Je weet dat het hier bestraft wordt? Dequote:
Als ik wil zwaaien zwaai ik. Staat volgens mij nergens dat dat niet magquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je weet dat het hier bestraft wordt? De's
Er komt een zero tolerance beleid denk ik , dus als BB6 actief wordt berg je dan maarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:07 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik wil zwaaien zwaai ik. Staat volgens mij nergens dat dat niet magBevalt het de anti zwaai zeurkousen niet, dan lezen ze er toch gewoon over heen. Zo simpel is het en zo simpel kan het zijn
quote:
Minder...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komt een zero tolerance beleid denk ik , dus als BB6 actief wordt berg je dan maar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ook hallo witchy wuppie
Je ziet er beetje gelig uit. Alles wel in orde met je?
Dat is mooiquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Neuh gewoon een liedje van Maddona, maar nou je het zegt mja intressant.![]()
Ligt eraan bongiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt idd
Wel leuk dat je weer terug bent ga je BB6 volgen denk je?
In welke zin? Dat je jezelf meer kan profileren hier?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Ligt eraan bongie, als het leuk loopt zie ik, geen problemen, ben de laaste week alleen, ff wat ouder geworden.
![]()
Ik ga lekker bedje, zal is over bb6 nadenken, leuk dat ff in het fotoboek kwamquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een onderliggende niet nader te omschrijven link
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:28 schreef Peter6000 het volgende:
edit: heeeeee, het gaat van deel 4 naar deel 6
Dat baardje staat hem goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:28 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel reageert totaal niet op mijn suggestie (meerdere keren gedaan) voor een aparte SC en een aparte Commentaren op de Streams
De noodzaak is nu echt aangetoond hoor: lees de eerste 42 posts maar eens![]()
[afbeelding]
Ja, da's het beste. Gewoon opengooien dat BB6-forum.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Sanne het volgende:
We zijn hier te gast in SHO, het wordt tijd dat het BB-forum open gaat.
Teamlead wat is de prognose, hoe lang duurt het nog voor ze voor jou een medemod gevonden hebben zonder rsi die wel met de webloggers door een deur kan?
Inderdaad, geen vervelende mods die SC gaan verwijderen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Sanne het volgende:
We zijn hier te gast in SHO, het wordt tijd dat het BB-forum open gaat.
Heb jij die hoop ook soms voor andere forums uitgesproken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
Ik hoop op een hele bazige mod die zijn/haar rol in het geheel enorm overschat
Je hoopt op mij...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, da's het beste. Gewoon opengooien dat BB6-forum.![]()
Ik hoop op een hele bazige mod die zijn/haar rol in het geheel enorm overschat, en from scratch wil laten zien dat er met hem/haar niet te spotten valt.![]()
Dat idd. De theekransjes mogen achterwege blijven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:... en heb wel zin in lekker wat geroddel en geklep vooraf.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:11 schreef schatje het volgende:
Gert Timmerman gedoe geloof ik.
Wees niet bang.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Gert, wat houdt dat 'broeder Gert' nou weer in? Een nieuw soort mod ofzo
Helaas niet. Maar wel weer de live dvd van Waters bekekenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:19 schreef Gert het volgende:
Nog naar meneer Waters geweest onlangs, Scan? slowchat.![]()
Een modje met stempeldrang.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef APK het volgende:
Er is slowchat weggehaald en de rest van het geleuter blijft gewoon staan
nieuwe policy.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef APK het volgende:
Minder dan 2 maand hoor.. 20 augustus al...quote:
Fucking hell, 1 maandquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Minder dan 2 maand hoor.. 20 augustus al...
heb je een annuleringsverzekering?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fucking hell, 1 maand![]()
Ga gvd precies een dag later op vakantie
Ga je ons trouwens dit jaar tijdens de finale weer rust gunnen? Oftewel ben je dan weer op vakantie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef APK het volgende:
haal de rest van het gelul dan ook ff wegquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:27 schreef Copycat het volgende:
Hoop slowchat verwijderd.
Hou dat svp binnen de perken.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
haal de rest van het gelul dan ook ff weg![]()
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, 1 maand![]()
Ga gvd precies een dag later op vakantie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |