaien zwaai ik. Staat volgens mij nergens dat dat niet magquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je weet dat het hier bestraft wordt? De's
Er komt een zero tolerance beleid denk ik , dus als BB6 actief wordt berg je dan maarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:07 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik wil zwaaien zwaai ik. Staat volgens mij nergens dat dat niet magBevalt het de anti zwaai zeurkousen niet, dan lezen ze er toch gewoon over heen. Zo simpel is het en zo simpel kan het zijn
quote:
Minder...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komt een zero tolerance beleid denk ik , dus als BB6 actief wordt berg je dan maar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ook hallo witchy wuppie
Je ziet er beetje gelig uit. Alles wel in orde met je?
Dat is mooiquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Neuh gewoon een liedje van Maddona, maar nou je het zegt mja intressant.![]()
Ligt eraan bongiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt idd
Wel leuk dat je weer terug bent ga je BB6 volgen denk je?
In welke zin? Dat je jezelf meer kan profileren hier?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Ligt eraan bongie, als het leuk loopt zie ik, geen problemen, ben de laaste week alleen, ff wat ouder geworden.
![]()
Ik ga lekker bedje, zal is over bb6 nadenken, leuk dat ff in het fotoboek kwamquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een onderliggende niet nader te omschrijven link
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:28 schreef Peter6000 het volgende:
edit: heeeeee, het gaat van deel 4 naar deel 6
Dat baardje staat hem goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:28 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel reageert totaal niet op mijn suggestie (meerdere keren gedaan) voor een aparte SC en een aparte Commentaren op de Streams
De noodzaak is nu echt aangetoond hoor: lees de eerste 42 posts maar eens![]()
[afbeelding]
Ja, da's het beste. Gewoon opengooien dat BB6-forum.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Sanne het volgende:
We zijn hier te gast in SHO, het wordt tijd dat het BB-forum open gaat.
Teamlead wat is de prognose, hoe lang duurt het nog voor ze voor jou een medemod gevonden hebben zonder rsi die wel met de webloggers door een deur kan?
Inderdaad, geen vervelende mods die SC gaan verwijderen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Sanne het volgende:
We zijn hier te gast in SHO, het wordt tijd dat het BB-forum open gaat.
Heb jij die hoop ook soms voor andere forums uitgesproken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
Ik hoop op een hele bazige mod die zijn/haar rol in het geheel enorm overschat
Je hoopt op mij...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, da's het beste. Gewoon opengooien dat BB6-forum.![]()
Ik hoop op een hele bazige mod die zijn/haar rol in het geheel enorm overschat, en from scratch wil laten zien dat er met hem/haar niet te spotten valt.![]()
Dat idd. De theekransjes mogen achterwege blijven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:... en heb wel zin in lekker wat geroddel en geklep vooraf.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:11 schreef schatje het volgende:
Gert Timmerman gedoe geloof ik.
Wees niet bang.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Gert, wat houdt dat 'broeder Gert' nou weer in? Een nieuw soort mod ofzo
Helaas niet. Maar wel weer de live dvd van Waters bekekenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:19 schreef Gert het volgende:
Nog naar meneer Waters geweest onlangs, Scan? slowchat.![]()
Een modje met stempeldrang.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef APK het volgende:
Er is slowchat weggehaald en de rest van het geleuter blijft gewoon staan
nieuwe policy.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef APK het volgende:
Minder dan 2 maand hoor.. 20 augustus al...quote:
Fucking hell, 1 maandquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Minder dan 2 maand hoor.. 20 augustus al...
heb je een annuleringsverzekering?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fucking hell, 1 maand![]()
Ga gvd precies een dag later op vakantie
Ga je ons trouwens dit jaar tijdens de finale weer rust gunnen? Oftewel ben je dan weer op vakantie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef APK het volgende:
haal de rest van het gelul dan ook ff wegquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:27 schreef Copycat het volgende:
Hoop slowchat verwijderd.
Hou dat svp binnen de perken.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
haal de rest van het gelul dan ook ff weg![]()
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, 1 maand![]()
Ga gvd precies een dag later op vakantie
quote:
Toch nog iemand die ik vrolijk kan maken vandaagquote:
Mwah, bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef Manu82 het volgende:
Maar zal speciaal voor jou nog wel even een internetcafe opzoeken voor als je me mist![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:28 schreef Arcee het volgende:
Oh ja, regenworm, die ontbreekt ook nog. En cuall. En nog wel een aantal van dit rijtje:
001. 19045 scanman01
002. 14804 regenworm
003. 09005 cuall
004. 08981 teamlead
005. 08595 Foreverblue
006. 07771 Gert
007. 06800 APK
008. 06491 BONG4002
...knip...
Maar de meesten hebben zich al gemeld.
Heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is: Ik houd jullie wel in de gaten hoor....
![]()
Geen idee hoe het met Tanja gaat. En eerlijk gezegt boeit het me ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer![]()
Hoe gaat het met Tanja![]()
Oh en btw: volgens mij mag hou en houd alletwee (Mike kan daar vast uitsluitsel over geven)
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is: Ik houd jullie wel in de gaten hoor....
![]()
gezegdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen idee hoe het met Tanja gaat. En eerlijk gezegt boeit het me ook voor geen meter.
Dat was toch in BB5? Dit topic gaat toch over BB6?![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Zien jullie dat: 2 dagen, 22 uur, 22 minuten, dat kan geen toeval zijn
Je zou het misschien niet willen geloven, maar ook mods hebben een leven buiten FOK!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:13 schreef Gladys het volgende:
alles wat offtopic is.als ze van vannacht alles weghalen dan ook consequent blijven en dan ook nu alles weghalen he....
Omdat jullie, als enigen, er last van hebben?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:07 schreef Copycat het volgende:
Je zou het misschien niet willen geloven, maar ook mods hebben een leven buiten FOK!.
Een beetje slowchat is geen enkel probleem, maar je kunt het natuurlijk ook overdrijven. En dan ruimen wij naderhand dus even wat op.
Nee, omdat er al een slowchattopic in SHO is, er tig slowchattopics over het hele forum zijn, één SC topic in SHO voldoende is en voorgaande al vanaf de start van de BB6 reeks in SHO duidelijk was.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:
Omdat jullie, als enigen, er last van hebben?
Nee, die wil ik niet in m'n AT.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:20 schreef Copycat het volgende:
Nee, omdat er al een slowchattopic in SHO is, er tig slowchattopics over het hele forum zijn, één SC topic in SHO voldoende is en voorgaande al vanaf de start van de BB6 reeks in SHO duidelijk was.
Alle andere programma's hebben geen dedicated slowchattopics, dus ook BB niet.
Nogmaals, een beetje slowchat is prima, maar Nintendo en andere non-BB-issues hoeven niet posts-lang besproken te worden. In ieder geval niet in een BB topic in SHO.
Net zoals deze discussie beter in SHO Feedback. Duiveltja en Copycats Place past.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Zien jullie dat: 2 dagen, 22 uur, 22 minuten, dat kan geen toeval zijn
Ze komt terug![]()
Niet ál te serieus nemen, die cijfers, hoor. Het is de meest buggy functie van Fok!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef cuall het volgende:Hoe lang heb je voor je computer op dat moment zitten wachten?
En met deze post had je ook al post 66 in dit topic.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet ál te serieus nemen, die cijfers, hoor. Het is de meest buggy functie van Fok!
Internetcafé's zijn gevaarlijk. Ik ben tijdje afgesloten geweest en ging ook naar een internetcafé. Maar werd te gezellig en pilsie hier en pilsie daar, miste ik een bocht op fietspad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toch nog iemand die ik vrolijk kan maken vandaag![]()
Maar zal speciaal voor jou nog wel even een internetcafe opzoeken voor als je me mist![]()
Sorry iigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals, een beetje slowchat is prima, maar Nintendo en andere non-BB-issues hoeven niet posts-lang besproken te worden. In ieder geval niet in een BB topic in SHO.
Bong ik zie je nogal speculeren hier wie er wel en niet komt posten in BB6.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar zien of ze daar allemaal blijven hoor, FOK trekt toch aan, het is toch je r00t zegmaarMaargoed, de meeste klonken zeer zeker (ik heb ze ook benaderd voor de blog) en neen, niemand had behoefte dus dat zegt al veel
Dan moeten ze maar een BB 6 forum openen, gaat tijd worden als je het aantal posts zietquote:Op zondag 16 juli 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry iigDat Nintendo gedoe kwam mede door mij dus ik heb er iig totaal geen probleem mee dat het is weggehaald
![]()
Dat was ook meer om aan te geven dat de meeste users van BB5 zijn overgestapt op VOLquote:Op zondag 16 juli 2006 01:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Bong ik zie je nogal speculeren hier wie er wel en niet komt posten in BB6.
Maar is het niet verstandiger om het maar gewoon af te wachten wat BB6 ons brengen gaat!
Yep, alleen nog niet aan gedacht om te replyen, al zijn de dingen die in de mail stonden niet meer van toepassingquote:Had je mijn mail van een paar dagen geleden nog gelezen?
Vind ik ookquote:Op zondag 16 juli 2006 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
[..]
Dan moeten ze maar een BB 6 forum openen, gaat tijd worden als je het aantal posts ziet![]()
De NCRV is ook weer aanwezig.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Bong ik zie je nogal speculeren hier wie er wel en niet komt posten in BB6.
Maar is het niet verstandiger om het maar gewoon af te wachten wat BB6 ons brengen gaat!
Had je mijn mail van een paar dagen geleden nog gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |